arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

WELLNESS

#AboutFood -6 Νόστιμα superfoods που θα ενισχύσουν τη διάθεσή σας, σύμφωνα με διατροφολόγους


Αυτά τα υγιεινά τρόφιμα είναι μια συνταγή για την ευτυχία.
#AboutFood -6 Νόστιμα superfoods που θα ενισχύσουν τη διάθεσή σας, σύμφωνα με διατροφολόγους

WELLNESS

#AboutFood -6 Νόστιμα superfoods που θα ενισχύσουν τη διάθεσή σας, σύμφωνα με διατροφολόγους


#AboutFood -6 Νόστιμα superfoods που θα ενισχύσουν τη διάθεσή σας, σύμφωνα με διατροφολόγους

Μπάμια

Οι μπάμιες είναι μια εξαιρετική επιλογή για ένα υπέροχο vegetarian τρόφιμο με χαμηλές θερμίδες και υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες - ιδιαίτερα διαλυτές ίνες που είναι υγιεινές για την καρδιά. Επιπλέον, οι μπάμιες είναι επίσης πλούσιες σε πολυφαινόλες, τα οποία είναι μικροθρεπτικά συστατικά που βρίσκονται σε πολλές φυτικές τροφές που μπορούν να βοηθήσουν την καρδιά σας καθώς και να καταπολεμήσουν τη φλεγμονή.

Σύκα

Τα σύκα είναι ένα άλλο φαγητό που μπορεί να σας βοηθήσει να ξεκουραστείτε λόγω της περιεκτικότητάς τους σε κάλιο, μαγνήσιο, ασβέστιο και σίδηρο. Αυτά τα μέταλλα βοηθούν στη ροή του αίματος και τη συστολή των μυών, τα οποία είναι βασικά για τον ύπνο.

Καρπούζι

Συχνά, βρισκόμαστε στη μέση μιας ενεργειακής πτώσης χάρη στην αφυδάτωση, η οποία προκαλεί εύκολα υπνηλία. Μια επιπλέον μερίδα φρούτων με H20 όπως το καρπούζι μπορεί να σας βοηθήσει να τροφοδοτήσετε το απόγευμά σας.

Φιστίκια

Δεν μπορείτε να κοιμηθείτε; Δοκιμάστε να γευτείτε μια λίγα φιστίκια μετά το δείπνο. Η πρωτεΐνη, η βιταμίνη Β6 και το μαγνήσιο σε αυτούς τους ξηρούς καρπούς μπορούν να σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε πιο άμεσα.

Σπανάκι

Το σπανάκι έχει περιεκτικότητα σε νιτρικά άλατα, το οποίο μπορεί να μειώσει τη χοληστερόλη και τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Επιπλέον, τα νιτρικά άλατα μπορούν επίσης να βοηθήσουν στη βελτίωση της αθλητικής απόδοσης.

Αμύγδαλα

Ομοίως, μια χούφτα πραγματικών ξηρών καρπών μπορεί να έχει το ίδιο αποτέλεσμα. (Και είναι εύκολο σνακ εάν βρίσκεστε εν κινήσει.)

Πηγή: https://www.womenshealthmag.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.