arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Τι λέει το σπίτι σας για την υγεία σας;


Τι υπάρχει στον πάγκο της κουζίνας; 
Τι λέει το σπίτι σας για την υγεία σας;

Wellness

Τι λέει το σπίτι σας για την υγεία σας;


Τι λέει το σπίτι σας για την υγεία σας;

Προετοιμαστείτε επιτυχημένα snack. Αποκτήστε τα καλά πράγματα: Φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως και υγιή λίπη. Εάν έχετε κονσερβοποιημένα προϊόντα, προτιμήστε φρούτα συσκευασμένα με το δικό τους χυμό. Επίσης παραβλέψτε πρόσθετα όπως αλάτι ή ζάχαρη. Σε περίπτωση αμφιβολίας, διαβάστε τις ετικέτες. Ή ακόμα καλύτερα, προτιμήστε ολόκληρα τρόφιμα που δεν χρειάζονται ετικέτες.

Πόσο μεγάλα είναι τα πιάτα σας;

Γνωρίζατε ότι το μέγεθος των πιάτων σας μπορεί να επηρεάσει το μέγεθος της κοιλιάς σας; Είναι αλήθεια - μελέτες δείχνουν ότι όταν οι άνθρωποι χρησιμοποιούν μεγαλύτερα μπολ και πιάτα, τα γεμίζουν. Αυτό σημαίνει ότι τρώνε περισσότερα από όσα χρειάζονται. Δοκιμάστε αυτόν τον απλό διακόπτη στο γεύμα: Βάλτε υγιεινά τρόφιμα σε μεγαλύτερα πιάτα και λιγότερο υγιεινά τρόφιμα σε μικρότερα. Θα ικανοποιήσετε την πείνα σας με περισσότερα θρεπτικά συστατικά και λιγότερα junk.

Αποθηκεύετε περισσεύματα τροφίμων;

Η κατανάλωσή τους είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να πάρετε από τα περισσότερα γεύματα τα χρήματα σας, αλλά βεβαιωθείτε ότι τα αποθηκεύετε με ασφάλεια. Ψύξτε τα υπόλοιπα τρόφιμα αμέσως σε αεροστεγές δοχεία για να αποτρέψετε τη δημιουργία βακτηρίων. Επαναθερμάνετε σε γυάλινο ή κεραμικό σκεύος ασφαλές για φούρνο μικροκυμάτων ή φούρνο (όχι πλαστικό). Ζεστάνετε το φαγητό σε όλη τη διάρκεια.

Πάρα πολλές οθόνες στην κρεβατοκάμαρά σας;

Θέλετε να σερφάρετε στο διαδίκτυο πριν από τον ύπνο ή να μετακινηθείτε σε μια τηλεόραση; Αυτό μπορεί να σας στερήσει έναν ύπνο υψηλής ποιότητας. Το φως από τα ηλεκτρονικά gadget ανάβει τα ξύπνια μέρη του εγκεφάλου σας. Αυτό μπορεί να κάνει πιο δύσκολη τη διαδικασία.

Είναι ο αέρας σας φρέσκος και καθαρός;

Ο αέρας που ενέχει κινδύνους για την υγεία μπορεί να ερεθίσει τα μάτια, τη μύτη και το λαιμό σας. Μπορεί να σας προκαλέσει πονοκέφαλο ή να σας προκαλέσει ζάλη. Μπορεί επίσης να οδηγήσει σε μακροχρόνια προβλήματα όπως καρκίνο και αναπνευστικές και καρδιακές παθήσεις. Για να μειώσετε τις πιθανότητες ρύπανσης του αέρα στο εσωτερικό, βεβαιωθείτε ότι ο καθαρός αέρας μπορεί να εισέλθει στο σπίτι σας Ανοίξτε τα παράθυρα όποτε μπορείτε. Βεβαιωθείτε ότι το σπίτι σας διαθέτει κατάλληλο εξαερισμό. Εάν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα, σκεφτείτε μια συσκευή καθαρισμού αέρα.

Πηγή: https://www.webmd.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.