arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Ανακαλύψτε τροφές πλούσιες σε κάλιο


Όπως το ασβέστιο και το νάτριο, το κάλιο είναι ένα μέταλλο που βρίσκεται σε ορισμένα τρόφιμα.
Ανακαλύψτε τροφές πλούσιες σε κάλιο

Wellness

Ανακαλύψτε τροφές πλούσιες σε κάλιο


Ανακαλύψτε τροφές πλούσιες σε κάλιο

Το να έχετε τη σωστή ποσότητα καλίου στη διατροφή σας βοηθά στο να είσαι υγιείς, οπότε είναι σημαντικό να τρώτε πολλά τρόφιμα πλούσια σε κάλιο.

Πηγές τροφίμων με κάλιο

Πολλά από τα τρόφιμα που τρώτε ήδη περιέχουν κάλιο και πιο συγκεκριμένα τα τρόφιμα που αναφέρονται παρακάτω έχουν υψηλή περιεκτικότητα. Εάν πρέπει να αυξήσετε την ποσότητα καλίου στη διατροφή σας, κάντε υγιεινές επιλογές διατροφής επιλέγοντας στοιχεία από την παρακάτω λίστα.

Πολλά φρέσκα φρούτα και λαχανικά είναι πλούσια σε κάλιο:

  • Μπανάνες, πορτοκάλια, πεπόνι, , βερίκοκα, γκρέιπφρουτ (μερικά αποξηραμένα φρούτα, όπως δαμάσκηνα, σταφίδες και χουρμάδες, έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο)
  • Μαγειρεμένο σπανάκι
  • Μαγειρεμένο μπρόκολο
  • Πατάτες
  • Γλυκοπατάτες
  • Μανιτάρια
  • Μπιζέλια
  • Αγγούρια
  • Κολοκυθάκια
  • Κολοκύθες
  • Φυλλώδη λαχανικά

Ο χυμός από πλούσια σε κάλιο φρούτα είναι επίσης μια καλή επιλογή:

  • Χυμός πορτοκάλι
  • Ντοματοχυμος
  • Χυμός δαμάσκηνου
  • Χυμός βερίκοκου
  • Χυμός γκρέιπφρουτ

 

Ορισμένα γαλακτοκομικά προϊόντα, όπως το γάλα και το γιαούρτι, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο.

Μερικά ψάρια περιέχουν κάλιο:

  • Τόνος
  • Μπακαλιάρος
  • Πέστροφα

Τα φασόλια ή τα όσπρια με υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο περιλαμβάνουν:

  • Φασόλια Λίμα
  • Φασόλια Pinto
  • Κόκκινα φασόλια
  • Σόγια
  • Φακές

Άλλα τρόφιμα που είναι πλούσια σε κάλιο περιλαμβάνουν:

  • Υποκατάστατα αλατιού (διαβάστε τις ετικέτες για να ελέγξετε τα επίπεδα καλίου)
  • Ξηροί καρποί
  • Κρέας και πουλερικά
  • Καφέ και άγριο ρύζι
  • Δημητριακά πίτουρου
  • Ψωμί ολικής αλέσεως και ζυμαρικά

 

Πόσο κάλιο χρειάζεστε

Θα πρέπει να λαμβάνετε 4.700 χιλιοστόγραμμα (mg) καλίου καθημερινά.

Οι ανάγκες σας μπορεί να είναι διαφορετικές εάν έχετε νεφρική νόσο. Μερικά άτομα με νεφρική νόσο θα πρέπει να λαμβάνουν λιγότερο κάλιο από τα 4.700 mg. Εάν τα νεφρά σας δεν λειτουργούν καλά, θα μπορούσε να παραμείνει πολύ κάλιο στο σώμα σας, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει νευρικά και μυϊκά προβλήματα. Εάν έχετε νεφρική νόσο και ο γιατρός σας δεν σας έχει ήδη πει το όριο καλίου σας, συμβουλευτείτε τον.

Πηγή: https://www.webmd.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.