arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Pop Corn: είναι ένα υγιεινό σνακ;


Αν και θεωρείται ως το snack του κινηματογράφου, το ποπ κορν θεωρείται πάντα μια καλή επιλογή σνακ.
Pop Corn: είναι ένα υγιεινό σνακ;

Wellness

Pop Corn: είναι ένα υγιεινό σνακ;


Pop Corn: είναι ένα υγιεινό σνακ;

Αλλά είναι πραγματικά υγιεινό; Η απάντηση είναι ότι εξαρτάται από το λάδι που χρησιμοποιείται, τυχόν καρυκεύματα που έχουν προστεθεί, και ενδεχομένως το ίδιο το καλαμπόκι.

Πρώτα, σκεφτείτε το καλαμπόκι

Το καλαμπόκι (ακόμη και ως pop corn) είναι ένας ολόκληρος κόκκος, και τα δημητριακά ολικής αλέσεως είναι μια σημαντική πηγή βασικών βιταμινών, μετάλλων, φυτικών ινών και αντιοξειδωτικών που καταπολεμούν τις ασθένειες. Οι ολόκληροι οι κόκκοι σας γεμίζουν επίσης, επειδή περιλαμβάνουν ολόκληρο το σιτάρι - σε αντίθεση με τους εξευγενισμένους κόκκους, που έχουν αφαιρεθεί από τις ίνες και τα θρεπτικά τους συστατικά.

Η έρευνα δείχνει ότι η πρόσληψη δημητριακών ολικής αλέσεως συνδέεται με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, λιγότερη φλεγμονή και χαμηλότερο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, εγκεφαλικού επεισοδίου, καρκίνου, διαβήτη και παχυσαρκίας. Επιπλέον, έχουν συνδεθεί ακόμη και με χαμηλότερο ΔΜΣ και λιγότερο λίπος στην κοιλιά.

Το λάδι

Όταν επιλέγετε μια μάρκα συσκευασμένου ποπ κορν, είναι σημαντικό να δείτε το λάδι που αναφέρεται στα συστατικά. Τα καλύτερα έλαια, τα πιο υγιεινά είναι τα αντιφλεγμονώδη μονοακόρεστα λίπη όπως το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο

Τα λιπαρά οξέα με υψηλή περιεκτικότητα σε ωμέγα-6 λιπαρά οξέα - όπως το αραβοσιτέλαιο, το σογιέλαιο, το ηλιέλαιο, το έλαιο κνήκου και το βαμβακέλαιο - τείνουν να είναι προ φλεγμονώδη.

Ένα από τα προνόμια της κατασκευής του δικού σας ποπ κορν είναι ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έξτρα παρθένο βιολογικό ελαιόλαδο ή να τα κάνετε στον αέρα.

Τα καρυκεύματα

Τέλος, σκεφτείτε τι θα προσθέσετε στο σνακ σας. Σε συσκευασμένο ποπ κορν, τα καρυκεύματα μπορεί να είναι απλά όπως θαλασσινό αλάτι και μαύρο πιπέρι. Ή τα συστατικά μπορεί να περιλαμβάνουν συμβατικά γαλακτοκομικά συστατικά, όπως βούτυρο και τυρί που δεν είναι βιολογικά. Μερικά ποπ κορν έχουν ως καρυκεύματα ζάχαρη ή άλλα γλυκαντικά.

Είναι σημαντικό να κάνετε το δικό σας ποπ κορν με υγιεινά καρυκεύματα, όπως ξηρά φρούτα, ξηροί καρποί, σπόροι χωρίς συντηρητικά, κουρκουμά, μαύρο πιπέρι ή κανέλα. Τέλος, μια σπιτική έκδοση του ποπ κορν σας αφήνει να ελέγξετε πόσο αλάτι θα προσθέσετε.

Συνοπτικά

Το ποπ κορν μπορεί να είναι ένα υγιεινό σνακ, αλλά η θρεπτική ποιότητα ποικίλλει σημαντικά. Θα πρέπει πάντα να επιλέγετε βιολογικά ή μη GMO ποπ κορν φτιαγμένα με έξτρα παρθένο ελαιόλαδο ή λάδι αβοκάντο και καρυκεύματα από αλάτι καλής ποιότητας.

Ένα σωστό μέγεθος μερίδας ποπ κορν είναι συνήθως 3 – 3,5 φλιτζάνια.

 

Πηγή: Cynthia Sass, MPH, RD, Health’s

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.