arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Είναι υγιεινό να τρώτε το δέρμα του ψαριού;


Τα ψάρια είναι μια πηγή ζωικής πρωτεΐνης που απολαμβάνουν πολλοί άνθρωποι σε όλο τον κόσμο σε τακτική βάση.
Είναι υγιεινό να τρώτε το δέρμα του ψαριού;

Wellness

Είναι υγιεινό να τρώτε το δέρμα του ψαριού;


Είναι υγιεινό να τρώτε το δέρμα του ψαριού;

Στην πραγματικότητα, εκτιμάται ότι οι άνθρωποι τρώνε περισσότερους από 150 εκατομμύρια τόνους ψαριών κάθε χρόνο.

Τα ψάρια είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, νόστιμα και μια υγιεινή προσθήκη σε οποιοδήποτε γεύμα. Ίσως αναρωτιέστε εάν αυτές οι ιδιότητες ισχύουν και για το δέρμα τους.

Αυτό το άρθρο εξετάζει τα οφέλη και την ασφάλεια της κατανάλωσης δέρματος ψαριών.

 

Είναι ασφαλές να τρώτε δέρμα δέρματος ψαριών;

Μερικοί άνθρωποι μπορεί να αποφύγουν το δέρμα των ψαριών από φόβο αν και αυτό δε θα έπρεπε να συμβαίνει.

Το δέρμα των ψαριών καταναλώνετε με ασφάλεια σε όλη την ιστορία. Επιπλέον είναι ένα δημοφιλές σνακ σε πολλές χώρες και πολιτισμούς.

Εφόσον τα ψάρια έχουν καθαριστεί σωστά και τα εξωτερικά λέπια έχουν αφαιρεθεί πλήρως, το δέρμα είναι συνήθως ασφαλές για κατανάλωση.

Επειδή το ψάρι είναι μια σπουδαία πηγή θρεπτικών συστατικών όπως ο σίδηρος και τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, η Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA) συνιστά να τρώτε μια μερίδα (113 γραμμάρια) μερίδα ψαριού 2-3 φορές την εβδομάδα.

Ωστόσο, ορισμένα ψάρια περιέχουν υψηλά επίπεδα υδραργύρου και άλλων τοξινών και μολυσματικών παραγόντων. Κατά συνέπια, όλα αυτά μπορεί να βρίσκονται και στο δέρμα.

Επομένως, συνιστάται η επιλογή ψαριών χαμηλού υδραργύρου πιο τακτικά συγκριτικά με ψάρια με υψηλό υδράργυρο.

 

Διατροφή και οφέλη για την υγεία

Το ακριβές διατροφικό προφίλ του δέρματος των ψαριών ποικίλλει σημαντικά ανάλογα με τον τύπο των ψαριών. Ωστόσο, τα περισσότερα ψάρια είναι πλούσια σε μερικά βασικά θρεπτικά συστατικά.

Η κατανάλωση δέρματος ψαριών από μια ποικιλία λιπαρών και άπαχων ψαριών μπορεί να βοηθήσει στην εξασφάλιση επαρκούς πρόσληψης θρεπτικών ουσιών, όπως:

  • πρωτεΐνη
  • ωμέγα-3 λιπαρά οξέα
  • βιταμίνη D
  • βιταμίνη Ε
  • ιώδιο
  • σελήνιο
  • ταυρίνη

Ακολουθεί μια πιο προσεκτική ματιά σε μερικά από τα ειδικά οφέλη που μπορεί να προσφέρουν αυτά τα θρεπτικά συστατικά.

Μια καλή πηγή πρωτεϊνών

Τα ψάρια, συμπεριλαμβανομένου του δέρματος, είναι μια εξαιρετική πηγή διατροφικής πρωτεΐνης - ένα βασικό θρεπτικό συστατικό που χρησιμεύει ως δομικό στοιχείο για ιστούς όπως οι μύες στο ανθρώπινο σώμα.

