arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Μάθετε ποιες τροφές μπορούν να σας βοηθήσουν να συγκεντρωθείτε


Τζίνσενγκ, Ψάρια, Μούρα ή Καφεΐνη;
Μάθετε ποιες τροφές μπορούν να σας βοηθήσουν να συγκεντρωθείτε

Wellness

Μάθετε ποιες τροφές μπορούν να σας βοηθήσουν να συγκεντρωθείτε


Μάθετε ποιες τροφές μπορούν να σας βοηθήσουν να συγκεντρωθείτε

Ακούτε τη δημοτικότητα που έχουν για τα τρόφιμα και τα συμπληρώματα διατροφής και θα πιστεύετε ότι μπορούν να κάνουν τα πάντα, από την αύξηση της εστίασης έως τη βελτίωση της μνήμης, της προσοχής και της λειτουργίας του εγκεφάλου.

Αλλά λειτουργούν πραγματικά; Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι καθώς μεγαλώνουμε, το σώμα μας γερνάει μαζί μας. Τα καλά νέα είναι ότι μπορείτε να βελτιώσετε τις πιθανότητές σας να διατηρήσετε έναν υγιή εγκέφαλο εάν προσθέσετε "έξυπνα" τρόφιμα και ποτά στη διατροφή σας.

Η καφεΐνη μπορεί να σας κάνει πιο προσεκτικούς

Δεν υπάρχει μαγική συνταγή για να ενισχύσετε το IQ ή να σας κάνει πιο έξυπνους - αλλά ορισμένες ουσίες, όπως η καφεΐνη, μπορούν να σας ενεργοποιήσουν και να σας βοηθήσουν να συγκεντρωθείτε. Βρίσκεται στον καφέ, τη σοκολάτα, τα ενεργειακά ποτά και ορισμένα φάρμακα, η καφεΐνη σάς προσφέρει αναμφισβήτητα αφύπνιση, αν και τα αποτελέσματα είναι βραχυπρόθεσμα. Ωστόσο είναι σημαντικό να ξέρετε: Η υπερβολική καφεΐνη μπορεί να σας κάνει να κουράζεστε και να νιώθετε άβολα.

Προσθέστε μια ημερήσια δόση ξηρών καρπών και σοκολάτας

Οι ξηροί καρποί και οι σπόροι είναι καλές πηγές της αντιοξειδωτικής βιταμίνης Ε, η οποία έχει συνδεθεί σε ορισμένες μελέτες με λιγότερη γνωστική μείωση καθώς μεγαλώνετε. Η μαύρη σοκολάτα έχει επίσης άλλες ισχυρές αντιοξειδωτικές ιδιότητες και περιέχει φυσικά διεγερτικά όπως η καφεΐνη, τα οποία μπορούν να ενισχύσουν την εστίαση.

Απολαύστε έως μια μερίδα ξηρούς καρπούς ημερησίως και μαύρη σοκολάτα για να πάρετε όλα τα οφέλη που χρειάζεστε.

Προσθέστε αβοκάντο και δημητριακά ολικής αλέσεως

Κάθε όργανο στο σώμα εξαρτάται από τη ροή του αίματος, ειδικά από την καρδιά και τον εγκέφαλο. Μια δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε δημητριακά ολικής αλέσεως και φρούτα όπως τα αβοκάντο μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και την κακή χοληστερόλη. Αυτό μειώνει τον κίνδυνο συσσώρευσης πλάκας και ενισχύει τη ροή του αίματος, προσφέροντας έναν απλό, νόστιμο τρόπο πυροδότησης των εγκεφαλικών κυττάρων.

Ολόκληροι κόκκοι, όπως το ποπ κορν συμβάλλουν επίσης στις διαιτητικές ίνες και τη βιταμίνη Ε. Αν και τα αβοκάντο έχουν λιπαρά, είναι το καλά για σας. Είναι το μονοακόρεστο λίπος που βοηθά στην υγιεινή ροή του αίματος.

Ετοιμαστείτε για μια μεγάλη μέρα

Θέλετε να ενισχύσετε την ικανότητά σας για συγκέντρωση; Ξεκινήστε με ένα γεύμα με 100% χυμό φρούτων, ένα κουλούρι ολικής αλέσεως με σολομό και ένα φλιτζάνι καφέ. Εκτός από την κατανάλωση ενός ισορροπημένου γεύματος, οι ειδικοί προσφέρουν επίσης αυτές τις συμβουλές:

  • Κοιμηθείτε καλά.
  • Μείνετε ενυδατωμένοι.
  • Άσκηση για να βοηθήσετε στην οξύτητα της σκέψης.
  • Διαλογιστείτε για να καθαρίσετε τη σκέψη και να χαλαρώσετε.

 

Πηγή: https://www.webmd.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.