arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Απλοί τρόποι για να τρώνε τα παιδιά σας περισσότερα λαχανικά


Μια σωστή μερίδα λαχανικών για ενήλικες είναι περίπου 80 γραμμάρια (που αντιστοιχεί σε 3 κουταλιές της σούπας).
Απλοί τρόποι για να τρώνε τα παιδιά σας περισσότερα λαχανικά

Wellness

Απλοί τρόποι για να τρώνε τα παιδιά σας περισσότερα λαχανικά


Απλοί τρόποι για να τρώνε τα παιδιά σας περισσότερα λαχανικά

Ένας ακόμη εύκολος τρόπος να το μετράτε είναι με την παλάμη του χεριού σας. Το ίδιο ισχύει και για τα παιδιά. Εφ’ όσον έχουν μικρότερες παλάμες, τότε χρειάζονται και μικρότερες ποσότητες. Αν λοιπόν προσθέσετε μερικές «μερίδες» σε φαγητά που ήδη αγαπούν, τότε θα λαμβάνουμε τα λαχανικά που χρειάζονται μέσα στην εβδομάδα.

Αν δεν έχετε «εύκολα» παιδιά, τότε προσπαθήστε να τους δώσετε φρούτα και λαχανικά χωρίς όμως να τους ασκήσετε πίεση. Ένα σημαντικό tip είναι να μην ανησυχείτε τόσο για το τι τρώνε τα παιδιά σας σε κάθε γεύμα ή κάθε ημέρα αλλά να κοιτάτε συνολικά τι τρώνε μέσα στην εβδομάδα.

Ακολουθούν σημαντικά tips από την Sarah Ockwell – Smith, συγγραφέα του «The Gentle Eating Book: Η πιο εύκολη και ήρεμη προσέγγιση στο να ταΐσετε το παιδί σας και να λύσετε κοινά προβλήματα διατροφής» όπως δημοσιεύθηκαν στο BBC.

 

Εδώ είναι κορυφαίες συμβουλές για τη σίτιση παιδιών προσχολικής προσχολικής ηλικίας και νήπια από τη Sarah Ockwell-Smith, συγγραφέα του «The Gentle Eating Book: Η ευκολότερη, πιο ήρεμη προσέγγιση για τη διατροφή του παιδιού σας και την επίλυση κοινών προβλημάτων διατροφής».

  • Σταματήστε την πίεση. Αν τα ζορίσετε πάρα πολύ ή προσπαθήσετε να τα ανταμείψετε για να φάνε το φαγητό τους, τότε είναι πολύ πιθανό να μην το ξανακάνουν μόνα τους. Την ίδια στιγμή δεν είναι σωστή πρακτική να περιορίσετε τα αγαπημένα τους φαγητά ή να τα χρησιμοποιείτε ως ανταμοιβή γιατί αυτό θα τους κάνει να έχουν λιγότερη αυτοσυγκράτηση στο μέλλον.
  • Ξεχάστε τις τιμωρίες. Η τιμωρία ενός παιδιού σχετικά με το φαγητό όχι μόνο δε θα βελτιώσει τα πράγματα αλλά θα τα χειροτερέψει. Προσπαθήστε να αποφύγετε αναστατώσεις γύρω από το φαγητό.
  • Κάντε το φαγητό διασκεδαστικό. Εάν έχετε τη δυνατότητα φυτέψτε μαζί λαχανικά, επισκεφθείτε αγροτικά μαγαζιά, μαγειρέψτε μαζί και παίξτε με το φαγητό σας. Για παράδειγμα δημιουργείστε σχέδια με καρότα ή πατάτες ή φτιάξτε σπίτια από μπρόκολα για να κρύψετε μέσα τους δεινόσαυρους. Διαβάστε τους βιβλία όπου πρωταγωνιστούν διάφορα φαγητά, δείτε cartoons όπου οι χαρακτήρες τρώνε σωστά και σκεφτείτε να αγοράσετε πιάτα που δείχνουν εικόνες λαχανικών.
  • Εμπιστευτείτε το παιδί σας. Ακούστε το παιδί σας όταν σας λέει ότι πεινάει, ή όταν σας λέει ότι έχει φάει ότι δεν πεινάει.

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.