arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Απώλεια βάρους: γιατί τα πρωινά γεύματα είναι καλύτερα από τα απογευματινά


Οι επιστήμονες παλιά θεωρούσαν ότι όλες οι θερμίδες είναι ίσες σχετικά με την απώλεια βάρους.
Απώλεια βάρους: γιατί τα πρωινά γεύματα είναι καλύτερα από τα απογευματινά

Wellness

Απώλεια βάρους: γιατί τα πρωινά γεύματα είναι καλύτερα από τα απογευματινά


Απώλεια βάρους: γιατί τα πρωινά γεύματα είναι καλύτερα από τα απογευματινά

Συνεπώς πίστευαν πως δεν είχε σημασία τι ώρα κατανάλωνε κανείς το φαγητό του, αρκεί να ήταν εντός του ορίου των θερμίδων.

Φυσικά όμως, με την εξέλιξη του κλάδου, οι επιστήμονες κατάλαβαν ότι το να τρώει κανείς νωρίς μπορεί να ενισχύσει την απώλεια βάρους, ενώ το να τρώει αργά, μπορεί να εμποδίσει την διαδικασία. Αυτό συμβαίνει για περισσότερους από έναν λόγους.

Αρχικά, το φαγητό αργά το απόγευμα μπορεί να ξεφύγει εύκολα. Πόσες είναι οι φορές που πήρατε κάτι πρόχειρο να φάτε καθώς βλέπετε TV ή Netflix τη νύχτα; Τα απογεύματα τείνουν να έχουν λιγότερο δομημένο χρόνο κι αυτό οδηγεί στο να τρώτε πιο συχνά. Αν για παράδειγμα βαριέστε, είναι πιο εύκολο να καταναλώνετε φαγητό με πολλές θερμίδες και ζάχαρη από τη στιγμή που δεν έχετε να κάνετε κάτι που να απαιτεί την προσοχή σας.

Σε αυτό το σημείο να σημειωθεί ότι η υπερκατανάλωση θερμίδων οδηγεί σε αύξηση βάρους, ανεξάρτητα από την ώρα της ημέρας. Εμπειρικά όμως, φαίνεται πως είναι καλύτερο οι άνθρωποι να τρώνε πιο νωρίς. Με αυτόν τον τρόπο, νιώθουν πιο πλήρεις και είναι λιγότερο πιθανό να πέσουν με τα μούτρα σε ένα κουτί μπισκότα, σε παγωτό ή κρασί.

Επιπλέον, σύμφωνα με έρευνα, το σώμα σας δείχνει να ανταποκρίνεται καλύτερα στις θερμίδες κατά τις πρώτες ώρες που ξυπνάει παρά αργότερα.

Ειδικά αν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, δοκιμάστε να καταναλώνετε τις θερμίδες σας όσο πιο νωρίς. Μην παραλείπετε το πρωινό και προσπαθήστε να φάτε το μεσημέρι αυτά που θα τρώγατε το βράδυ. Προτιμήστε κάτι σε ψητό ψάρι ή κοτόπουλο με λαχανικά και κινόα. Μετά στο δείπνο, καταναλώστε το μισό από αυτό που τυπικά θα καταναλώνατε ή σκεφτείτε να κόψετε τους υδατάνθρακες για να εξισορροπήσετε κάπως το φαγητό σας.

Οι άνθρωποι που εργάζονται νύχτα μπορούν επίσης να συγχρονίσουν έτσι το σώμα τους. Μπορούν δηλαδή να φάνε το πιο σημαντικό γεύμα όταν ξυπνάνε, δηλαδή 3 ή 4 π.μ. και να φάνε ένα ελαφρύ «πρωϊνό» στο τέλος της βάρδιας τους, δηλαδή στις 7 ή 8 π.μ.

Κι αν το βραδινό τσιμπολόγημα σας λείπει, προσπαθήστε να αποφύγετε την κουζίνα. Βάλτε μια ειδοποίηση στο κινητό σας και κλείστε την κουζίνα. Μετά ξεκινήστε να κάνετε μια σειρά από δραστηριότητες που θα κρατήσουν το μυαλό σας μακριά από το φαγητό, όπως για παράδειγμα το να έρθει ένας φίλος, να διαβάσετε ένα περιοδικό ή ένα βιβλίο, το να κάνετε τα νύχια σας ή ένα μπάνιο.

Με πληροφορίες από το https://edition.cnn.com

 

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.