arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

WELLNESS

«Υγιεινά» πρωινά με περισσότερη ζάχαρη από ένα επιδόρπιο. Δείτε πώς μπορείτε να το διορθώσετε


Ήρθε η ώρα για μια όχι και τόσο γλυκιά αλήθεια: Το πρωινό σας γεύμα μπορεί να περιέχει τη ποσότητα ζάχαρης που μπορείτε να καταναλώνετε όλη μέρα.
«Υγιεινά» πρωινά με περισσότερη ζάχαρη από ένα επιδόρπιο. Δείτε πώς μπορείτε να το διορθώσετε

WELLNESS

«Υγιεινά» πρωινά με περισσότερη ζάχαρη από ένα επιδόρπιο. Δείτε πώς μπορείτε να το διορθώσετε


«Υγιεινά» πρωινά με περισσότερη ζάχαρη από ένα επιδόρπιο. Δείτε πώς μπορείτε να το διορθώσετε

Το internet είναι γεμάτο με μοντέρνα και «υγιεινά» πρωινά. Μιλάμε για μπολ με smoothie, overnight oats, parfait γιαουρτιού και ακόμη και μπισκότα πρωινού χωρίς άρωμα. Οι φωτογραφίες με φαγητό στο Pinterest και στο Instagram είναι γεμάτες καθώς υπάρχουν χιλιάδες δημοσιεύσεις για θρεπτικά και ισορροπημένα πρωινά γεύματα που θα ξεκινήσουν τη μέρα σας δίνοντας στο σώμα σας το καύσιμο που χρειάζεται για να κατακτήσει τον κόσμο.

Υπάρχει μόνο ένα πρόβλημα: Ενώ τα διάσημα πρωινά του instagram προωθούνται ως καθαρά, υγιεινά και θρεπτικά, η αλήθεια είναι ότι πολλά από αυτά τα γεύματα μοιάζουν με ένα κακό επιδόρπιο παρά με ένα δυναμωτικό πρωινό. Εάν είχε ζητηθεί από τους διατροφολόγους να μετονομάσουν αυτές τις συνταγές, πιθανότατα θα τους αποκαλούσαμε milkshakes μούρων, sundaes γιαουρτιού και μπισκότα βρώμης!

Πριν προχωρήσετε στο πρωινό σας, ρίξτε μια ματιά στα πρωινά της λίστας καθώς και σε tips για καλύτερη πρωινή διατροφή.

Granola

Είναι ένα υγιεινό πρωινό, αναμφισβήτητα φτιαγμένο με καλά για εσάς συστατικά όπως βρώμη και ξηρούς καρπούς. Αλλά οι περισσότερες εμπορικές ποικιλίες είναι γεμάτες με πρόσθετα σάκχαρα και λίπος. Συνήθως, οι περισσότερες granola είναι πυκνές σε θερμίδες, με μερικές να έχουν έως και 600 ανά φλιτζάνι. Μπορεί επίσης να περιέχουν έως και 10 γραμμάρια πρόσθετης ζάχαρης ανά μερίδα. Το συνιστώμενο μέγεθος μερίδας για τη granola είναι μόλις 1/4 έως 2/3 ενός φλιτζανιού για να μπορέσετε να διατηρήσετε τις θερμίδες, το λίπος και τη ζάχαρη υπό έλεγχο. Σκεφτείτε όμως ότι αυτή η ποσότητα δεν γίνεται να σας χορτάσει.  

Smoothie μπολ

Υπάρχουν συνταγές για smoothie bowls στο διαδίκτυο με 19 γραμμάρια ζάχαρης - και αυτό πριν προσθέσετε τη γαρνιτούρα, όπως granola, σοκολάτα και μούρα. Μπορεί οι φωτογραφίες να είναι εντυπωσιακές., αλλά ανάλογα με τις προτιμώμενες γαρνιτούρες, ένα μπολ smoothie θα μπορούσε εύκολα να υπερβεί το συνολικό ημερήσιο ποσό προσθήκης ζάχαρης 6 κουταλιών του γλυκού ή 25 γραμμαρίων την ημέρα.

Μπισκότα για πρωινό και overnight oats

Το πλιγούρι βρώμης θεωρείται ένα υγιεινό ολικό σιτάρι, αλλά τα μπισκότα από βρώμη και τα overnight oats, δεν έχουν πάντα μικρή περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Οι περισσότερες συνταγές για βρώμη και μπισκότα πρωινού βρώμης περιλαμβάνουν μια ποικιλία συστατικών για να τα γλυκάνουν, είτε αυτό είναι γλυκό γάλα αμυγδάλου, αποξηραμένα φρούτα, τσιπ σοκολάτας, νιφάδες κακάο, μέλι ή σιρόπι σφενδάμου.

Parfait γιαουρτιού

Το parfait γιαουρτιού είναι ένας συνδυασμός για δύο από τις πιο γλυκές πηγές ζάχαρης: το γλυκό γιαούρτι και το granola. Ως αποτέλεσμα, τα εμπορικά parfait είναι από τις χειρότερες επιλογές που μπορείτε να φάτε για πρωινό. Εάν αγοράσετε ένα parfait γιαουρτιού σε ένα μαγαζί ή super market, πιθανότατα θα έχει 350 έως 400 θερμίδες και 8 έως 10 κουταλάκια του γλυκού πρόσθετα σάκχαρα - περισσότερο από ό, τι πρέπει να έχετε καταναλώσει σε μια ολόκληρη μέρα!

Σχεδιάστε ένα υγιεινό πρωινό με φυσικά γλυκαντικά

Παρόλο που φαίνονται υπέροχες, οι τάσεις για τα τρόφιμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι πάντα υγιεινές. Εάν σκέφτεστε να φτιάξετε μια συνταγή πρωινού που βρήκατε στο διαδίκτυο, αλλά οι διατροφικές πληροφορίες δεν παρέχονται, βρείτε μια διαφορετική συνταγή.

Το ελληνικό γιαούρτι είναι καλό για πρωινό, γιατί είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες και θα έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη εάν είναι αρωματισμένο. Ένα γεύμα το πρωί που παρέχει 20 έως 30 γραμμάρια πρωτεΐνης μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της όρεξής σας όλη την ημέρα. Γλυκάνετε το πρωινό σας με φρέσκα μούρα –που παρέχουν περισσότερες φυτικές ίνες από τα αναμεμιγμένα φρούτα– και όχι περισσότερο από μια κουταλιά της σούπας granola. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα toppings για να γλυκάνετε και το πλιγούρι βρώμης ή να προσθέσετε λίγο από το αγαπημένο σας γλυκό granola σε δημητριακά με χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες.

Πηγή: https://www.health.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.