arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

WELLNESS

#AboutFood -Παντζάρια:τα οφέλη που προσφέρουν στην υγεία μας.


Μάθε τα πάντα για τα συστατικά των παντζαριών που θα σε πείσουν να τα εντάξεις πιο συχνά στη διατροφή σου.
#AboutFood -Παντζάρια:τα οφέλη που προσφέρουν στην υγεία μας.

WELLNESS

#AboutFood -Παντζάρια:τα οφέλη που προσφέρουν στην υγεία μας.


#AboutFood -Παντζάρια:τα οφέλη που προσφέρουν στην υγεία μας.

ΤΤο παντζάρι ή κοκκινογούλι δεν είναι ακόμη ένα φυτό, είναι μια πεντανόστιμη υπερτροφή, τόσο ωμό όσο και μαγειρεμένο, πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, με απίστευτα οφέλη για την υγεία.

Λέγεται ότι η συστηματική καλλιέργεια του φυτού (που ανήκει στην οικογένεια των αμαρανθοειδών) ξεκίνησε στην περιοχή της Μεσογείου τη 2η χιλιετία π.Χ., η πολύπλευρη αξία του, όμως, αναγνωρίστηκε το 19ο αιώνα, που έφτασε να είναι και πολύ ακριβό. Και πλέον, υπάρχουν πολλές καλλιεργήσιμες ποικιλίες, όπως το σέσκουλο ( που είναι ιδιαίτερα φυλλώδες) ή το ζαχαρότευτλο (με τη ρίζα να περιέχει υψηλή συγκέντρωση σακχάρων και να χρησιμοποιείται έτσι για την παγκόσμια παραγωγή ζάχαρης κατά 30%).

Σήμερα, κορυφαίοι παραγωγοί παντζαριού είναι οι Η.Π.Α., η Γαλλία, η Γερμανία, η Πολώνια και η Ρωσία, απ’όπου προέρχεται και η περίφημη σούπα borscht.

ΤΙ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ:

  • Τα νιτρικά άλατα που διαθέτουν, συμβάλλουν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης.
  • Οι φυσικές χρωστικές τους (βεταλίνες), μας προστατεύουν εν γένει από τις καρδιακές νόσους, αυξάνουν τα αντιοξειδωτικά ένζυμα του σώματος και έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.
  • Το εκχύλισμα παντζαριών μειώνει την “κακή” χοληστερόλη (LDL) και τα τριγλυκερίδια, βελτιώνει τη ροή του αίματος στον εγκέφαλο και μπορεί έτσι να επιβραδύνει την άνοια.
  • Ως πολύ καλή πηγή αμινοξέων , υδατανθράκων, βιταμινών Α, Β, και C, καλίου, ασβεστίου, σιδήρου, μαγνησίου, μαγγανίου, φωσφόρου, νατρίου, ψευδάργυρου, χαλκού, σελήνιου και φολικού οξέως, το παντζάρι θεωρείται (σύμφωνα με έρευνα του 2012 και τις μαρτυρίες πολλών Ολυμπιονικών) το “μυστικό” των αθλητών!

ΠΩΣ ΣΥΝΤΗΡΕΙΤΑΙ:

Της καλής ποιότητας παντζάρια (τα οποία καλλιεργούνται πια όλο το χρόνο) πρέπει να έχουν “ζωντανά“, σχεδόν άθικτα φύλλα και να μην έχουν θαμπό χρώμα ή ζαχαρωμένο, ανομοιογενές δέρμα. Στην περίπτωση αυτή, 3-4 μέρες στο ψυγείο μπορούν να διατηρηθούν περίφημα.

Πηγή: CookMagazineGr

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.