arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Πώς η κατανάλωση περισσότερου νερού μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος


Εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα, το πόσιμο νερό θεωρείται ότι βοηθά στην απώλεια βάρους.
Πώς η κατανάλωση περισσότερου νερού μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος

Wellness

Πώς η κατανάλωση περισσότερου νερού μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος


Πώς η κατανάλωση περισσότερου νερού μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος

Πολλές μελέτες δείχνουν ότι η κατανάλωση περισσότερου νερού μπορεί να ωφελήσει την απώλεια βάρους και τη συντήρηση.

Το πόσιμο νερό μπορεί να σας κάνει να κάψετε περισσότερες θερμίδες.

Το πόσιμο νερό αυξάνει την ποσότητα θερμίδων που καίτε.

Σε ενήλικες, η ενεργειακή δαπάνη ανάπαυσης έχει αποδειχθεί ότι αυξάνεται κατά 24-30% εντός 10 λεπτών μετά το πόσιμο νερό. Αυτό διαρκεί τουλάχιστον 60 λεπτά.

Αρκετές άλλες μελέτες έχουν παρακολουθήσει υπέρβαρα άτομα που έπιναν 1-1,5 λίτρα (34-50 oz) νερού καθημερινά για μερικές εβδομάδες. Βρήκαν σημαντική μείωση του βάρους, του δείκτη μάζας σώματος (ΔΜΣ), της περιφέρειας της μέσης και του σωματικού λίπους.

Αυτά τα αποτελέσματα μπορεί να είναι ακόμη πιο εντυπωσιακά όταν το νερό είναι κρύο. Όταν πίνετε κρύο νερό, το σώμα σας χρησιμοποιεί επιπλέον θερμίδες για να ζεστάνει το νερό μέχρι τη θερμοκρασία του σώματος.

Το πόσιμο νερό πριν από τα γεύματα μπορεί να μειώσει την όρεξη

Μερικοί άνθρωποι ισχυρίζονται ότι το πόσιμο νερό πριν από το γεύμα μειώνει την όρεξη.

Στην πραγματικότητα φαίνεται να υπάρχει κάποια αλήθεια πίσω από αυτό, αλλά σχεδόν αποκλειστικά σε μεσήλικες και ηλικιωμένους ενήλικες.

Μελέτες ηλικιωμένων ενηλίκων έδειξαν ότι το πόσιμο νερό πριν από κάθε γεύμα μπορεί να αυξήσει την απώλεια βάρους κατά 2 κιλά για περίοδο 12 εβδομάδων.

Αν και αυτό μπορεί να είναι πολύ ευεργετικό για τους μεσήλικες και τους ηλικιωμένους, μελέτες για νεότερα άτομα δεν έχουν δείξει την ίδια εντυπωσιακή μείωση της πρόσληψης θερμίδων.

Η κατανάλωση περισσότερου νερού συνδέεται με μειωμένη πρόσληψη θερμίδων και χαμηλότερο κίνδυνο αύξησης βάρους

Δεδομένου ότι το νερό δεν περιέχει θερμίδες, συνδέεται γενικά με μειωμένη πρόσληψη θερμίδων.

Αυτό οφείλεται κυρίως στο ότι πίνετε νερό αντί για άλλα ποτά, τα οποία συχνά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και ζάχαρη.

Μελέτες παρατήρησης έχουν δείξει ότι τα άτομα που πίνουν κυρίως νερό έχουν έως και 9% (ή 200 θερμίδες) χαμηλότερη πρόσληψη θερμίδων, κατά μέσο όρο.

Το πόσιμο νερό μπορεί επίσης να βοηθήσει στην πρόληψη της μακροπρόθεσμης αύξησης βάρους. Γενικά, ο μέσος άνθρωπος βάζει περίπου 1,45 κιλά (3,2 λίβρες) κάθε 4 χρόνια.

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να ενθαρρύνετε τα παιδιά να πίνουν νερό, καθώς μπορεί να τους αποτρέψει από την παχυσαρκία.

Πόσο νερό πρέπει να πίνετε;

Πολλές υγειονομικές αρχές προτείνουν να πίνετε οκτώ ποτήρια νερό (περίπου 2 λίτρα) την ημέρα.

Ωστόσο, αυτός ο αριθμός είναι εντελώς τυχαίος. Όπως με τόσα πολλά πράγματα, οι ανάγκες σε νερό εξαρτώνται εξ ολοκλήρου από το άτομο.

Για παράδειγμα, οι άνθρωποι που ιδρώνουν πολύ ή ασκούνται τακτικά μπορεί να χρειάζονται περισσότερο νερό από εκείνους που δεν είναι πολύ δραστήριοι.

Οι ηλικιωμένοι και οι θηλάζουσες μητέρες πρέπει επίσης να παρακολουθούν στενότερα την πρόσληψη νερού.

Λάβετε υπόψη ότι λαμβάνετε επίσης νερό από πολλά τρόφιμα και ποτά, όπως καφέ, τσάι, κρέας, ψάρι, γάλα και ιδιαίτερα φρούτα και λαχανικά.

Κατά κανόνα, πρέπει πάντα να πίνετε νερό όταν διψάτε και να πίνετε αρκετό για να ξεδιψάσετε.

Εάν διαπιστώσετε ότι έχετε πονοκέφαλο, έχετε κακή διάθεση, πεινάτε συνεχώς ή δυσκολεύεστε να συγκεντρωθείτε, τότε μπορεί να υποφέρετε από ήπια αφυδάτωση. Η κατανάλωση περισσότερου νερού μπορεί να σας βοηθήσει να το διορθώσετε.

Με βάση τις μελέτες, η κατανάλωση 1-2 λίτρων νερού την ημέρα πρέπει να είναι αρκετή για να βοηθήσει στην απώλεια βάρους.

Δείτε πόσο νερό πρέπει να πίνετε, σε διαφορετικές μετρήσεις:

  • Λίτρα: 1-2.
  • Γυαλιά: 4–8.

Ωστόσο, αυτή είναι απλώς μια γενική οδηγία. Μερικοί άνθρωποι μπορεί να χρειάζονται λιγότερο, ενώ άλλοι μπορεί να χρειάζονται πολύ περισσότερο.

Επίσης, δεν συνιστάται να κάνετε υπερκατανάλωση νερού. Αυτό προκάλεσε ακόμη και θάνατο σε ακραίες περιπτώσεις, όπως κατά τη διάρκεια διαγωνισμών κατανάλωσης νερού.

Συνοπτικά

Το νερό μπορεί να είναι πραγματικά χρήσιμο για την απώλεια βάρους.

Είναι 100% χωρίς θερμίδες, σας βοηθά να κάψετε περισσότερες θερμίδες και μπορεί ακόμη και να καταστέλλει την όρεξή σας εάν καταναλώνεται πριν από τα γεύματα.

Τα οφέλη είναι ακόμη μεγαλύτερα όταν αντικαθιστάτε τα ζαχαρούχα ποτά με νερό. Είναι ένας πολύ εύκολος τρόπος για τη μείωση της ζάχαρης και των θερμίδων.

Ωστόσο, λάβετε υπόψη ότι θα πρέπει να κάνετε πολλά περισσότερα από το να πίνετε νερό μόνο εάν χρειάζεται να χάσετε σημαντικό βάρος.

Το νερό είναι ένα πολύ μικρό κομμάτι του παζλ.

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.