arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Νέα έρευνα: Πώς μισή κουταλιά ελαιόλαδου βελτιώνει την υγεία της καρδιάς!


Είναι ευρέως γνωστό ότι η μεσογειακή διατροφή είναι μια από τις πιο υγιεινές διατροφές.
Νέα έρευνα: Πώς μισή κουταλιά ελαιόλαδου βελτιώνει την υγεία της καρδιάς!

Wellness

Νέα έρευνα: Πώς μισή κουταλιά ελαιόλαδου βελτιώνει την υγεία της καρδιάς!


Νέα έρευνα: Πώς μισή κουταλιά ελαιόλαδου βελτιώνει την υγεία της καρδιάς!

Τώρα, μια έρευνα ρίχνει φως σε ένα από τα πιο σημαντικά συστατικά της Μεσογειακής διατροφής,  το ελαιόλαδο και πως αυτό ενισχύει την καρδιά.  

Οι ερευνητές παρουσίασαν τα συμπεράσματά τους στο επιστημονικό συνέδριο της American Heart Association (AHA) Lifestyle και Cardiometabolic Health Science στο Phoenix.

Η ανάλυσή τους στηρίζεται σε μακροχρόνια δεδομένα, που χρονολογούνται από το 1990 και δείχνουν ότι η κατανάλωση περισσότερων από 1/2 κουταλιάς ελαιόλαδου ημερησίως μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων κατά 15% και του κινδύνου στεφανιαίας νόσου κατά 21%.

 

Νέα στοιχεία

Τα οφέλη που προσφέρει το ελαιόλαδο στην υγεία είναι εύκολα κατανοητά, σύμφωνα με τον Dr. Benjamin Hirsh, διευθυντή προληπτικής καρδιολογίας στο νοσοκομείο Sandra Atlas Bass Heart της Northwell Health στο Manhasset της Νέας Υόρκης.

"Το ελαιόλαδο είναι ένας απλός τρόπος για την αντικατάσταση των ανθυγιεινών, κορεσμένων και trans-λιπαρών οξέων ζωικών λιπών με μια πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων που μειώνει τη φλεγμονή και βελτιώνει τη χοληστερόλη", δήλωσε ο Hirsh στο Healthline. "Έχει επίσης συνδεθεί με βελτιωμένη αγγειακή λειτουργία, καλύτερη υγεία της καρδιάς και επιβίωση."

Τα λιπαρά με βάση τα ζωικά συστατικά όπως η μαργαρίνη, το βούτυρο, τα λιπαρά γαλακτοκομικά και η μαγιονέζα είναι λιγότερο υγιεινά συγκριτικά με το ελαιόλαδο όταν πρόκειται να υποστηρίξουν την υγεία της καρδιάς.

Η μελέτη αυτή οδήγησε σε νέες ερωτήσεις και αναμένουμε περισσότερα στοιχεία για τη σχέση ελαιόλαδου και καρδιάς.

"Ένα πράγμα που δεν μπορούσαμε να αναλύσουμε εδώ ήταν τα διάφορα είδη ελαιόλαδου - είτε δηλαδή πρόκειται για κοινό ελαιόλαδο είτε για το εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο. Υπάρχουν μερικά στοιχεία όμως που δείχνουν ότι οι εξαιρετικά παρθένες ποικιλίες ελαιόλαδου έχουν υψηλότερες ποσότητες πολυφαινολών που σχετίζονται με καλύτερα λιπιδικά προφίλ και λιγότερη φλεγμονή», είπε.

 

Μια ολιστική προσέγγιση

Ενώ η αντικατάσταση των ζωικών λιπών με πιο υγιεινές εναλλακτικές λύσεις όπως το ελαιόλαδο ή το φυτικό έλαιο είναι ένα ισχυρό βήμα προς τη βελτίωση της καρδιαγγειακής υγείας, είναι σημαντικά να είναι στο πλαίσιο μιας ολιστικής προσέγγισης.

Η καλή υγεία της καρδιάς περιλαμβάνει επίσης τη σωματική άσκηση, μια ισορροπημένη διατροφή και, ιδανικά, επισκέψεις σε έναν γιατρό.

Όποιος θέλει να αλλάξει τη διατροφή του για να ενισχύσει την καλύτερη υγεία της καρδιάς μπορεί να ξεκινήσει υιοθετώντας τη μεσογειακή διατροφή. Αυτή η δίαιτα επικεντρώνεται σε μη επεξεργασμένα φυτικά τρόφιμα, ψάρια και - φυσικά - στην αφθονία του ελαιόλαδου.

Σε αυτό το σημείο, είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι οι ερευνητές δεν μπορούν να αποδείξουν την αιτία και την επίδραση.

Τα ευρήματα υποστηρίζονται από μακρόχρονη ιατρική γνώση που δείχνει τα οφέλη για την υγεία που προέρχονται από το ελαιόλαδο ενώ παράλληλα προσθέτει ενδιαφέροντα νέα στοιχεία γύρω από τα οφέλη άλλων φυτικών ελαίων.

Γνωρίστε το έξτρα – παρθένο βιολογικό ελαιόλαδό μας, εδώ!

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.