Η πρωτεΐνη μπορεί επίσης να συμβάλει στη βέλτιστη υγεία μειώνοντας τον κίνδυνο ορισμένων διαταραχών όπως η ανασταλτική ανάπτυξη, τα χαμηλά επίπεδα σιδήρου και το πρήξιμο στο σώμα.

Επιπλέον, ορισμένες πρωτεΐνες, όπως οι ιστόνες και η τρανσφερίνη, παίζουν ρόλο στην ανοσία. Πολλές από αυτές τις πρωτεΐνες υπάρχουν στη βλέννα του δέρματος των ψαριών.

 

Υψηλή περιεκτικότητα σε προστατευτικά ωμέγα-3

Ένα από τα πιο γνωστά οφέλη των λιπαρών ψαριών είναι το υψηλό επίπεδο ωφέλιμων ωμέγα-3 λιπαρών οξέων.

Η κατανάλωση των λιπαρών οξέων ωμέγα-3 στο δέρμα των λιπαρών ψαριών μπορεί να συμβάλει στη βέλτιστη υγεία με οφέλη όπως η προστασία της καρδιάς, οι υγιείς εγκυμοσύνες και ο μειωμένος κίνδυνος εμφάνισης εγκεφαλικών παθήσεων.

 

Μπορεί να ενισχύσει την υγεία του δέρματος

Η κατανάλωση δέρματος ψαριών μπορεί επίσης να βελτιώσει την υγεία του δέρματος σας.

Το δέρμα των ψαριών είναι μια καλή πηγή κολλαγόνου και βιταμίνης Ε, και τα δύο αυτά στοιχεία συμβάλλουν στο υγιές ανθρώπινο δέρμα.

Το κολλαγόνο είναι ένας τύπος πρωτεΐνης που υπάρχει σε όλα τα μέρη και τους τύπους ψαριών. Από την άλλη πλευρά, η βιταμίνη Ε είναι ένα λιποδιαλυτό αντιοξειδωτικό που πιο συχνά βρίσκεται σε λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός και η πέστροφα.

Η βιταμίνη Ε υποστηρίζει την υγεία του δέρματος προστατεύοντας από τις βλαβερές συνέπειες του ήλιου και βελτιώνοντας τα συμπτώματα ορισμένων δερματικών παθήσεων όπως το έκζεμα.

 

Μπορεί να ενισχύσει την πρόσληψη θρεπτικών συστατικών

Η κατανάλωση του ψαριού μαζί με το δέρμα σας βοηθά να καταναλώνετε περισσότερα θρεπτικά συστατικά από τα ψάρια.

Αφαιρώντας το δέρμα και τρώγοντας μόνο τη σάρκα, θα χάσετε τα πολλά ευεργετικά θρεπτικά συστατικά και έλαια, καθώς και αυτά που βρίσκονται στη βλέννα και τα στρώματα της σάρκας ακριβώς κάτω από το δέρμα.

 

Συνοπτικά

Το δέρμα των ψαριών είναι ένα νόστιμο και θρεπτικό μέρος τους.

Είναι πλούσιο στα ίδια θρεπτικά συστατικά που βρίσκονται στη σάρκα των ψαριών και η κατανάλωση ψαριών με το δέρμα βοηθά να διασφαλιστεί ότι τα θρεπτικά συστατικά δεν θα χαθούν κατά τη διαδικασία μαγειρέματος.

Τα θρεπτικά συστατικά των ψαριών έχουν ένα ευρύ φάσμα πλεονεκτημάτων, όπως υποστήριξη της υγείας της καρδιάς και του δέρματος.

Το δέρμα των ψαριών είναι πολύ ευέλικτο ως μαγειρικό συστατικό. Μπορείτε να δοκιμάσετε να προετοιμάσετε μερικούς διαφορετικούς τρόπους για να μάθετε ποιους προτιμάτε.

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.