arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Υγιεινά snacks για την παραλία


Μια ημέρα στην παραλία είναι μια πραγματική διασκέδαση γεμάτη ήλιο και κύματα. 
Υγιεινά snacks για την παραλία

Wellness

Υγιεινά snacks για την παραλία


Υγιεινά snacks για την παραλία

Κάτι που δύσκολα μπορούμε να αντισταθούμε στην παραλία είναι το φαγητό καθώς ανοίγει η όρεξή μας και αγοράζουμε φαγητά όπως snacks και sandwiches από τα beach bars.

Παρά το γεγονός ότι πρέπει να πίνουμε πολύ νερό και να είμαστε ενυδατωμένοι, είναι σημαντικό να έχουμε μαζί μας τα δικά μας φαγητά και snacks τα οποία αποτελούν μια πιο υγιεινή επιλογή!

 

Καρπούζι και φέτα

Το καρπούζι είναι απίστευτα δροσιστικό και επιπλέον είναι γεμάτο ηλεκτρολύτες που βοηθούν στην ενυδάτωσή μας. Ταυτόχρονα, η φέτα προσφέρει μια δόση πρωτεΐνης και νατρίου που χρειάζεται για να έχουμε ενέργεια. Ο συνδυασμός της γλυκιάς και αλμυρής γεύσης σε συνδυασμό με τις διαφορετικές υφές των συστατικών είναι καταπληκτικός.

 

Χούμους με λαχανικά

Όταν βρισκόμαστε στην παραλία για ώρες, χρειαζόμαστε snacks γεμάτα ενέργεια. Το χούμους έχει υψηλή περιεκτικότητα πρωτεϊνών ενώ τα λαχανικά είναι γεμάτα νερό και θρεπτικά στοιχεία. Είναι σημαντικό να αποθηκεύετε και να μεταφέρετε το φαγητό σας σε ψυγειάκι λόγω των υψηλών θερμοκρασιών. 

Σαλάτα με βάση το σιτάρι

Ένα κατάλληλο για την παραλία γεύμα είναι οι σαλάτες με φρούτα ή quinoa, μια ποικιλία φρυγμένων ή ακατέργαστων εποχιακών λαχανικών, ψιλοκομμένα καρύδια, φρέσκα βότανα και μια ελαφριά σως. Φυλάσσουμε τις σαλάτες σε επανασφραγιζόμενα δοχεία και αποθηκεύουμε σε ψυχρούς σάκους. Δεδομένου ότι χρειαζόμαστε μόνο ένα πιρούνι, δεν χρειάζεται να ανησυχούμε για τα χέρια με άμμο που αγγίζουν το φαγητό.

 

Sandwich ολικής αλέσεως

Ένα sandwich ολικής αλέσεως με αμυγδαλοβούτυρο και φρέσκα βατόμουρα ή μπανάνα είναι τέλεια επιλογή. Τα κράκερς είναι σπουδαία πηγή φυτικών ινών και μπορούν εύκολα να ικανοποιήσουν τις λιγούρες μας. Επιπλέον, είναι αλμυρά, και αυτό είναι ωραίο μετά από μια ολόκληρη ημέρα στην παραλία.

Τέλος, θα πρέπει να προσέχουμε την κατανάλωση αλκοολ καθώς μπορεί να οδηγήσει σε αφυδάτωση. Όταν αυτό συνδυάζεται και με τον καυτό ήλιο, τότε μπορεί να έρθει γρηγορότερα. Αν δεν μπορείτε να πιείτε ένα ποτό χωρίς αλκοόλ, είναι σημαντικό να πίνετε πολύ νερό ενδιάμεσα.

 

Πηγή: https://edition.cnn.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.

Καλάθι Αγορών