arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Απώλεια βάρους και ευεξία: πως να θέσετε μετρήσιμους στόχους!


Δεν θα ήταν ωραίο αν γνωρίζατε ακριβώς τι να κάνετε ώστε να χάσετε βάρος με επιτυχία;
Απώλεια βάρους και ευεξία: πως να θέσετε μετρήσιμους στόχους!

Wellness

Απώλεια βάρους και ευεξία: πως να θέσετε μετρήσιμους στόχους!


Απώλεια βάρους και ευεξία: πως να θέσετε μετρήσιμους στόχους!

Αυτό που χρειάζεστε είναι ένα application για τη φυσική σας κατάσταση καθώς και μετρήσιμους στόχους. Αυτό που στα αγγλικά αναγράφεται ως S.M.A.R.T. αφορά ένα ακρωνύμιο που περιγράφει ότι οι στόχοι σας θα πρέπει να είναι συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι, εφικτοί, σχετικοί και έχουν χρονικό περιθώριο.

Μην παίρνετε απλά τα δεδομένα από τις συσκευές γυμναστικής που χρησιμοποιείτε. Δείτε τις πληροφορίες και παρακολουθείστε τις θερμίδες, τα τρόφιμα καθώς και τον ύπνο σας ώστε να σχηματίσετε S.M.A.R.T. στόχους για τον εαυτό σας.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα για το πώς να το κάνετε. Κοιτάξτε τη συσκευή γυμναστικής σας για να δείτε πόσες θερμίδες καίτε σε μια εβδομάδα άσκησης. Ας πούμε ότι είναι 1.000 θερμίδες.

Χρησιμοποιήστε αυτά τα δεδομένα για να αυξήσετε την καύση θερμίδων σας. Για παράδειγμα, ένας S.M.A.R.T. στόχος είναι "Θα περπατήσω αρκετά για να κάψω τουλάχιστον 1.250 θερμίδες μέσω της άσκησης αυτή την εβδομάδα."

Συγκεκριμένος. Αντί να λέτε απλώς "Πάω να γυμναστώ περισσότερο", έχετε καθορίσει από πριν πόσες θερμίδες θα κάψετε.

Μετρήσιμος. Η συσκευή σας θα παρακολουθεί τις θερμίδες που καίτε, ώστε να μπορείτε να γνωρίζετε με καλύτερη σαφήνεια.

Εφικτός. Δεδομένου ότι ήδη καίτε 1.000 θερμίδες την εβδομάδα μέσω της άσκησης, θέστε έναν διαχειρίσιμο στόχο. Για να κάψετε 1.250 θερμίδες, θα πρέπει να προσθέσετε περίπου μία επιπλέον προπόνηση.

Σχετικό. Η άσκηση είναι απόλυτα σημαντική για την απώλεια βάρους! Με αυτόν τον τρόπο φτάνετε πιο κοντά στην επιθυμητική απώλεια βάρους.

Χρονικό περιθώριο. Αυτός είναι ο στόχος σας για αυτή την εβδομάδα. Τέλος. Μπορείτε να επιλέξετε να πετύχετε αυτό το στόχο και πάλι την επόμενη εβδομάδα ή μπορείτε να ορίσετε ένα νέο στόχο. Είναι ευκολότερο να δεσμευτείτε για ένα στόχο - και να είστε επιτυχής - αν το κάνετε για ένα καθορισμένο χρονικό διάστημα.

Πηγή: https://www.webmd.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.

Καλάθι Αγορών