arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Είναι καλές για εσάς οι ελιές Καλαμών;


Μπορεί οπτικά οι πράσινες ελιές να είναι πιο ελκυστικές, αλλά οι ελιές Καλαμών, αυτό το υπέροχο φρούτο – ναι η ελιά είναι φρούτο – μπορούν να δώσουν μοναδική γεύση στις...
Είναι καλές για εσάς οι ελιές Καλαμών;

Wellness

Είναι καλές για εσάς οι ελιές Καλαμών;


Είναι καλές για εσάς οι ελιές Καλαμών;

Οι πραγματικές ελιές Καλαμών, βρίσκονται μόνο στη χερσόνησο της Πελοποννήσου στη Νότια Ελλάδα. Καθώς αναπτύσσονται στην ηλιοφάνεια της Ελλάδας, τα δέντρα Καλαμάτας έχουν πολύ μεγαλύτερα φύλλα από άλλα είδη ελαιόδεντρων και απορροφούν περισσότερο ηλιοφάνεια. Αυτό δίνει σε αυτό το φρούτο την πυκνή του υφή και μια γεύση που κάποιοι συγκρίνουν με το καλό κρασί.

Είναι λοιπόν οι ελιές Καλαμών καλές για εσάς;

Αυτές οι ελιές αποτελούν μια καλή πηγή θρεπτικών ουσιών. Αν και οι ελιές Καλαμών συνήθως συσκευάζονται σε άλμη, μπορείτε να αγοράσετε κάποιος με δείκτη χαμηλού αλατιού. Αυτό βοηθάει στην μείωση της ποσότητας νατρίου που λαμβάνετε.

 

Υγιή λιπαρά

Όπως μπορεί να μαντέψετε, οι ελιές Καλαμών έχουν αφθονία στο ίδιο υγιές λίπος που υπάρχει στο ελαιόλαδο. Τα μονοακόρεστα λίπη μπορεί να μειώσουν τη χοληστερόλη και την πιθανότητα καρδιακής προσβολής και εγκεφαλικού επεισοδίου, σύμφωνα με την Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ. Το αμερικανικό Υπουργείο Γεωργικής Έρευνας (USDA) εκτιμά ότι δύο κουταλιές της σούπας ελιές περιέχουν περίπου 1,5 γραμμάρια μονοακόρεστου λίπους.

 

Ανακαλύψτε τις βιολογικές ελιές καλαμών μας, εδώ!

 

Σίδερο

Η διατροφική αξία των ελιών γίνεται ακόμα μεγαλύτερη. Μια μερίδα περίπου 20 ελιών, παρέχει σχεδόν το 10% της ημερήσιας συνιστώμενης πρόσληψης σιδήρου.

 

Ασβέστιο

Οι ελιές Καλαμών είναι μια επίσης πηγή ασβεστίου. Η λήψη επαρκούς ποσότητας ασβεστίου κρατά τα οστά ισχυρά και μπορεί να ενισχύσει τον ύπνο. Το σώμα σας απορροφά καλύτερα το ασβέστιο όταν καταναλώνετε επίσης κάλιο, μαγνήσιο και βιταμίνη C. Δοκιμάστε να συνδυάσετε τις ελιές Καλαμών σε φέτες με ντομάτες και λάχανο και σερβίρετε με ζυμαρικά ή quinoa.

 

Βιταμίνη Α

Οι ελιές Καλαμών περιέχουν μικρές ποσότητες βιταμίνης Α, οι οποίες υποστηρίζουν την υγεία των ματιών και του δέρματος. Η ανεπάρκεια βιταμίνης Α δεν είναι συχνή στον αναπτυσσόμενο κόσμο. Η λήψη μεγάλης ποσότητας βιταμίνης Α μπορεί να προκαλέσει βλάβη στο συκώτι, έτσι οι πηγές τροφίμων που προσφέρουν μια ευπρόσδεκτη εναλλακτική λύση στη λήψη συμπληρώματος βιταμίνης Α, είναι σημαντικές!

 

Ίνες

Μόλις έξι ελιές περιέχουν την μισή ποσότητα ινών που περιέχει ένα ακατέργαστο πορτοκάλι. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να απολαύσετε ελιές ως μέρος ενός γεύματος που σε διαφορετική περίπτωση δε θα παρείχε πολλές ίνες. Δοκιμάστε τις ελιές Καλαμών με τυρί φέτα σε σπιτική ελληνική πίτσα.

 

Θερμίδες

Οι ελιές μπορούν να είναι ένα πολύ θρεπτικό μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής, αλλά ίσως να μην θέλετε να παρακάνετε στην ποσότητα εάν προσπαθείτε να χάσετε βάρος. Τρεις έως πέντε ελιές Καλαμών έχουν περίπου 45 θερμίδες. Ευτυχώς, δεν χρειάζεστε πολλές για να προσθέσετε μεγάλη γεύση σε οποιοδήποτε γεύμα.

Πηγή: https://www.healthline.com

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.