arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Τι πρέπει να τρώτε για να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα!


Δε θα ήταν ωραίο αν ένα συγκεκριμένο φαγητό, μπορούσε να σας προστατεύσει από όλα τα μικρόβια εκεί έξω;
Τι πρέπει να τρώτε για να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα!

Wellness

Τι πρέπει να τρώτε για να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα!


Τι πρέπει να τρώτε για να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα!

Πόσο μάλλον αν το φαγητό αυτό ήταν ας πούμε η σοκολάτα!

Δεν είναι τόσο απλό, βέβαια. Το πλύσιμο των χεριών παραμένει η καλύτερη λύση ενάντια στους ιούς, και ο ύπνος είναι ένα κρίσιμο στοιχείο μιας ισχυρής άμυνας.

Όμως όσα τρώτε, μπορούν να σας προστατεύσουν κάπως από τα κρυολογήματα και τη γρίπη. Αν και δεν μιλάμε μόνο για ένα ή δύο τρόφιμα, καθώς χρειάζεται ένας συνδυασμός από θρεπτικές ουσίες και άλλες ενώσεις που βρίσκονται στην καθημερινή διατροφή σας και έχουν αντίκτυπο στο πόσο αδύναμη ή ισχυρό είναι το ανοσοποιητικό σας σύστημα.  Εδώ είναι μερικές διατροφικές συνήθειες που μπορούν να σας βοηθήσουν να παραμείνετε υγιείς:

Φάτε φρούτα και λαχανικά κάθε μέρα: Περιέχουν βασικές βιταμίνες που εμπλέκονται στο ανοσοποιητικό σύστημα. Η βιταμίνη C σε τρόφιμα, όπως φράουλες, πιπεριές, μπρόκολο και εσπεριδοειδή, βοηθάει στην λειτουργία των κυττάρων του ανοσοποιητικού συστήματος, συμπεριλαμβανομένων των φαγοκυττάρων (το είδος που απορροφά δυνητικά επιβλαβή σωματίδια). Η βιταμίνη Α βοηθάει στην διατήρηση των ιστών στο στόμα, στα έντερα και στην αναπνευστική οδό και βρίσκεται σε γλυκοπατάτες, σπανάκι, καρότα και πεπόνι. Θυμηθείτε ότι η κατανάλωση πραγματικών φρούτων ή λαχανικών είναι καλύτερη από πολλά συμπληρώματα βιταμινών αφού είναι πιθανό ότι όλα τα συστατικά του φαγητού αλληλεπιδρούν για να προσφέρουν προστασία.

Αποκτήστε αρκετή πρωτεΐνη: Η λήψη πολύ μικρής ποσότητας πρωτεϊνών μπορεί να αποδυναμώσει το ανοσοποιητικό σας σύστημα. Τα πλούσια σε πρωτεΐνες τρόφιμα παρέχουν τα αμινοξέα που χρειάζεστε για να χτίσετε ουσιαστικές πρωτεΐνες στο σώμα, συμπεριλαμβανομένων των αντισωμάτων. Aν είστε vegan ή vegetarian, μπορείτε να βρείτε ψευδάργυρο σε κάσιους και ρεβίθια.

Συμπεριλάβετε τρόφιμα που έχουν υποστεί ζύμωση: Πρόκειται για τρόφιμα που διατηρούνται φυσικά από βακτηρίδια και είναι καλά για το "μικροβιοκτόνο". Αυτό είναι το όνομα για τα τρισεκατομμύρια βακτήρια που ζουν στο έντερο, όπου στην πραγματικότητα κατοικούν πολλά κύτταρα που εμπλέκονται στο ανοσοποιητικό σύστημα. Τα ζυμωμένα τρόφιμα όπως το γιαούρτι, το κεφίρ, το λάχανο, το miso και το kimchi βοηθούν τα ευεργετικά βακτήρια να ανθίσουν στο έντερο αφήνοντας λιγότερο χώρο για βλαβερές καταστάσεις.

Γαρνίρετε τα γεύματά σας: Κάθε φυτική τροφή έχει τις δικές της μοναδικές ενώσεις που προσφέρουν πιθανά οφέλη για την υγεία. Τα μπαχαρικά και τα καρυκεύματα όπως το σκόρδο, το τζίντζερ, η ρίγανη και η κανέλα έχουν ερευνηθεί για ενδιαφέρουσες δυνατότητες όπως τα αντιμικροβιακά, τα αντιφλεγμονώδη και τα αντιοξειδωτικά που προστατεύουν τα κύτταρα. Δεν αποτελούν κάποια μαγική θεραπεία αλλά προσθέτοντας γεύση στα τρόφιμα με αυτά τα συστατικά σημαίνει ότι παίρνετε ακόμα πιο ευεργετικές ενώσεις στα γεύματα που τρώτε κάθε μέρα.

Πηγή: https://blogs.webmd.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.