arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Πώς να ενισχύσετε το μεταβολισμό σας με την άσκηση


Η προπόνησή σας θα μπορούσε να ενισχύσει έναν πιο δραστήριο μεταβολισμό.
Πώς να ενισχύσετε το μεταβολισμό σας με την άσκηση

Wellness

Πώς να ενισχύσετε το μεταβολισμό σας με την άσκηση


Πώς να ενισχύσετε το μεταβολισμό σας με την άσκηση

Ο ρόλος του μεταβολισμού σας είναι να μετατρέψει τις τροφές που λαμβάνει ο οργανισμός σας σε ενέργεια. Είναι γεγονός πως μερικοί άνθρωποι έχουν ταχύτερο μεταβολισμό από άλλους.

Οι παράγοντες που επηρεάζουν το μεταβολισμο σας είναι η ηλικία, το φύλο και τα γονίδια σας. Μερικές φορές ένας αργός θυρεοειδής (υπολειτουργικός θυρεοειδής) θα μπορούσε να επιβραδύνει το μεταβολισμό σας. Στην προκειμένη περίπτωση η ενδυνάμωση του μεταβολισμού εξαρτάται από εσάς. Επικεντρωθείτε σε αυτό που πραγματικά κάνει τη διαφορά: την άσκηση.

Τα μυϊκά κύτταρα χρειάζονται πολλή ενέργεια, και ως εκ τούτου καίνε πολλές θερμίδες. Στην πραγματικότητα, καίνε περισσότερες θερμίδες από τα λιποκύτταρα, ακόμα και όταν δεν ασκείστε.

Η άσκηση γίνεται ακόμα πιο σημαντική όσο μεγαλώνετε. Φυσικά χάνετε μυϊκή μάζα με την ηλικία, γεγονός που επιβραδύνει το μεταβολισμό σας. Η άσκηση μπορεί να σταματήσει αυτή την απώλεια.

Πρέπει να εξασκείτε τους μυς σας και κατά συνέπεια το σώμα σας με τους παρακάτω δύο τρόπους:

  1. Ενισχύστε την προπόνησή σας. Επιλέξτε οποιοδήποτε είδος αερόβιας άσκησης, όπως τρέξιμο και Zumba. Όσο πιο έντονη η γυμναστική τόσο περισσότερες θερμίδες θα κάψετε.

Δοκιμάστε τη διαλειμματική προπόνηση. Η βασική ιδέα είναι η εναλλαγή μεταξύ ασκήσεων υψηλότερης και χαμηλότερης έντασης.

Για παράδειγμα, δοκιμάστε να κάνετε ασκήσεις άλματος για 1 λεπτό και 2 λεπτά μετά την προθέρμανση. Επαναλάβετε για 15 λεπτά.

  1. Κάντε χρήση αλτήρων. Επειδή οι μύες καίνε περισσότερες θερμίδες από το λίπος, η ενίσχυση των μυών σας θα σας βοηθήσει στην αποτελεσματικότερη καύση των θερμίδων, ακόμα και όταν δεν γυμνάζεστε.

Δύο φορές την εβδομάδα, κάντε ένα ή δύο σετ 12 έως 15 επαναλήψεων σε κάθε μεγάλη ομάδα μυών (κοιλιακοί, δικέφαλοι, γλουτοί, τετρακέφαλοι).

Με τη γυμναστική θα ωφεληθούν επίσης και η καρδιά σας, τα οστά σας, ακόμη και η διάθεσή σας.

Πηγή: https://www.webmd.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.