arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Πως θα ενισχύσετε τον μεταβολισμό σας μέσα από την άσκηση


Ο μεταβολισμός περιλαμβάνει όλα όσα κάνει το σώμα σας για να μετατρέψει τα τρόφιμα σε ενέργεια και να σας διατηρήσει.
Πως θα ενισχύσετε τον μεταβολισμό σας μέσα από την άσκηση

Wellness

Πως θα ενισχύσετε τον μεταβολισμό σας μέσα από την άσκηση


Πως θα ενισχύσετε τον μεταβολισμό σας μέσα από την άσκηση

Μερικοί άνθρωποι έχουν ταχύτερο μεταβολισμό από άλλους.

Μερικά πράγματα που επηρεάζουν το αν ο μεταβολισμός σας είναι γρήγορος ή υποτονικός δεν μπορείτε να τα ελέγξετε, για παράδειγμα την ηλικία, το φύλο και τα γονίδια σας. Μερικές φορές ένας βραδύς θυρεοειδής μπορεί να μειώσει το μεταβολισμό σας. Αλλά μόλις διαπιστώσετε ποια είναι τα φυσιολογικά, η επιτάχυνση εξαρτάται από εσάς. Είναι σημαντικό δηλαδή να εστιάσετε σε αυτό που πραγματικά κάνει τη διαφορά: την άσκηση.

Τα μυϊκά κύτταρα χρειάζονται πολλή ενέργεια, πράγμα που σημαίνει ότι καίγονται πολλές θερμίδες. Στην πραγματικότητα, καίγονται περισσότερες θερμίδες από τα κύτταρα του λίπους ακόμα κι όταν δεν γυμνάζεστε. Για αυτό το λόγο ο χρόνος που αφιερώνετε στην άσκηση έχει οφέλη και αρκετό καιρό εφόσον σταματήσετε να ιδρώνετε.

Η άσκηση γίνεται ακόμη πιο σημαντική καθώς μεγαλώνετε. Είναι τότε που χάνετε φυσικά τη μυϊκή μάζα με την ηλικία, η οποία επιβραδύνει το μεταβολισμό σας.

 

Η ενίσχυση του μεταβολισμού είναι απλή. Πρέπει να προκαλείτε συχνά στους μύες σας με τους εξής δύο τρόπους:

  1. Δώστε ενέργεια στην προπόνησή σας. Οποιοδήποτε είδος αερόβιας άσκησης, είτε τρέξιμο είτε Zumba, καίει θερμίδες. Όσο πιο έντονο, τόσες περισσότερες θερμίδες θα κάψει το σώμα σας.

Δοκιμάστε τις εναλλαγές. Αυτό μπορείτε να το κάνετε με οποιοδήποτε είδος cardio. Η βασική ιδέα είναι να εναλάσσεται η άσκηση μεταξύ υψηλής και χαμηλής έντασης. Μόλις κάνετε κάτι πραγματικά δύσκολο, συνεχίστε με κάτι πιο εύκολο και κάντε από την αρχή την ίδια εναλλαγή.

 

  1. Σηκώστε βάρη. Επειδή οι μύες καταναλώνουν περισσότερες θερμίδες από το λίπος, η ενίσχυση των μυών σας θα σας κάνει να χρησιμοποιείτε μια πιο αποτελεσματική μηχανή καύσης θερμίδων, ακόμα και όταν είστε σε ηρεμία.

Δύο φορές την εβδομάδα, κάνετε ένα ή δύο σετ από 12 έως 15 επαναλήψεις σε κάθε μείζονα μυϊκή ομάδα (κοιλιακούς, δικέφαλους, γλουτούς, τετράποδα).

Αυτό θα σας προσφέρει πολλά περισσότερα από ενίσχυση του μεταβολισμού καθώς θα ωφελήσει την καρδιά, τα οστά και τη διάθεσή σας!

Πηγή: https://www.webmd.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.

Καλάθι Αγορών