arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

WELLNESS

#AboutFood -Νεκταρίνια: 6 Οφέλη που προσφέρουν στην υγεία μας


Τα νεκταρίνια είναι ένα υπέροχο γλυκό καλοκαιρινό φρούτο.
#AboutFood -Νεκταρίνια: 6 Οφέλη που προσφέρουν στην υγεία μας

WELLNESS

#AboutFood -Νεκταρίνια: 6 Οφέλη που προσφέρουν στην υγεία μας


#AboutFood -Νεκταρίνια: 6 Οφέλη που προσφέρουν στην υγεία μας

Τεχνικά είναι ένας τύπος ροδάκινου και έχουν λείο, λαμπερό δέρμα.

Διατροφικά, τα νεκταρίνια διαθέτουν ένα ευρύ φάσμα βιταμινών και μετάλλων. Ως εκ τούτου, είναι λογικό να αναρωτιέστε εάν αυτά τα τραγανά, ζουμερά φρούτα προσφέρουν οφέλη για την υγεία.

Ακολουθούν 6 οφέλη που υποστηρίζονται από επιστημονική έρευνα.

  1. Περιέχουν θρεπτικά συστατικά

Ένα μεσαίου μεγέθους νεκταρίνι (142 γραμμάρια) προσφέρει:

  • Θερμίδες: 63
  • Λίπος: 0,5 γραμμάρια
  • Υδατάνθρακες: 15 γραμμάρια
  • Πρωτεΐνη: 1,5 γραμμάρια
  • Ίνες: 2,4 γραμμάρια
  • Ζάχαρη: 11,2 γραμμάρια
  • Κάλιο: 6% της ημερήσιας αξίας (DV)
  • Νιασίνη (βιταμίνη Β3): 10% του DV
  • Βιταμίνη C: 8,5% του DV
  • Χαλκός: 13,6% του DV

Όπως μπορείτε να δείτε, τα νεκταρίνια διαθέτουν άφθονο χαλκό, κάλιο και βιταμίνες Β3 και C.

Συγκεκριμένα, η βιταμίνη C μπορεί να υποστηρίξει την ανοσολογική υγεία ενισχύοντας την παραγωγή λευκών αιμοσφαιρίων που ονομάζονται φαγοκύτταρα και λεμφοκύτταρα, τα οποία προστατεύουν το σώμα σας από λοιμώξεις.

Τα νεκταρίνια περιέχουν επίσης μικρές ποσότητες βιταμίνης Α, λουτεΐνης, ζεαξανθίνης, μαγγανίου, ψευδαργύρου, σιδήρου, μαγνησίου και φωσφόρου.

  1. Μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη της αναιμίας

Η κατανάλωση νεκταρινιών σε συνδυασμό με τροφές πλούσιες σε σίδηρο μπορεί να βοηθήσουν στην πρόληψη της αναιμίας, μια κατάσταση που οφείλεται στην έλλειψη αιμοσφαιρίνης ή ερυθρών αιμοσφαιρίων. Δεδομένου ότι τα ερυθρά αιμοσφαίρια μεταφέρουν οξυγόνο στο σώμα σας, τα άτομα με αναιμία μπορεί να αισθάνονται κουρασμένα.

Η βιταμίνη C υποστηρίζει την πρόσληψη σιδήρου μετατρέποντας αυτό το μέταλλο σε πιο εύκολα απορροφήσιμη μορφή στο σώμα σας.

Ωστόσο, θα πρέπει να είστε σίγουροι ότι συνδυάζετε νεκταρίνια με πλούσια σε σίδηρο τρόφιμα όπως φασόλια για να βοηθήσετε στην πρόληψη της αναιμίας.

  1. Υψηλά σε αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τις ασθένειες

Τα νεκταρίνια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά, συμπεριλαμβανομένης της βιταμίνης C.

