arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Τα μυστικά της υγιεινής διατροφής και των ισορροπημένων μερίδων


Φαγητά που είναι θερμιδικές βόμβες 
Τα μυστικά της υγιεινής διατροφής και των ισορροπημένων μερίδων

Wellness

Τα μυστικά της υγιεινής διατροφής και των ισορροπημένων μερίδων


Τα μυστικά της υγιεινής διατροφής και των ισορροπημένων μερίδων

Οι περισσότερες από τις θερμίδες μας προέρχονται από τρόφιμα με λίπος και ζάχαρη. Τα γλυκά όπως μπισκότα και κέικ ή το λευκό ψωμί βρίσκονται στην κορυφή της λίστας. Επίσης, γεμίζουμε θερμίδες από πιάτα με τηγανητά, αναψυκτικά και energy drinks. Η πίτσα, το αλκοόλ, τα ζυμαρικά, και το μοσχαρίσιο κρέας, έχουν περισσότερες θερμίδες. Προτιμήστε αντί για πατατάκια, σνακς όπως φρούτα και λαχανικά που δεν επηρεάζουν αρνητικά την πρόσληψη θερμίδων σας.

 

Μειώστε την ποσότητα φαγητού

Αρκούν δύο ανθυγιεινά τρόφιμα  - με στερεά λιπαρά και πρόσθετα σάκχαρα – για να προσθέσουν περίπου 800 από τις καθημερινές θερμίδες. Αυτό αντιστοιχεί σχεδόν στις μισές θερμίδες που μπορεί να πάρει μια γυναίκα μέσα σε μια μέρα. Οι διατροφικές οδηγίες των Ηνωμένων Πολιτειών λένε ότι πρέπει να περιορίσετε τα στερεά και κορεσμένα λιπαρά καθώς και να στοχεύσετε στην εξάλειψη των trans λιπαρών. Επίσης, μειώστε τα fast foods και τους εκλεπτυσμένους σπόρους, όπως το λευκό ψωμί. Επιπλέον, είναι σημαντικό να περιορίσετε και το αλάτι καθώς αυξάνει τις πιθανότητες μας για υψηλή αρτηριακή πίεση και καρδιακή και νεφρική νόσο.

 

Ενισχύστε τη διατροφή σας

Προσθέστε περισσότερα θρεπτικά τρόφιμα στη διατροφή σας.

  • Αντί για λιπαρά κρέατα, επιλέξτε άπαχες πρωτεΐνες και θαλασσινά.
  • Αντί για στερεά λιπαρά όπως το βούτυρο ή η μαργαρίνη, χρησιμοποιήστε ελαιόλαδο που είναι και καλό για την καρδιά σας.
  • Αντικαταστήστε τους λευκούς ή ραφιναρισμένους κόκκους με τα δημητριακά ολικής αλέσεως.
  • Άλλες υγιεινές επιλογές: μη λιπαρά ή χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα, αυγά, φασόλια και πολλά φρούτα και λαχανικά.

 

Τι είναι οι ολόκληροι κόκκοι;

Το εξωτερικό κέλυφος ή το πίτουρο ενός πυρήνα σιταριού, ρυζιού, κριθαριού ή άλλου σπόρου είναι γεμάτο από ίνες, βιταμίνες και μέταλλα. Οι ίνες σας βοηθούν να αισθάνεστε γεμάτοι με λιγότερες θερμίδες και να διατηρείτε τακτικά τις επισκέψεις σας στην τουαλέτα. Αλλά για να φτιάξετε λευκό (ραφιναρισμένο) αλεύρι από έναν πυρήνα σιταριού, οι παραγωγοί τροφίμων θα αφαιρέσουν το πίτουρο. Μαζί με αυτό χάνετε και μεγάλο μέρος των ινών και των βιταμινών.

Προσαρμόστε τις μερίδες σας

Ξεκινήστε να μειώνετε τις μερίδες σας. Ελέγξτε τις ετικέτες των τροφίμων και τα μενού εστιατορίων για κρυφές θερμίδες. Μάθετε να "μαζεύετε" το φαγητό σας για να μετρήσετε την ποσότητα - και το τι είναι σωστό.

Πηγή: https://www.webmd.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.