arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Ποια είναι τα οφέλη της Μεσογειακής διατροφής κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης;


Σύμφωνα με τους ειδικούς, μια υγιεινή διατροφή μειώνει σημαντικά τον κίνδυνο αύξησης βάρους και εμφάνισης διαβήτη κατά τη διάρκεια της κύησης.
Ποια είναι τα οφέλη της Μεσογειακής διατροφής κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης;

Wellness

Ποια είναι τα οφέλη της Μεσογειακής διατροφής κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης;


Ποια είναι τα οφέλη της Μεσογειακής διατροφής κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης;

Είναι ήδη γνωστό πως μια μεσογειακή διατροφή είναι συνδεδεμένη με την αποφυγή καρδιακών νοσημάτων, τη σταθεροποίηση του επιπέδου του ζαχάρου αλλά και την μείωση της αρτηριακής πίεσης. Αυτό που μαθαίνουμε τώρα, είναι ότι η Μεσογειακή διατροφή μπορεί να οδηγήσει και σε μια πιο υγιεινή εγκυμοσύνη!

 

Πλεονεκτήματα της Μεσογειακής διατροφής

Κατά τη διάρκεια έρευνας στο Ηνωμένο Βασίλειο, μελετήθηκαν πάνω από 1100 μέλλουσες μαμάδες από διάφορες εθνικότητες. Οι συμμετέχοντες που έλαβαν μέρος, είχαν είτε διαβήτη, είτε χρόνια αρτηριακή πίεση και αυτό οδηγούσε σε μεγαλύτερη πιθανότητα εμφάνισης επιπλοκών κατά τη διάρκεια της κύησης.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι συμμετέχοντες που ακολούθησαν μια Μεσογειακή διατροφή, κατανάλωναν ποσότητα καρυδιών, έξτρα παρθένου ελαιόλαδου, φρέσκων φρούτων, λαχανικών και οσπρίων. Παράλληλα, έτρωγαν μια ισορροπημένη προς μεγάλη ποσότητα ψαριών, μια ισορροπημένη προς μικρή ποσότητα πουλερικών και γαλακτοκομικών ενώ κατανάλωναν λίγο έως καθόλου κόκκινο και επεξεργασμένο κρέας. Κατά τη διάρκεια της διατροφής, απέφυγαν ποτά με ζάχαρη, fast food και γεύματα με πολλά ζωικά λιπαρά.

Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι όσες ακολούθησαν την Μεσογειακή διατροφή είχαν 35% μείωση στον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Επιπλέον, η αύξηση βάρους τους ήταν κατά 1.5 κιλό μικρότερη.

 

Η σημαντικότητα της μείωσης του διαβήτη κύησης

Ο διαβήτης κύησης μπορεί να εμφανιστεί σε οποιαδήποτε γυναίκα. Παρόλα αυτά, γυναίκες που ανήκουν σε ομάδες που διαθέτουν αντίστοιχο ιστορικό, είναι άνω των 25 και ο δείκτης μάζας σώματος τους είναι άνω του 30 βρίσκονται σε μεγαλύτερο κίνδυνο.

Αυτή η πάθηση αυξάνει το σάκχαρο του αίματος και αυτό μπορεί να οδηγήσει σε επιπλοκές για το έμβρυο. Μερικές από τις παθήσεις που μπορεί να εμφανίσει το έμβρυο είναι οι εξής: χαμηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα κατά τη γέννηση, αναπνευστικά προβλήματα, ίκτερο καθώς και εισαγωγή στη μονάδα εντατικής θεραπείας νεογνών.

Η πηγή του διαβήτη κύησης δεν είναι πάντα γνωστή, αλλά σχετίζεται με ορμόνες του πλακούντα που κάνουν το σάκχαρο να ανεβαίνει σε μη υγιή επίπεδα. Η πάθηση εμφανίζεται συνήθως κατά το δεύτερο μισό της εγκυμοσύνης.

 

Υγιεινή διατροφή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Αν και οι γυναίκες κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης τους παίρνουν διατροφικές συμβουλές από τους γιατρούς τους, αυτές αφορούν συνήθως τι να αποφύγουν όπως για παράδειγμα το αλκοόλ ή το ωμό ψάρι.

Αυτό που είναι σημαντικό, και μετά τα αποτελέσματα της έρευνας, είναι η αλλαγή νοοτροπίας και η εκμάθηση των τροφών που πρέπει να καταναλώσει μια έγκυος γυναίκα.

Όπως αποδείχθηκε από την παραπάνω έρευνα, μια Μεσογειακή διατροφή μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα ωφέλιμη για μια υγιή κύηση.

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.

Καλάθι Αγορών