arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Ποιες νόστιμες τροφές έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες


Η πρωτεΐνη αποτελεί το δομικό στοιχείο των οργάνων, των μυών, του δέρματος, των ορμονών και σχεδόν όλων όσων έχουν να κάνουν με το σώμα σας.
Ποιες νόστιμες τροφές έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες

Wellness

Ποιες νόστιμες τροφές έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες


Ποιες νόστιμες τροφές έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες

Για το λόγο αυτό, πρέπει να τρώτε υψηλής ποιότητας πρωτεΐνες σε κάθε γεύμα.

Μελέτες δείχνουν ότι αυτό βελτιώνει την υγεία με διάφορους τρόπους, όπως βοηθώντας σας να χάσετε βάρος και λίπος της κοιλιάς ενώ παράλληλα αυξάνει τη μυϊκή μάζα και τη δύναμή σας.

Μια δίαιτα υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες επίσης μειώνει την αρτηριακή πίεση, καταπολεμά τον διαβήτη και άλλα.

Η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη πρωτεΐνης (RDI) είναι 46 γραμμάρια για τις γυναίκες και 56 γραμμάρια για τους άνδρες.

Ωστόσο, πολλοί ειδικοί στον τομέα της υγείας και της φυσικής κατάστασης πιστεύουν ότι χρειαζόμαστε πολύ περισσότερο από αυτό για να λειτουργήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

  1. Αυγά

Τα ολόκληρα αυγά είναι από τα πιο υγιεινά και πιο θρεπτικά τρόφιμα στον κόσμο.

Είναι γεμάτα με βιταμίνες, μέταλλα, υγιή λίπη, αντιοξειδωτικά που προστατεύουν τα μάτια και θρεπτικά συστατικά του εγκεφάλου που λείπουν στους περισσότερους ανθρώπους.

Τα ολόκληρα αυγά έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, αλλά τα ασπράδια αυγών είναι σχεδόν καθαρές πρωτεΐνες.

Περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες: 35% των θερμίδων σε ολόκληρο το αυγό.

 

  1. Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα είναι ένα δημοφιλές είδος ξηρών καρπών.

Είναι γεμάτα με σημαντικά θρεπτικά συστατικά, όπως ίνες, βιταμίνη Ε, μαγγάνιο και μαγνήσιο.

Άλλοι ξηροί καρποί υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες

Περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες: 13% των θερμίδων.

Φιστίκια (13% των θερμίδων) και κάσιους (11% των θερμίδων).

 

  1. Βρώμη

Η βρώμη είναι μεταξύ των πιο υγιεινών κόκκων στον πλανήτη.

Είναι γεμάτη με υγιεινές ίνες, μαγνήσιο, μαγγάνιο, θειαμίνη (βιταμίνη Β1) και διάφορα άλλα θρεπτικά συστατικά.

Περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες: 15% των θερμίδων. Μισό φλιτζάνι ωμής βρώμης έχει 13 γραμμάρια, με 303 θερμίδες.

 

  1. Cottage Cheese

Το τυρί Cottage είναι ένα είδος τυριού που είναι πολύ χαμηλό σε λιπαρά και θερμίδες.

Είναι γεμάτο ασβέστιο, φώσφορο, σελήνιο, βιταμίνη Β12, ριβοφλαβίνη (βιταμίνη Β2) και διάφορα άλλα θρεπτικά συστατικά.

Περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες: 59% των θερμίδων. Ένα κύπελλο (226 g) τυρί cottage με 2% λίπος περιέχει 27 γραμμάρια πρωτεΐνης, με 194 θερμίδες.

 

  1. Ελληνικό γιαούρτι

Το ελληνικό γιαούρτι, που ονομάζεται επίσης και στραγγισμένο γιαούρτι, είναι ένα πολύ παχύρρευστο γιαούρτι.

Έχει υπέροχη γεύση, κρεμώδη υφή και είναι πλούσιο σε πολλά θρεπτικά συστατικά.

Περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες: Το μη λιπαρό ελληνικό γιαούρτι έχει πρωτεΐνη στο 48% των θερμίδων. Ένα δοχείο 170 γραμμαρίων έχει 17 γραμμάρια πρωτεΐνης, με μόνο 100 θερμίδες.

Απλά φροντίστε να επιλέξετε ένα χωρίς προσθήκη ζάχαρης. Το πλήρες ελληνικό γιαούρτι είναι επίσης πολύ υψηλό σε πρωτεΐνες, αλλά περιέχει περισσότερες θερμίδες.

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.

Καλάθι Αγορών