arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Κολοκυθάκια: πόσο καλά είναι για την υγεία;


Μέλος της ευρύτερης οικογένειας κολοκυθιών, έρχονται σε διάφορες ποικιλίες.
Κολοκυθάκια: πόσο καλά είναι για την υγεία;

Wellness

Κολοκυθάκια: πόσο καλά είναι για την υγεία;


Κολοκυθάκια: πόσο καλά είναι για την υγεία;

Τα κολοκυθάκια αναπτύσσονται καλύτερα σε ζεστό καιρό χωρίς παγετό και ευδοκιμούν σε εύφορο, πλούσιο σε υγρασία έδαφος με επίπεδο pH μεταξύ 6,0 και 6,5 (ελαφρώς όξινο). Αναπτύσσεται σε θαμνώδη φυτά, αν και ορισμένες ποικιλίες μπορεί να έχουν "ερπυστικές" τάσεις.

Τα κολοκυθάκια μπορούν να αναπτυχθούν σε τεράστια μεγέθη, αλλά τα μικρά και μεσαίου μεγέθους είναι πιο γευστικά. Όσο μεγαλύτερα είναι τα κολοκυθάκια, τόσο πιο δύσκολο και λιγότερο γευστικά γίνονται.

Τα κολοκυθάκια έχουν πολλές χρήσεις, είναι πολύ ευπροσάρμοστα και ταιριάζουν σε πολλές συνταγές. Μπορείτε να τα βάλετε σε σούπες, σαλάτες ή ομελέτες. Να τα σερβίρετε ως συνοδευτικό ή να φτιάξετε «πατατάκια» από κολοκυθάκια. Θέλετε υγιεινά ζυμαρικά χωρίς χωρίς σιτάρι; Φτιάξτε μακαρόνια από κολοκυθάκια χρησιμοποιώντας έναν αποφλοιωτή λαχανικών. Το αποτέλεσμα θα είναι al dente και θα σας ικανοποιήσει.

Οφέλη για την υγεία

Σίγουρα θα εντυπωσιαστείτε με το θρεπτικό τους περιεχόμενο. Έχουν χαμηλές θερμίδες (μόνο 17 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια), υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και δεν έχουν χοληστερόλη ή ανθυγιεινά λίπη. Είναι επίσης πλούσια σε αντιοξειδωτικά φλαβονοειδούς όπως η ζεαξανθίνη, το β-καροτένιο και η λουτεΐνη, τα οποία διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην επιβράδυνση της γήρανσης και στην αναστολή των ασθενειών.

Το κολοκυθάκι είναι επίσης μια θαυμάσια πηγή καλίου, μια θρεπτική ουσία φιλική προς την καρδιά που μπορεί να σας βοηθήσει να μετριάσετε τα επίπεδα αρτηριακής πίεσης και να αντιμετωπίσετε τις επιπτώσεις του επιπλέον νατρίου. Είναι επίσης πλούσιο στις βιταμίνες του συμπλέγματος Β, φυλλικό οξύ, Β6, Β12 και Β2. Το κολοκυθάκι έχει μέταλλα όπως ο ψευδάργυρος και το μαγνήσιο, και τα δύο είναι πολύτιμα για τη διασφάλιση της υγιούς ρύθμισης του σακχάρου στο αίμα - ένα σαφές πλεονέκτημα για τους διαβητικούς. Περιέχει επίσης βασικά μέταλλα όπως σίδηρο και φώσφορο.

Όπως και με άλλα μέλη της οικογένειας κολοκυθών, τα κολοκύθια περιέχουν λεκτίνες, οι οποίες είναι φυτικές πρωτεΐνες που μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά την υγεία σας. Έτσι, όταν τα μαγειρεύετε, φροντίστε να ξεφλουδίσετε και να αφαιρέσετε πρώτα τους σπόρους.

Πηγή: https://foodfacts.mercola.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.