arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Πως να καταπολεμήσετε τα συμπτώματα των ημικρανιών!


Οι ημικρανίες είναι μια περίπλοκη πάθηση που περιλαμβάνει διάφορες φάσεις και συμπτώματα.
Πως να καταπολεμήσετε τα συμπτώματα των ημικρανιών!

Wellness

Πως να καταπολεμήσετε τα συμπτώματα των ημικρανιών!


Πως να καταπολεμήσετε τα συμπτώματα των ημικρανιών!

Η πάθηση ξεκινάει με πονοκέφαλο, και όταν αυτός τελειώνει έρχεται μια φάση που λέγεται και «hangover ημικρανίας».

Αυτή η φάση έχει διάφορα συμπτώματα και είναι τα εξής:

  • κούραση
  • ζαλάδα
  • αδυναμία
  • πόνοι σώματος
  • στεγνός λαιμός
  • δυσφορία στο κεφάλι
  • ευαισθησία στο φως
  • πρόβλημα συγκέντρωσης
  • κακή διάθεση

 

Τα συμπτώματα αυτά κρατάνε συνήθως μια με δυο μέρες. Τι μπορεί να σας ανακουφίσει για λίγο από αυτά;

Ξεκούραση

Όταν επανέρχεστε από την ημικρανία, δώστε στον εαυτό σας χρόνο να ξεκουραστεί και να αναζωογονηθεί, οπότε μεταβείτε ομαλά στο κανονικό σας πρόγραμμα.

Για παράδειγμα, αν έχετε λείψει από τη δουλειά λόγω ημικρανίας, χρειάζεται να πάρετε κάποιες επιπλέον ημέρες με μειωμένο ωράριο.

Επίσης, αν είναι εφικτό, προσπαθήστε να μειώσετε κάπως συνολικά τις ώρες εργασίας σας και προτιμήστε να ξεκινάτε με εύκολες δουλειές.

Μπορεί επίσης να σας βοηθήσει το να

  • να ακυρώσετε ή να αναβάλλετε μη απαραίτητα ραντεβού
  • ζητήσετε από έναν φίλο ή συγγενή να κρατήσει τα παιδιά σας για λίγο
  • προγραμματίσετε ύπνο, μασάζ ή άλλες χαλαρωτικές δραστηριότητες
  • να περπατήσετε ως μια χαλαρωτική μορφή άσκησης.

  

Μειώστε την έκθεση σε έντονο φως

Αν νιώθετε ευαισθησία στα φώτα, μειώστε τον χρόνο που περνάτε μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή ή άλλες οθόνες.

Αν χρειάζεστε τον υπολογιστή σας για να δουλέψετε, μειώστε τη φωτεινότητά του και κάντε τακτικά διαλείμματα για να βοηθήσετε το κεφάλι και τα μάτια σας να ξεκουραστούν.

 

Περιποιηθείτε το σώμα σας με ύπνο, φαγητό και υγρά

Για να ενισχύσετε την θεραπεία σας, είναι σημαντικό να δίνετε στο σώμα σας την ξεκούραση, τα υγρά και τα θρεπτικά στοιχεία που χρειάζεται.

Για παράδειγμα:

Κοιμηθείτε αρκετά. Οι περισσότεροι ενήλικες χρειάζονται 7 με 9 ώρες ύπνου καθημερινά.

Πιείτε αρκετό νερό και άλλα υγρά για να ενυδατώσετε το σώμα σας.

Φάτε τροφές πλούσιες σε θρεπτικά στοιχεία. Για παράδειγμα καταναλώστε φρούτα, λαχανικά και καθαρές πηγές πρωτεϊνών. Αν νιώθετε ότι ανακατεύεστε, είναι σημαντικό να τρώτε ήπια φαγητά για μια με δυο ημέρες.

 

Ζητήστε βοήθεια

Αν βιώσατε πρόσφατα μια ημικρανία, μη διστάσετε να ζητήσετε βοήθεια από άλλους.

Για παράδειγμα, αν δεν μπορείτε να ολοκληρώσετε ένα project, μιλήστε με τον υπεύθυνό σας να πάρετε επέκταση.

Την ίδια ώρα, ζητήστε βοήθεια από φίλους και συγγενείς για τις υποχρεώσεις του σπιτιού.

Ο γιατρός σας επίσης είναι σε θέση να βοηθήσει. Αν νιώθετε συμπτώματα ημικρανίας, ενημερώστε τον και εκείνος με τη σειρά του θα σας βοηθήσει να προλάβετε και να ηρεμήσετε κάπως τα συμπτώματα.

Πηγή: https://www.healthline.com/ 

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.

Καλάθι Αγορών