arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Η θρεπτική αξία των σύκων


Τα σύκα είναι μια υπέροχη πηγή ινών, βιταμινών και μετάλλων.
Η θρεπτική αξία των σύκων

Wellness

Η θρεπτική αξία των σύκων


Η θρεπτική αξία των σύκων

Τα σύκα φρέσκα ή αποξηραμένα έχουν μια μακρά ιστορία ως ένα υγιεινό φρούτο που προσθέτει γλυκιά γεύση σε κάθε είδους πιάτο.

Τα σύκα έχουν πλούσια περιεκτικότητα σε φυσικά σάκχαρα, μέταλλα και διαλυτές ίνες. Τα μέταλλα που περιέχουν τα σύκα είναι μεταξύ άλλων το κάλιο, το ασβέστιο, το μαγνήσιο, το σίδηρο και ο χαλκός. Επιπλέον αποτελεί πολύ καλή πηγή αντιοξειδωτικών βιταμινών όπως η Α και η Κ που ενισχύουν την ευεξία και την υγεία του οργανισμού.

 

Πως να επιλέξετε τα σύκα

Η σεζόν για τα σύκα είναι μεταξύ καλοκαιριού και φθηνοπώρου. Καθώς έχουν μαλακή υφή, είναι προτιμότερο να καταναλωθούν εντός δύο ημερών από την αγορά τους. Όταν επιλέξετε τα σύκα σας, επιλέξτε αυτά που είναι παχουλά και τρυφερά, έχουν πλούσιο, βαθύ χρώμα και είναι απαλλαγμένα από χτυπήματα. Μόλις τα φέρετε στο σπίτι σας, δεν πρέπει να τα πλύνετε μέχρι να έρθει η ώρα να τα φάτε.

Τα σύκα περιέχουν υψηλά επίπεδα οξαλικών. Η κατανάλωση μεγάλης ποσότητας σύκων είναι πιθανό να έχει καθαρτικό αποτέλεσμα και επομένως θα πρέπει να τα απολαμβάνετε με μέτρο.

 

Με πληροφορίες από το: https://www.bbcgoodfood.com

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.