arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Μουσική: δείτε πως κάνει τη γυμναστική πιο αποτελεσματική


Οι άνθρωποι βρίσκουν πολλές διαφορετικές δικαιολογίες για να ξεφύγουν από μια προπόνηση.
Μουσική: δείτε πως κάνει τη γυμναστική πιο αποτελεσματική

Wellness

Μουσική: δείτε πως κάνει τη γυμναστική πιο αποτελεσματική


Μουσική: δείτε πως κάνει τη γυμναστική πιο αποτελεσματική

Λίγο η κούραση, λίγο η έλλειψη κινήτρου ή απλά το ότι την βρίσκεται κουραστική και βαρετή.

Αλλά μια νέα μικρή μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Frontiers in Psychology κατέληξε ότι η μουσική μπορεί να έχει τη δύναμη να βγάλει από το μυαλό σας τα αρνητικά και να σας βοηθήσει στην προπόνησή σας.

Όταν ακούτε μουσική με υψηλό ρυθμό κατά τη διάρκεια της άσκησης, αυτό μπορεί να σας αποσπάσει την προσοχή και να κάνει τις προπονήσεις σας να είναι λιγότερο εξαντλητικές και τελικά πιο αποτελεσματικές, σύμφωνα με τη μελέτη.

Εάν θέλετε να πάτε πηγαίνετε γυμναστήριο περισσότερο και πιο έντονα, ίσως είναι καιρός να βάλετε μουσική στη playlist σας.

Τα πιο ρυθμικά τραγούδια βελτιώνουν την απόδοση

Για να κατανοήσουν πώς επηρεάζει η μουσική τις προπονήσεις των ανθρώπων, οι ερευνητές από την Ιταλία αξιολόγησαν 19 γυναίκες που συμμετείχαν σε δραστηριότητες αντοχής, όπως περπάτημα, τζόκινγκ ή ποδηλασία, και ασκήσεις υψηλής έντασης, όπως η άρση βαρών ή η χρήση η γυμναστική ποδιών.

Οι γυναίκες γυμνάστηκαν υπό 4 συνθήκες: χωρίς μουσική, με αργή μουσική, με αρκετά up – tempo μουσική και εξαιρετικά ρυθμική και γρήγορη μουσική. Οι ερευνητές μέτρησαν τα καρδιακά ποσοστά των γυναικών κατά τη διάρκεια των προπονήσεων τους και στη συνέχεια τους ρώτησαν πώς ένιωθαν σχετικά με την άσκηση στα διάφορα είδη μουσικής.

Διαπίστωσαν ότι όσοι άκουσαν τη μουσική του υψηλού ρυθμού σημείωσαν τα υψηλότερα ποσοστά καρδιάς και επίσης ένιωσα την προπόνησή τους λιγότερο έντονη.

Αυτές οι επιδράσεις ήταν πιο αξιοσημείωτες σε εκείνους που εκτελούν ασκήσεις αντοχής, μας το περπάτημα ή το τρέξιμο, σε σύγκριση με εκείνους που συμμετέχουν σε ασκήσεις υψηλής έντασης.

«Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι τα ευεργετικά αποτελέσματα μας μουσικής είναι πιο πιθανό να παρατηρηθούν στην άσκηση αντοχής. Κατά συνέπεια, η μουσική μπορεί να θεωρηθεί σημαντικό εργαλείο για την τόνωση των ατόμων που ασκούν σωματική άσκηση χαμηλής έντασης », ανέφεραν οι ερευνητές στην έκθεση.

Η μουσική μας παρακινεί

Η γυμναστική ως στόχος μπορεί να αποθαρρύνει αρκετούς.

Εάν προσπαθείτε να μπείτε σε ένα πρόγραμμα άσκησης, δοκιμάστε να βάλετε κάποια μουσική.

Προηγούμενη έρευνα έχει επίσης δείξει ότι η μουσική έχει βαθύ αντίκτυπο στο μυαλό και το σώμα.

Μια μελέτη από το 2017 διαπίστωσε ότι η μουσική μπορεί να αυξήσει τον χρόνο που οι άνθρωποι γυμνάζονται. Μια άλλη μελέτη από το 2019 έδειξε ότι η μουσική μας κάνει να απολαμβάνουμε τις προπονήσεις μας περισσότερο και μια μελέτη από το 2006 ότι ακούγοντας γρήγορη, δυνατή μουσική, οι άνθρωποι που τρέχουν στους διαδρόμους τρέχουν πιο γρήγορα και μακρύτερα.

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους η μουσική μπορεί να βελτιώσει τον τρόπο άσκησης.

Όπως δείχνει αυτή η νέα μελέτη, οι άνθρωποι που ακούνε μουσική είδαν επίσης έναν αυξημένο καρδιακό ρυθμό, που μπορεί να κάνει μια άσκηση πιο αποτελεσματική και ευεργετική.

Μας κάνει επίσης να θέλουμε να μπούμε στον ρυθμό. Ένα συναρπαστικό τραγούδι μπορεί να σας κάνει να κουνηθείτε!

Ενώ η μελέτη έδειξε ότι τα αποτελέσματα ήταν πιο έντονα κατά τη διάρκεια των δραστηριοτήτων αντοχής, η μουσική μπορεί να είναι επωφελής σε όλες τις ασκήσεις.

Έτσι, εάν η επόμενη προπόνηση σας αγχώνει, φτιάξτε μια καλή playlist και αφήστε τη μουσική να σας ωθήσει!

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.

Καλάθι Αγορών