arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Πρωινός καφές: Βοηθάει στην απώλεια βάρους;


Αν στοχεύετε στην απώλεια βάρους για τη φετινή χρονιά,  ίσως τότε ένα φλιτζάνι ζεστός καφές είναι ό, τι πρέπει.
Πρωινός καφές: Βοηθάει στην απώλεια βάρους;

Wellness

Πρωινός καφές: Βοηθάει στην απώλεια βάρους;


Πρωινός καφές: Βοηθάει στην απώλεια βάρους;

Γιατί; Νέα έρευνα δείχνει ότι μόλις 4 φλιτζάνια καφέ την ημέρα μπορούν πραγματικά να βοηθήσουν και να μειώσουν το λίπος στο σώμα.

Αυτό προκύπτει από έρευνα 24 εβδομάδων που έδειξε τον αντίκτυπο του καφέ σε 126 υπέρβαρους άνδρες και τη γυναίκες στη Σιγκαπούρη.

Οι ερευνητές ξεκίνησαν αρχικά για να δουν αν ο καφές θα μπορούσε να βοηθήσει ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος εμφάνισης διαβήτη τύπου 2. Αυτό θα γινόταν με την μείωση της ανάπτυξης αντοχής στην ινσουλίνη, που μπορεί να οδηγήσει σε μεγάλη αύξηση το σάκχαρο του αίματος και αυτό με την σειρά του στον διαβήτη.

Τελικά, οι ερευνητές δεν βρήκαν στοιχεία ότι ο καφές είχε ένα τέτοιο αποτέλεσμα. Ωστόσο υπήρχε μια αναπάντεχη συνέπεια: Όσοι έπιναν 4 φλιτζάνια καφέ την ημέρα για έξι μήνες είδαν σχεδόν 4% πτώση στο συνολικό σωματικό λίπος.

"Ήμασταν πραγματικά έκπληκτοι από την απώλεια βάρους που οφειλόταν ειδικά στην απώλεια μάζας λιπαρών ουσιών ", δήλωσε ο συγγραφέας της μελέτης Derrick Johnston Alperet, μεταδιδακτορικός συνεργάτης στο τμήμα διατροφής στο Χάρβαρντ Τ.Η. Chan Σχολή Δημόσιας Υγείας.

Ο Alperet ανέφερε ότι "αυτή η απώλεια μάζας λίπους δεν ήταν πιθανό να οφείλεται σε αλλαγές στον τρόπο ζωής, δηλαδή στη διατροφή και στη σωματική άσκηση".

Αντίθετα, αυτός και οι συνάδελφοί του πιστεύουν ότι η απώλεια λίπους από τον καφέ μπορεί να είναι το αποτέλεσμα μιας "μεταβολικής αντίδρασης", στην οποία η καφεΐνη αναγκάζει την μεταβολική διαδικασία εκείνου που πίνει τον καφέ, να αυξηθεί. Το τελικό αποτέλεσμα, όπως είπε  ο Alperet, είναι η καύση περισσότερων θερμίδων και αξιοσημείωτη πτώση του σωματικού λίπους.

Είναι όμως τα 4 φλιτζάνια καφέ σωστά για την υγεία; Η Connie Diekman, σύμβουλος τροφίμων και διατροφής και πρώην πρόεδρος της Ακαδημίας Διατροφής και Διαιτολογίας, δεν είναι τόσο σίγουρη.

"Τα 4 φλυτζάνια που διατίθενται σε αυτή τη μελέτη φαίνονται να είναι μια υψηλή πρόσληψη, οπότε όχι αυτό που θα πρότεινα", προειδοποίησε. "Η υψηλότερη περιεκτικότητα σε καφεΐνη θα μπορούσε να βοηθήσει στην καταστολή της όρεξης."

Όμως, η υπερβολική ποσότητα καφεΐνης "μπορεί να επηρεάσει το σώμα συνολικά, προκαλώντας πονοκεφάλους, δυσφορία, γρήγορο καρδιακό παλμό και δυσφορία στο στομάχι", σημειώνει η Diekman, ο οποίος δεν συμμετείχε στη μελέτη.

"Ο καφές, η καφεΐνη πιο συγκεκριμένα, βρίσκεται στο επίκεντρο των ερευνών εδώ και χρόνια για τις δυνατότητές του ως προς την όρεξη, το σωματικό βάρος και το σωματικό λίπος", ανέφερε ο Sandon. "Αλλά ο ακριβής μηχανισμός για το πώς μπορεί να λειτουργήσει για τη μείωση του σωματικού λίπους βρίσκεται υπό συζήτηση."

Τα ευρήματα δημοσιεύθηκαν πρόσφατα στην Αμερικανική Εφημερίδα της Κλινικής Διατροφής.

Πηγή: https://www.webmd.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.

Καλάθι Αγορών