arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Νέα έρευνα: Δεν χρειάζεται να περιορίσετε τα υγιενά λίπη της Μεσογειακής Διατροφής


Εδώ είναι πέντε καλοί τρόποι για να προσθέσετε περισσότερα "καλά" λιπαρά στη διατροφή σας. 
Νέα έρευνα: Δεν χρειάζεται να περιορίσετε τα υγιενά λίπη της Μεσογειακής Διατροφής

Wellness

Νέα έρευνα: Δεν χρειάζεται να περιορίσετε τα υγιενά λίπη της Μεσογειακής Διατροφής


Νέα έρευνα: Δεν χρειάζεται να περιορίσετε τα υγιενά λίπη της Μεσογειακής Διατροφής

Η μεσογειακή διατροφή έχει πηγές «καλού» λίπους - όπως αβοκάντο, αμύγδαλα και ελαιόλαδο. Ίσως ήδη απολαμβάνετε να τρώτε αυτά τα τρόφιμα με μέτρο. Αλλά τώρα, μια νέα έρευνα που δημοσιεύθηκε στο Annals of Internal Medicine υποδηλώνει ότι ενδέχεται να μην απαιτούνται όρια στην ολική πρόσληψη λιπαρών όταν προσφέρουν προστατευτικά οφέλη για την υγεία.

Η μελέτη του Πανεπιστημίου της Μινεσότα εξέτασε προηγούμενες έρευνες για ενήλικες που ακολουθούσαν την Μεσογειακή διατροφή χωρίς περιορισμό στην ολική πρόσληψη λίπους.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι τα άτομα που ακολουθούν μια τέτοια διατροφή μπορεί να αντιμετωπίσουν μειωμένο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, καρκίνου του μαστού και διαβήτη τύπου 2.

Για αυτά τα οφέλη και για να αποτρέψετε ενδεχόμενες ασθένειες, βρείτε πέντε δημιουργικούς τρόπους για να προσθέσετε περισσότερο λίπος στη διατροφή σας, με μεσογειακό στιλ.

Φάτε ελιές για πρωινό

Εκτός από υπέροχη προσθήκη στις ομελέτες λαχανικών, οι ελιές είναι το τέλειο λίπος για ένα αλμυρό πρωινό. Προσθέστε μια χούφτα σε ένα πιάτο μαζί με μερικά σκληρά βραστά αυγά και μερικά φρέσκα λαχανικά, όπως αγγούρι, κόκκινο πιπέρι ή σέλινο.

Αλείψτε βούτυρο ξηρών καρπών σε βραστά λαχανικά

Οι περισσότεροι άνθρωποι τρώνε αυτά τα βούτυρα με μαρμελάδα ή φρούτα. Αυτά όμως αποτελούν επίσης μια υπέροχη αλμυρή σάλτσα λαχανικών. Σε ένα μικρό μπολ, αραιώστε δύο κουταλιές της σούπας βούτυρο αμυγδάλου χτυπώντας ελαφρά σε μια κουταλιά ζεστό νερό ή ζωμό λαχανικών με χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο. Ανακατέψτε με 1 κ.γ. φρέσκο ​​τριμμένο τζίντζερ και 1/8 κ.γ. κύμινο και θρυμματισμένο κόκκινο πιπέρι. Βάλτε και μερικά φλιτζάνια λαχανικά στον ατμό και απολαύστε με το dip σας.

Χρησιμοποιήστε ταχίνι αντί για μαγιονέζα

Το ταχίνι, που ονομάζεται επίσης πάστα σουσαμιού ή βούτυρο, αποτελεί το τέλειο υποκατάστατο της μαγιονέζας σε σάντουιτς ή σαλάτες πρωτεΐνης (σκεφτείτε τον τόνο, το κοτόπουλο και τη φακή). Εμπλουτίστε το ταχίνι σας προσθέτοντας φρέσκα ή αποξηραμένα βότανα και μπαχαρικά. Ένας από τους πιο αγαπημένους συνδυασμούς είναι 2 κ.σ. ταχίνι αναμεμιγμένα με 2 κ.γ. φρέσκο ​​χυμό λεμονιού, 1 κ.γ. τριμμένο σκόρδο και μια πρέζα πιπέρι καγιέν.

Φτιάξτε σούπα αβοκάντο

Όπως ίσως γνωρίζετε ήδη, το αβοκάντο ταιριάζει με τα πάντα! Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ως βούτυρο, σε smoothies φρούτων ή σε σάλτσες σαλάτας. Και φυσικά ως γουακαμόλε. Με αυτό μπορείτε επίσης να φτιάξετε μια κρύα καλοκαιρινή σούπα.  

Περιχύστε τα φρούτα με ελαιόλαδο και βαλσάμικο

Τα φρούτα είναι φανταστικά από μόνα τους, αλλά η προσθήκη έξτρα παρθένου ελαιόλαδου και βαλσάμικου προσφέρει ακόμα πιο υπέροχη γεύση και θρεπτικά συστατικά.

Πηγή: https://www.health.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.