arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Συνηθίζετε να τρώτε snacks αργά το βράδυ; Διαβάστε αυτό!


Το σνακ που γίνονται αργά τη νύχτα έχουν κακή φήμη επειδή συχνά σχετίζονται με λιγότερο υγιεινά τρόφιμα, αύξηση βάρους ή έλλειψη αυτοσυγκράτησης.
Συνηθίζετε να τρώτε snacks αργά το βράδυ; Διαβάστε αυτό!

Wellness

Συνηθίζετε να τρώτε snacks αργά το βράδυ; Διαβάστε αυτό!


Συνηθίζετε να τρώτε snacks αργά το βράδυ; Διαβάστε αυτό!

Την ίδια ώρα όμως, πολλοί άνθρωποι λένε ότι έχουν αυτήν την συνήθεια.

Τι πρέπει να κάνετε όταν νιώθετε το στομάχι σας αργά το βράδυ; Καταπολεμάτε και ελπίζετε ότι η πείνα θα πάει μακριά; Ή ενδίδετε και μετά μετανιώνετε; Παρόλο που αυτές μοιάζουν να είναι  οι δύο μόνο επιλογές, στην πραγματικότητα δεν είναι. Ας μιλήσουμε για μερικούς μύθους σχετικά με τα σνακ αργά τη νύχτα και τι μπορούμε να κάνουμε για να αναπτύξουμε πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες εκείνες τις ώρες.

Μύθος: Το σνακ αργά τη νύχτα οδηγούν σε αύξηση του σωματικού βάρους.

Μια μακροχρόνια αντίληψη λέει ότι τα σνακ αργά τη νύχτα οδηγούν σε αύξηση του σωματικού βάρους. Ωστόσο, οι μελέτες δείχνουν ότι πολλοί παράγοντες συμβάλλουν στις αλλαγές στου σωματικού βάρους και δεν υπάρχει συσχέτιση μεταξύ φαγητού αργά τη νύχτα και αύξησης του σωματικού βάρους. Είναι πιθανό οι άνθρωποι να καταναλώνουν περισσότερες θερμίδες-πυκνές τροφές αργά το βράδυ, γεγονός που μπορεί να συμβάλει στην αύξηση του σωματικού βάρους. Στην πραγματικότητα η υπερκατανάλωση τροφής μπορεί να συμβεί οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας.

Μύθος: Αν τρώτε σνακ αργάτη νύχτα, είναι επειδή σας λείπει θέληση.

Οι άνθρωποι συχνά νιώθουν ντροπή όταν τρώνε αργά τη νύχτα, αλλά το βραδινό snacking δεν συμβαίνει απλώς και μόνο επειδή δεν έχετε τη βούληση. Πολλοί παράγοντές παίζουν ρόλο συμπεριλαμβανομένης της στέρησης θερμίδων κατά τη διάρκεια της ημέρας. Όταν περιορίζουμε την πρόσληψη τροφής, είναι πιο πιθανό μετά να υπερκαταναλώσετε τροφή.

Μια πιθανή λύση; Δοκιμάστε να τρώτε τα γεύματα και τα σνακ (που περιέχουν ένα μείγμα μακροθρεπτικών συστατικών) σταθερά καθ 'όλη τη διάρκεια της ημέρας. Και αν ακόμα αισθάνεστε πεινασμένοι αργά το βράδυ, δώστε στον εαυτό σας ένα διάλειμμα. Το σώμα σας μπορεί να σας λέει ότι χρειάζεται περισσότερη ενέργεια για να τελειώσει η ημέρα.

Μύθος: Η διατροφή κατά τη διάρκεια της νύχτας είναι κακή και πρέπει πάντα να αποφεύγεται.

Το να ονομάζονται τα γεύματα καλά ή κακά, σπάνια βοηθάει σε μια υγιή σχέση με τα τρόφιμα. Είναι πιθανό κάποιοι να καταφεύγουν σε βραδινά snacks για να αντιμετωπίσουν αρνητικά συναισθήματα αλλά αυτές οι περιπτώσεις θα πρέπει να αντιμετωπιστούν με αυτοσυγκράτηση και όχι με κριτική. Οι δύσκολες καταστάσεις αναστάτωσης ή άγχους μπορεί να οδηγήσουν σε βραδινά snacks. Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτό δεν είναι κακό, αλλά δεν είναι ο μόνος και ο σωστός τρόπος για να αντιμετωπίσετε δυσμενή συναισθήματα.

Συμβουλές για snacks αργά τη νύχτα

Ανεξάρτητα από το γιατί μπορεί να φάτε αργά το βράδυ, ακολουθούν μερικές συμβουλές για να κάνετε αυτή την ευκαιρία για φαγητό μια πιο ικανοποιητική και υγιεινή εμπειρία.

  1. Συμβουλευτείτε την πείνα σας

Είναι χρήσιμο να συντονιστείτε με τα σήματα πείνας του σώματός σας για να καταλάβετε πότε και πόσο να φάτε. Χρησιμοποιήστε την κλίμακα της πείνας σας για να την αξιολογήσετε. Μετά από λίγο φαγητό, δώστε προσοχή στο πώς αισθάνεστε. Αισθάνεστε ότι η πείνα σας υποχωρεί; Πλησιάζετε πιο κοντά στην ικανοποίηση; Θυμηθείτε, ο στόχος δεν είναι να μετράτε τέλεια την πείνα σας, απλώς να την συνειδητοποιήσετε.

  1. Πολλαπλά μακροθρεπτικά συστατικά

Μερικές έρευνες δείχνουν ότι ο συνδυασμός πρωτεϊνών και ινών μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερη αίσθηση κορεσμού, οπότε μπορεί να είναι χρήσιμο να συμπεριληφθούν αυτά τα δύο θρεπτικά συστατικά κατά την κατασκευή ενός σνακ αργά τη νύχτα.

Μερικά παραδείγματα περιλαμβάνουν: μια μπανάνα με βούτυρο αραχίδας, μια χούφτα καρύδια και ένα ραβδί τυριού ή ένα κομμάτι μαύρης σοκολάτας και μερικά δημητριακά ολικής άλεσης.

  1. Να είστε προσεκτικοί

Μερικές φορές, τα σνακ αργά τη νύχτα συνοδεύεται από διάσπαση της προσοχής, όπως με μια ταινία ή με τα social media. Ο περιορισμός των περισπασμών μπορεί να σας βοηθήσει να ασχοληθείτε συνειδητά με το φαγητό, το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερη συνειδητοποίηση του τι και γιατί τρώμε.

 

Source: https://foodinsight.org/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.