arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

ΡΟΦΗΜΑΤΑ+SMOOTHIES

Χυμός με παντζάρι και πορτοκάλι

Χυμός με παντζάρι και πορτοκάλι

ΡΟΦΗΜΑΤΑ+SMOOTHIES

Χυμός με παντζάρι και πορτοκάλι

Χυμός με παντζάρι και πορτοκάλι

Τα παντζάρια χρησιμοποιούνται σε σαλάτες, χυμούς, σούπες και πολλές ακόμη συνταγές. Τα γλυκά και γευστικά παντζάρια ωφελούν την καρδιά, το μυαλό και τους μυς.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα παντζάρι και τα οφέλη τους για την υγεία μας διαβάστε το αντίστοιχο άρθρο μας: https://wellb.gr/blogs/wellness/aboutfood-beetroot

Το πορτοκάλι φημίζεται για την πολύτιμη βιταμίνη C που μας δίνει, ταυτόχρονα όμως είναι πλούσιο και σε θειαμίνη, φυλλικό οξύ και κάλιο, ενώ η μεγάλη περιεκτικότητά του σε νερό (87%) το καθιστά φρούτο εξαιρετικά ενυδατικό.

Υλικά (για 4 χυμούς)

  • 3 μέτρια παντζάρια
  • 3 μικρά καρότα
  • 8 πορτοκάλια
  • 250 γρ. φράουλες (παγωμένες αν δε βρίσκετε φρέσκιες)
  • νερό (αν χρειάζεται)

Εκτέλεση

Kόβουμε τα παντζάρια και τα καρότα σε κομμάτια και στίβουμε τα πορτοκάλια. (Αν δεν έχουμε δυνατό μπλέντερ ή αποχυμωτή καλό είναι να βράσουμε τα παντζάρια πριν τα χρησιμοποιήσουμε.) Τα προσθέτουμε μαζί με τις φράουλες στο μπλέντερ. Ανακατεύουμε μέχρι να ομογενοποιηθούν και προσθέτουμε νερό αν χρειαστεί.

Μας βοηθάει: Μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών και αρθρικών νόσων, γιατί περιέχει πεπτικά ένζυμα και αντιφλεγμονώδεις ενώσεις.

Πηγή: CookMagazineGr

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.