arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Μικρόβια και γυμναστήριο: πώς να γυμναστείτε χωρίς ανησυχία!


Μερικές φορές το να πάτε στο γυμναστήριο είναι από μόνο του δύσκολο.
Μικρόβια και γυμναστήριο: πώς να γυμναστείτε χωρίς ανησυχία!

Wellness

Μικρόβια και γυμναστήριο: πώς να γυμναστείτε χωρίς ανησυχία!


Μικρόβια και γυμναστήριο: πώς να γυμναστείτε χωρίς ανησυχία!

Μόλις φτάσετε, το τελευταίο πράγμα που θέλετε είναι να ανησυχείτε για την επαφή με με επικίνδυνα μικρόβια.

Όταν ρωτήθηκαν πάνω από 1000 άτομα που πηγαίνουν στο γυμναστήριο ποιες είναι οι φοβίες τους εκείνοι απάντησαν:  

  • Έχουν δει ότι περισσότεροι από τους μισούς ανθρώπους που γυμνάζονται δεν πλένουν τα χέρια τους μετά το μπάνιο και συνεχίζουν να χρησιμοποιούν τα όργανα.
  • Το 35% των αντρών παραδέχθηκε ότι ποτέ δεν σκουπίζει τα μηχανήματα άρσης βαρών μετά τη χρήση τους, ενώ πάνω από το 25% των γυναικών παραδέχθηκε ότι ποτέ δεν σκουπίζει τον εξοπλισμό cardio.
  • Το 38,4% όσον πάνε το απόγευμα για γυμναστική δε σκουπίζει τον εξοπλισμό τα απογεύματα, ενώ το 21,2% δεν το κάνει αργά το βράδυ.

"Είναι πραγματικά σημαντικό να πάμε στο γυμναστήριο και να είμαστε υγιείς και οι άνθρωποι δεν θα πρέπει (πρέπει) να ανησυχούν μήπως αρρωστήσουν. Αυτό δε θα έπρεπε να τους κρατάει από το γυμναστήριο. Τα οφέλη για την υγεία είναι μεγάλα και ο κίνδυνος μόλυνσης είναι αρκετά χαμηλός για τους περισσότερους ανθρώπους, "δήλωσε η Dr.Nireph Patel, επικεφαλής ιατρός στο Πανεπιστημιακό Ιατρικό Κέντρο της Νέας Ορλεάνης, στο Healthline.

Παρόλα αυτά, σύμφωνα με τους ειδικούς υπάρχουν κάποια μικρόβια τα οποία πρέπει να γνωρίζετε

Σταφυλόκοκκος

Οι μολύνσεις από σταφυλόκοκκο και MRSA μπορούν να υπάρχουν σε εξοπλισμό γυμναστικής, όπως στα μηχανήματα, στα βάρη, στις πετσέτες, στα παγκάκια και στα αποδυτήρια.

"Αν θέλετε να προστατεύσετε τον εαυτό σας, σκουπίστε τον εξοπλισμό χρησιμοποιώντας αντιβακτηριακά μαντιλάκια ή σπρέι ή χρησιμοποιήστε τη δική σας πετσέτα ως εμπόδιο ανάμεσα στον εαυτό σας και τον εξοπλισμό", δήλωσε ο Patel.

Ωστόσο, επειδή οι άνθρωποι δεν σκουπίζουν τακτικά τον εξοπλισμό πριν και μετά τη χρήση, καλό είναι να πάρετε προληπτικά μέτρα.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε καλύψει τυχόν πληγές πριν από την άσκηση. Αυτό θα βοηθήσει να μειωθούν οι πιθανότητες μόλυνσης του δέρματος. Μην αγγίξετε το πρόσωπό σας αφού έχετε αγγίξει μια επιφάνεια. Αυτό μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες εισαγωγής ενός πιθανού παθογόνου παράγοντα.

Ο ειδικός πρόσθεσε: "Όταν τελειώσετε, κάντε ένα ντους λίγο μετά την άσκηση για να αφαιρέσετε οποιαδήποτε μικρόβια μπορεί να υπάρχουν στο δέρμα σας καθώς γυμνάζεστε. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι πλένετε και στεγνώνετε τα ρούχα σας τακτικά. "

Μυκητιάσεις

Το πόδι του αθλητή και η φαγούρα συχνά προκαλούνται από μια ομάδα μυκήτων που ονομάζεται δερματόφυτα. Αυτά μπορούν να υπάρχουν στο περιβάλλον των ντουλαπιών.

Το να βγάζετε τα βρεγμένα ρούχα και να τα πλένετε στο σπίτι είναι μια καλή πρακτική.

Επιπλέον, αλλάζετε συχνά τα παπούτσια σας, ώστε να έχουν την ευκαιρία να αερίζονται. Το να φοράτε παπούτσια βρεγμένα από ιδρώτα δεν κάνει καλό. Την ίδια ώρα μην περπατάτε ξυπόλητοι στο γυμναστήριο για να αποφύγετε να εμφανίσετε μύκητες.

 

Ιοί

Τα κονδυλώματα προκαλούνται από τον ιό του ανθρώπινου θηλώματος (HPV) και συνήθως αναπτύσσονται στις φτέρνες ή στις μπάλες των ποδιών.

Μην περπατάτε [ξυπόλητοι] σε υγρά περιβάλλοντα όπου ζουν. Κάντε ένα ντους και ξεπλύνετε με καθαρό νερό.

Ο έρπης gladiatorum, ο οποίος επίσης αναφέρεται ως έρπης ματ, προκαλείται από ιό απλού έρπητα τύπου 1.

Οι αθλητές που έρχονται σε σωματική επαφή με άλλους μπορούν να αποκτήσουν αυτόν τον έρπη.

Το να αποφεύγετε τον κοινόχρηστο εξοπλισμό και τις πετσέτες και να χρησιμοποιήτε τα δικά σας καθαρά προϊόντα είναι σημαντική σε αυτή την περίπτωση.

Οι αερομεταφερόμενοι αναπνευστικοί ιοί είναι μια άλλη ανησυχία στα γυμναστήρια, σημείωσε ο ειδικός.

Αν και οι άνθρωποι δεν θα έπρεπε να πηγαίνουν στο γυμναστήριο όταν είναι άρρωστοι, είναι δύσκολο να τους σταματήσει κανείς. Αν τυχαίνει να βλέπετε κάποιον που βήχει, φτερνίζετε ή παρουσιάζει γενικές ενδείξεις, ίσως θελήσετε να αποφύγετε την περιοχή του μέχρι τουλάχιστον ένα λεπτό μετά την αποχώρηση του ατόμου. Επίσης, είναι σημαντικό να σκουπίσετε τον εξοπλισμό πριν τη δικιάς ας χρήση.

Τέλος, είναι σημαντικό να θυμάστε πως αν και τα μικρόβια βρίσκονται στον χώρο του γυμναστηρίου, τα θετικά που θα πάρετε από την άσκηση είναι σημαντικά! Συνεπώς, μένει να προφυλάσσεστε με τον σωστό τρόπο.

Πηγή: https://www.healthline.com/

 

 

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.