arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Πώς τα λαχανικά μπορούν να σας βοηθήσουν να χτίσετε μυϊκή δύναμη


Το να καταναλώνετε φυλλώδη λαχανικά μπορεί να κάνει θαύματα για τη δύναμη των μυών, σύμφωνα με νέα έρευνα από το Πανεπιστήμιο Edith Cowan.
Πώς τα λαχανικά μπορούν να σας βοηθήσουν να χτίσετε μυϊκή δύναμη

Wellness

Πώς τα λαχανικά μπορούν να σας βοηθήσουν να χτίσετε μυϊκή δύναμη


Πώς τα λαχανικά μπορούν να σας βοηθήσουν να χτίσετε μυϊκή δύναμη

Η μελέτη, η οποία δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Journal of Nutrition, διαπίστωσε ότι η τακτική κατανάλωση φυλλωδών χόρτων πλούσιων σε νιτρικά άλατα, όπως το σπανάκι και το λάχανο, μπορεί να ενισχύσει τη λειτουργία των μυών, η οποία με τη σειρά της μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη πτώσεων και καταγμάτων.

Το σώμα μετατρέπει τα νιτρικά σε νιτρικό οξείδιο, το οποίο μπορεί να ανοίξει τα αιμοφόρα αγγεία, βελτιώνοντας τη ροή του αίματος και την άσκηση.

Με την πάροδο του χρόνου, μια πλούσια σε λαχανικά δίαιτα μπορεί να βελτιώσει την υγεία της καρδιάς και τη γνωστική υγεία.

Τα φυλλώδη πράσινα ενισχύουν τη μυϊκή δύναμη και την ταχύτητα περπατήματος

Οι ερευνητές αξιολόγησαν δεδομένα για την υγεία από 3.759 Αυστραλούς για περίοδο 12 ετών.

Οι συμμετέχοντες που έτρωγαν τα περισσότερα νιτρικά άλατα - τα οποία είναι άφθονα σε φυλλώδη χόρτα όπως το σπανάκι, το λάχανο και το μαρούλι - είχαν 11% ισχυρότερη αντοχή στα κάτω άκρα.

Η ταχύτητα των ποδιών τους ήταν περίπου 4% ταχύτερη σε σύγκριση με τους συμμετέχοντες που έτρωγαν λιγότερα φυλλώδη χόρτα.

Οι ερευνητές εξέτασαν επίσης τη σωματική δραστηριότητα των συμμετεχόντων. Διαπίστωσαν ότι τα λαχανικά αύξησαν τη μυϊκή δύναμη ανεξάρτητα από το εάν οι συμμετέχοντες έκαναν άσκηση.

Πώς τα λαχανικά βελτιώνουν τη μυϊκή δύναμη;

Τα φυλλώδη χόρτα είναι γεμάτα με νιτρικά άλατα, τα οποία το σώμα τα μετατρέπεται σε νιτρικό οξείδιο.

Οι μύες μας χρειάζονται περισσότερο οξυγόνο όταν ασκούμαστε.

Η αυξημένη ροή οξυγόνου θα μπορούσε να επιτρέψει στους μύες μας να αποδίδουν καλύτερα, κάτι που τελικά μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της μυϊκής δύναμης.

Πώς επηρεάζει τη συνολική υγεία σας

Η μυϊκή δύναμη είναι ένα κρίσιμο συστατικό της συνολικής υγείας. Βοηθά με καθημερινές εργασίες, όπως ανύψωση αντικειμένων που έχουν βάρος, περπάτημα, ακόμη και στο να σηκωθείτε από το κρεβάτι.

Η μυϊκή δύναμη είναι επίσης ζωτικής σημασίας για την υγεία των αρθρώσεων και των οστών καθώς βοηθά στην πρόληψη του πόνου και των τραυματισμών.

Τα νέα ευρήματα από το Πανεπιστήμιο Edith Cowan δημιουργούν προηγούμενα στοιχεία που συνδέουν τα λαχανικά με την υγεία της καρδιάς.

Το οξείδιο του αζώτου μπορεί δυνητικά να βοηθήσει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης. Μελέτες έχουν δείξει ότι μια πλούσια σε λαχανικά δίαιτα, μαζί με άλλες παρεμβάσεις, μπορεί να είναι ένας τρόπος αντιμετώπισης των καρδιαγγειακών παθήσεων.

Τι είδους φυλλώδη πράσινα λαχανικά πρέπει να τρώτε;

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι το μαρούλι, το σπανάκι, το λάχανο και τα παντζάρια είχαν τις μεγαλύτερες επιπτώσεις στην υγεία.

Άλλα φυλλώδη χόρτα πλούσια σε νιτρικά άλατα είναι ο μάραθος, τα ραπανάκια, ο μαϊντανός, το λάχανο και η ρόκα.

Για τους περισσότερους ανθρώπους, ένα φλιτζάνι φυλλώδη πράσινα την ημέρα είναι μια χαρά. .

Συνοπτικά

Νέα έρευνα διαπίστωσε ότι η κατανάλωση φυλλωδών πράσινων πλούσιων σε νιτρικά άλατα, όπως το σπανάκι και το λάχανο, μπορεί να ενισχύσει τη λειτουργία των μυών, η οποία τελικά μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη πτώσεων και καταγμάτων στο μέλλον.

Το σώμα μετατρέπει τα νιτρικά άλατα σε νιτρικό οξείδιο, το οποίο μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της ροής του αίματος, ενισχύοντας με τη σειρά του την απόδοση της άσκησης.

Η οικοδόμηση της συνολικής μυϊκής δύναμης μέσω της διατροφής και της άσκησης μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους να αποφύγουν πτώσεις ή κατάγματα των οστών στο μέλλον.

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.