arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Τα ροδάκινα και τα πλεονεκτήματα που έχουν για την υγεία μας!


Τα ροδάκινα αποτελούν αγαπημένα μικρά φρούτα με λευκή ή κίτρινη φλούδα. 
Τα ροδάκινα και τα πλεονεκτήματα που έχουν για την υγεία μας!

Wellness

Τα ροδάκινα και τα πλεονεκτήματα που έχουν για την υγεία μας!


Τα ροδάκινα και τα πλεονεκτήματα που έχουν για την υγεία μας!

Μπορούν να φαγωθούν εύκολα και ταιριάζουν με μια σειρά από διαφορετικά πιάτα. Επιπλέον, προσφέρουν μια σειρά από θρεπτικά συστατικά καθώς και πλεονεκτήματα όπως καλύτερη πέψη και πιο απαλό δέρμα.

Θρεπτική αξία των ροδάκινων

Τα ροδάκινα έχουν πληθώρα βιταμινών, μετάλλων και φυτικών συστατικών.

Ένα μεσαίο ροδάκινο έχει:

  • Θερμίδες: 58
  • Πρωτεΐνη: 1 γρ.
  • Λίπος: λιγότερο από 1 γρ.
  • Υδατάνθρακες: 14 γρ.
  • Ίνες: 2 γρ
  • Βιταμίνη C: 17% της καθημερινής προτεινόμενης πρόσληψης (DV)
  • Βιταμίνη A: 10% της καθημερινής προτεινόμενης πρόσληψης
  • Κάλιο: 8% της καθημερινής προτεινόμενης πρόσληψης
  • Νιασίνη: 6% της καθημερινής προτεινόμενης πρόσληψης
  • Βιταμίνη E: 5% της καθημερινής προτεινόμενης πρόσληψης
  • Βιταμίνη K: 5% της καθημερινής προτεινόμενης πρόσληψης
  • Χαλκός: 5% της καθημερινής προτεινόμενης πρόσληψης
  • Μαγνήσιο: 5% της καθημερινής προτεινόμενης πρόσληψης

 

Επιπλέον, τα ροδάκινα είναι γεμάτα αντιοξειδωτικά, δηλαδή φυτικά συστατικά που προστατεύουν από οξειδωτικές βλάβες καθώς και από γήρανση και αρρώστιες. Όσο πιο φρέσκο είναι το φρούτο, τόσο περισσότερα θρεπτικά συστατικά έχει.

Ενίσχυση της πέψης

Τα ροδάκινα είναι πιθανό να ενισχύουν την καλύτερη πέψη. Ένα μεσαίο ροδάκινο δίνει περίπου 2 γραμμάρια από φυτικές ίνες. Αυτές βοηθούν τον οργανισμό με το να βοηθάνε να περνάει φαγητό από το έντερο, γεγονός που μειώνει περιπτώσεις εμφάνισης δυσκοιλιότητας.

Ενίσχυση της υγείας της καρδίας

Η τακτική κατανάλωση φρούτων, συμπεριλαμβανομένων και των ροδάκινων, μπορεί να ενισχύει την καλύτερη υγεία της καρδιάς.

Τα ροδάκινα είναι πιθανό να μειώνουν παράγοντες που προκαλούν καρδιακές ασθένειες, όπως είναι η υψηλή αρτηριακή πίεση και τα επίπεδα χοληστερόλης.

Προστασία δέρματος

Σύμφωνα με έρευνες, τα συστατικά των ροδάκινων πιθανότατα έχουν την ικανότητα να ενισχύουν την ενυδάτωση του δέρματος. Αυτό σημαίνει καλύτερη ποιότητα δέρματος και υφή.

Ενίσχυση ανοσοποιητικού συστήματος

Σύμφωνα με έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί, τα ροδάκινα, ενισχύουν τον οργανισμό με θρεπτικά στοιχεία και αντιοξειδωτικό.

 

Μείωση επιπέδου σακχάρου στο αίμα

Τα αποτελέσματα των ερευνών δείχνουν ότι τα ροδάκινα, αποτρέπουν την υψηλή περιεκτικότητα σακχάρου στο αίμα.

 

Συμπερασματικά, τα ροδάκινα αποτελούν φρούτα γεμάτα θρεπτικά συστατικά και υπέροχη γεύση!

Source: https://www.healthline.com

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.