arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Σολομός: 13 οφέλη του για την υγεία, σύμφωνα με τους διατροφολόγους


Ακολουθούν 13 λόγοι που πρέπει να αρχίσετε να ενσωματώνετε περισσότερο σολομό στη διατροφή σας.
Σολομός: 13 οφέλη του για την υγεία, σύμφωνα με τους διατροφολόγους

Wellness

Σολομός: 13 οφέλη του για την υγεία, σύμφωνα με τους διατροφολόγους


Σολομός: 13 οφέλη του για την υγεία, σύμφωνα με τους διατροφολόγους

Η ενσωμάτωση περισσότερων θαλασσινών στη διατροφή σας μπορεί να είναι δύσκολη, αλλά μάλλον αξίζει τον κόπο. Η American Heart Association συνιστά να τρώτε ψάρια τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα για κάποιο λόγο. Ο σολομός, ιδιαίτερα, είναι ένα καλό φαγητό εάν προσπαθείτε να ενισχύσετε την υγεία της καρδιάς σας. Παρακάτω, θα βρείτε 11 οφέλη που προσφέρει ο σολομός στην υγεία σας, σύμφωνα με εγγεγραμμένους διαιτολόγους.

Είναι πλούσιος σε ωμέγα 3 λιπαρά οξέα

Ο σολομός είναι μια υπέροχη πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων. Σύμφωνα με το Γραφείο Συμπληρωμάτων Διατροφής (ODS), ένα τμήμα των Εθνικών Ινστιτούτων Υγείας των ΗΠΑ, η έρευνα έχει αποδείξει ότι τα ωμέγα 3 προσφέρουν μια ποικιλία από οφέλη για την υγεία, συμπεριλαμβανομένης της ανακούφισης των συμπτωμάτων της ασθένειας ξηροφθαλμίας. Παράλληλα, βοηθά στη διαχείριση των συμπτωμάτων της ρευματοειδούς αρθρίτιδας και τη βελτίωση της γνωστικής λειτουργίας.

Ο σολομός είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών

Σύμφωνα με το USDA, 100 γραμμάρια σολομού παρέχουν σχεδόν 20 γραμμάρια πρωτεΐνης. Η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη για να βοηθήσει το σώμα σας να αναπτυχθεί. Η μη λήψη αρκετής πρωτεΐνης μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια μυών.

Μπορεί να βοηθήσει το σώμα σας να ρυθμίσει τον ύπνο σας

Ο σολομός περιλαμβάνει επίσης ένα αμινοξύ που ονομάζεται τρυπτοφάνη. Η τρυπτοφάνη είναι ένα απαραίτητο αμινοξύ, σύμφωνα με τον ιστότοπο MedlinePlus της Εθνικής Βιβλιοθήκης Ιατρικής των ΗΠΑ. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να τη πάρετε από τη διατροφή σας, καθώς το σώμα σας δεν θα τη παράγει.

Έχει βιταμίνη Α, η οποία ενισχύει την υγεία των ματιών

Εάν έχετε χαμηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Α, θα πρέπει σίγουρα να σκεφτείτε να προσθέσετε σολομό στη διατροφή σας. Ο σολομός είναι πλούσιος σε βιταμίνη Α, η οποία είναι μια θρεπτική ουσία που ενισχύει το ανοσοποιητικό. Η βιταμίνη Α είναι σημαντική όχι μόνο για την ανοσολογική λειτουργία, αλλά και για την αναπαραγωγή και την όραση.

Η βιταμίνη D στον σολομό υποστηρίζει το ανοσοποιητικό σας σύστημα

Ο σολομός είναι μια καλή πηγή βιταμίνης D. Η βιταμίνη D μπορεί να ληφθεί μέσω του ηλιακού φωτός και των τροφίμων, γεγονός που επισημαίνει ότι βοηθά το σώμα σας να απορροφήσει ασβέστιο. Η βιταμίνη D είναι επίσης μια θρεπτική ουσία που ενισχύει το ανοσοποιητικό.