Τα αντιοξειδωτικά βοηθούν στη μείωση του οξειδωτικού στρες, το οποίο προκαλείται από μια ανισορροπία ασταθών μορίων που ονομάζονται ελεύθερες ρίζες στο σώμα σας. Με την πάροδο του χρόνου, το οξειδωτικό στρες μπορεί να προκαλέσει ασθένειες όπως ο διαβήτης, το Αλτσχάιμερ και οι καρδιακές παθήσεις.

Άλλα αντιοξειδωτικά στα νεκταρίνια αποτελούν τα φλαβονοειδή και οι ανθοκυανίνες, που συμβάλλουν στην εμφάνιση, τη γεύση και το άρωμα πολλών φρούτων και λαχανικών.

Τα φλαβονοειδή μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη της ηλικιακής μείωσης της λειτουργίας του εγκεφάλου, ενώ οι ανθοκυανίνες παίζουν ρόλο στη μείωση της φλεγμονής και των καρδιακών παθήσεων.

Τα νεκταρίνια διαθέτουν επίσης φαινολικές ενώσεις - έναν τύπο αντιοξειδωτικού πολυφαινόλης που επίσης σας προστατεύει από βλάβες από τις ελεύθερες ρίζες.

  1. Μπορούν να βοηθήσουν στην απώλεια βάρους

Τα νεκταρίνια μπορούν να βοηθήσουν στην απώλεια βάρους με διάφορους τρόπους.

Πρώτον, είναι μια καλή πηγή ινών, η οποία ενισχύει το αίσθημα πληρότητας. Εάν αισθάνεστε ήδη γεμάτοι, είναι απίθανο να τρώτε υπερβολικά ή να καταναλώνετε πάρα πολλές θερμίδες.

Επιπλέον, αυτό το φρούτο έχει φυσικά χαμηλές θερμίδες και λίπος. Η κατανάλωση πολλών φρούτων και λαχανικών με χαμηλές θερμίδες μπορεί φυσικά να υποστηρίξει την απώλεια βάρους όταν καταναλώνεται αντί για σνακ με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και χαμηλή περιεκτικότητας σε θρεπτικά συστατικά.

  1. Μπορεί να βελτιώσει την υγεία του δέρματος

Το δέρμα σας, το οποίο είναι το μεγαλύτερο όργανο του σώματός σας, βασίζεται στην καλή διατροφή για να παραμείνει υγιές. Τα νεκταρίνια μπορεί να υποστηρίξουν την υγεία του δέρματος λόγω της περιεκτικότητάς τους σε χαλκό.

Ο χαλκός διεγείρει την ανάπτυξη των κυττάρων στο στρώμα του δέρματος, το οποίο είναι το δεύτερο εξώτατο στρώμα του δέρματός σας. Προστατεύει επίσης το δέρμα σας από βλάβες και γήρανση και προάγει την παραγωγή κολλαγόνου - την πιο άφθονη πρωτεΐνη του σώματός σας.

Είναι ενδιαφέρον ότι τα καλλυντικά συστατικά συχνά περιέχουν πεπτίδια χαλκού.

Τα νεκταρίνια παρέχουν επίσης νιασίνη (βιταμίνη Β3), η οποία μπορεί να προστατεύσει τα κύτταρα του δέρματος από τραυματισμούς που προκαλούνται από τις ακτίνες του ήλιου και μικρές ποσότητες βιταμίνης Α, ένα άλλο σημαντικό θρεπτικό συστατικό για την υγεία του δέρματος.

Συνοπτικά

Τα νεκταρίνια είναι μια ομαλή ποικιλία ροδάκινου που είναι γεμάτη με βιταμίνες, μέταλλα, αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες. Είναι επίσης χαμηλές σε θερμίδες και λιπαρά.

Μεταξύ άλλων πλεονεκτημάτων, υποστηρίζουν την απορρόφηση σιδήρου, ενισχύουν την απώλεια βάρους και την υγεία του δέρματος.

Αυτό το καλοκαίρι αυτά τα φρούτα θα γίνουν μια απλή και θρεπτική προσθήκη στη διατροφή σας.

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.