arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Αχλάδια: 5 τρόποι που μπορεί να ενισχύσουν την υγεία σας


Τα αχλάδια είναι θρεπτικοί δυναμίτες που μπορείτε να απολαύσετε κάθε στιγμή της ημέρας.
Αχλάδια: 5 τρόποι που μπορεί να ενισχύσουν την υγεία σας

Wellness

Αχλάδια: 5 τρόποι που μπορεί να ενισχύσουν την υγεία σας


Αχλάδια: 5 τρόποι που μπορεί να ενισχύσουν την υγεία σας

Ακολουθούν όλα όσα θα πρέπει να ξέρετε για αυτό το τραγανό φρούτο.

Αυτό το φρούτο προσφέρει σημαντικά θρεπτικά οφέλη. Τα αχλάδια μπορούν να βοηθήσουν στη διαχείριση βάρους, να βελτιώσουν την πέψη, να μειώσουν τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 και πολλά άλλα.

Τα αχλάδια είναι γεμάτα με θρεπτικά συστατικά

Ένα μεσαίο αχλάδι είναι μια καλή πηγή βιταμίνης C. Αυτό το φρούτο περιέχει επίσης βιταμίνες καλίου, βιταμινών Κ, χαλκού, μαγνησίου και Β, σύμφωνα με τη βάση δεδομένων θρεπτικών συστατικών του USDA. Τα αχλάδια είναι επίσης μια εξαιρετική πηγή ινών.

Μπορεί να μειώσουν τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2

Τόσο τα μήλα όσο και τα αχλάδια πιστεύεται ότι είναι ιδιαίτερα χρήσιμα στη μείωση του κινδύνου εμφάνισης διαβήτη λόγω του υψηλού αριθμού ινών του. Οι ίνες είναι γνωστό ότι βοηθούν στη διατήρηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα. Μία μελέτη που δημοσιεύθηκε το 2017 το αποδεικνύει, διαπιστώνοντας μείωση του κινδύνου για διαβήτη τύπου 2 κατά 18% σε άτομα που ανέφεραν ότι τρώνε τα περισσότερα μήλα και αχλάδια σε σχέση με άτομα που έτρωγαν λιγότερα. Για κάθε αχλάδι (ή μήλο) που καταναλώνετε ανά εβδομάδα, ο κίνδυνος για διαβήτη μειώνετε κατά περίπου 3%, σύμφωνα με τη μελέτη.

Τα αχλάδια παρέχουν ευεργετικά φυτοθρεπτικά συστατικά

Τα αχλάδια, ειδικά εκείνα με πολύχρωμες φλούδες, παρέχουν φυτικά θρεπτικά συστατικά ή φυσικά φυτικά χημικά, όπως φλαβονοειδή. Αυτές οι ενώσεις είναι γνωστό ότι συμβάλλουν στη διατήρηση της φλεγμονής σε χαμηλά επίπεδα με την εξουδετέρωση των ελεύθερων ριζών - οι οποίες μπορούν να προκαλέσουν βλάβη στα κύτταρα που με τη σειρά τους μπορούν να οδηγήσουν σε χρόνια ασθένεια όπως καρδιακές παθήσεις και καρκίνο. Οι ελεύθερες ρίζες συνδέονται επίσης με την πρόωρη γήρανση.

Βοηθούν στη διαχείριση βάρους

Ένα μεσαίο αχλάδι έχει μόλις 100 θερμίδες. Και το υψηλό επίπεδο ινών που αναφέρθηκε προηγουμένως; Όλη αυτή η ίνα βοηθά στην ικανοποίηση της όρεξής σας, ώστε να αισθάνεστε γεμάτοι για περισσότερο.

Είναι εύκολο να τα προσθέσετε στα γεύματα σας

Μπορείτε να απολαύσετε αχλάδια με πολλούς τρόπους - από το πρωινό έως το επιδόρπιο. Αυτό σας δίνει την ευκαιρία να απολαύσετε τα θρεπτικά τους συστατικά χωρίς πολλή προετοιμασία ή χρόνο μαγειρέματος. Δοκιμάστε το παρφέ αχλαδιών ή να κόψετε τα αχλάδια σε φέτες και να τα βάλετε στα δημητριακά σας για πρωινό. Παράλληλα, μπορείτε να τα βάλετε σε σαλάτες ή σε σάντουιτς.

Και φυσικά, τα αχλάδια αποτελούν το τέλειο φορητό σνακ. Δοκιμάστε αχλάδια σε φέτες με βούτυρο ξηρών καρπών ή αχλάδι με τυρί.

Πηγή: https://www.health.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.