Έχει βιταμίνη Β12, η ​​οποία εμποδίζει την κούραση

Κάτι ακόμα που κάνει θρεπτικό τον σολομό είναι ότι περιέχει είναι η βιταμίνη Β12. Η λήψη αρκετής Β12 είναι σημαντική, επειδή μια ανεπάρκεια μπορεί να προκαλέσει αδυναμία, κόπωση, δυσκοιλιότητα και απώλεια όρεξης.

Ο σολομός είναι μια καλή πηγή Β3 (νιασίνη)

Η βιταμίνη Β3 (επίσης γνωστή ως νιασίνη) μπορεί να βρεθεί στον σολομό και η δουλειά της είναι να μετατρέψει την τροφή που τρώτε σε ενέργεια που χρειάζεται το σώμα σας. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί: Η βιταμίνη Β3 παίζει ρόλο στη διατήρηση των κυττάρων σας σε λειτουργία.

Μπορεί να βοηθήσει στη ρύθμιση των ορμονών του θυρεοειδούς σας

Το σελήνιο είναι ένα ακόμη θρεπτικό συστατικό ενίσχυσης του ανοσοποιητικού που βρίσκεται στον σολομό. Τα τρόφιμα με σελήνιο παρέχουν μια σειρά από οφέλη για την υγεία, καθώς η θρεπτική ουσία παίζει ρόλο στο μεταβολισμό των θυρεοειδικών ορμονών, στην αναπαραγωγή, στη σύνθεση DNA και πολλά άλλα.

Ο σολομός έχει ψευδάργυρο, τον οποίο πρέπει να τρώτε καθημερινά

Θα πρέπει να καταναλώνετε ψευδάργυρο καθημερινά και αυτός βρίσκεται στο σολομό. Αυτός το μέταλλο απαιτείται για να διατηρηθεί μια σταθερή κατάσταση, επειδή το σώμα δεν διαθέτει εξειδικευμένο σύστημα αποθήκευσης ψευδαργύρου. Επιπλέον, υποστηρίζει την ανοσοποιητική λειτουργία.

Ο σολομός είναι πλούσιος σε γλουταμίνη

Η γλουταμίνη, επίσης, βρίσκεται στον σολομό. Αυτό το αμινοξύ (ένα δομικό στοιχείο πρωτεΐνης) βοηθά στην παραγωγή ενέργειας.

Ο σίδηρος στο σολομό βοηθά στη διατήρηση των ιστών σας ζωντανών

Ο σολομός είναι μια καλή πηγή σιδήρου, ο οποίος είναι ζωτικής σημασίας για πολλές σωματικές διεργασίες. Ο σίδηρος βοηθά στη μεταφορά οξυγόνου από τους πνεύμονες σε άλλους ιστούς και υποστηρίζει επίσης το μεταβολισμό των μυών.

Περιέχει αντιοξειδωτικό

Τέλος, ένα αντιοξειδωτικό που ονομάζεται ασταξανθίνη μπορεί επίσης να βρεθεί στον άγριο σολομό. Τα αντιοξειδωτικά υποστηρίζουν επίσης τη λειτουργία των κυττάρων και μπορούν να προστατεύσουν το σώμα σας από ασθένειες, σύμφωνα με το Εθνικό Κέντρο Συμπληρωματικής και Ολοκληρωμένης Υγείας, ένα τμήμα του ΝΙΗ.

Η κατανάλωση σολομού είναι καλή για το περιβάλλον

Ο σολομός είναι μια εξαιρετική επιλογή για όσους τρώνε με εν συναίσθηση προς το περιβάλλον, καθώς η κατανάλωση σολομού μπορεί να κάνει κάτι περισσότερο από την ενίσχυση της υγείας σας. Ο σολομός της Αλάσκας είναι άγριος και βιώσιμος, καλός για το περιβάλλον και καλός για εμάς.

Πηγή: https://www.health.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.