arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Τρόφιμα που μειώνουν τη φλεγμονή


Υπάρχει αλήθεια στη φράση "είμαστε ό, τι τρώμε".
Τρόφιμα που μειώνουν τη φλεγμονή

Wellness

Τρόφιμα που μειώνουν τη φλεγμονή


Τρόφιμα που μειώνουν τη φλεγμονή

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να διαχειρίζεστε τη φλεγμονή και να μειώνετε τις διογκώσεις στις αρθρώσεις σας.  Ενώ μερικά τρόφιμα μπορούν να κάνουν τα πράγματα χειρότερα, υπάρχουν πολλά νόστιμα αντιφλεγμονώδη τρόφιμα που μπορούν να διευκολύνουν τις διογκωμένες αρθρώσεις, τον πόνο των δακτύλων, ακόμα και τα συμπτώματα της ρευματοειδούς αρθρίτιδας (RA).

Συνεχίστε να διαβάζετε για να μάθετε τι μπορείτε να βάλετε στο πιάτο σας για να σας συντηρήσει καλά.

  1. Καλά έλαια

Αν δεν έχετε αρχίσει να μαγειρεύετε με ελαιόλαδο, τώρα είναι η ώρα! Είναι ασύγκριτα πλούσιο σε ελαϊκό οξύ, ένα λιπαρό οξύ ωμέγα-9 που βοηθά στην ελαχιστοποίηση της φλεγμονής.

Χρησιμοποιήστε εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο στο μαγείρεμα και στις σαλάτες. Είναι καλό για την καρδιά και για τον εγκέφαλό σας.

  1. Ψάρια

Το κόκκινο κρέας έχει κερδίσει τη κακή του φήμη για κάποιο λόγο. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε χοληστερίνη και αλάτι, που μπορεί να προκαλέσει φλεγμονή. Για να αποκτήσετε πρωτεΐνες, προτιμήστε ψάρια όπως είναι ο σολομός, η τσιπούρα και ο τόνος - που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία επίσης συμβάλλουν στη μείωση της φλεγμονής.

  1. Ξηροί καρποί

Μεταξύ των γευμάτων, δοκιμάστε τους ξηρούς καρπούς. Μερικές πολύ καλές επιλογές περιλαμβάνουν:

  • καρύδια
  • αμύγδαλα
  • φουντούκια

Έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και αποτελούν ένα υπέροχο σνακ. Οι ηλιόσποροι έχουν επίσης μερικά από αυτά τα οφέλη.

  1. Φρούτα

Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε την αντικατάσταση των μεταποιημένων σνακ με μια σειρά από φρούτα όπως:

  • μήλα
  • βατόμουρα
  • κεράσια
  • ανανά
  • σμέουρα
  • φράουλες

Τα αντιοξειδωτικά στα φρέσκα φρούτα και τα λαχανικά βοηθούν το σώμα σας να καταπολεμήσει τις ελεύθερες ρίζες που μπορούν να προκαλέσουν κυτταρική βλάβη.

  1. Σκόρδο

Σκόρδο: Γεύση τόσο καλή που το τρώμε παρά την κακή αναπνοή αργότερα. Αλλά ο ισχυρός μας μικρός φίλος έχει πάνω του μεγάλο μέρος υγιεινής διατροφής και λειτουργεί ωραία στις πρησμένες αρθρώσεις, σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποιήθηκε το 2009.

Συνδυάστε το σκόρδο με και προσθέστε μερικές γευστικές αναβαθμίσεις στο μαγείρεμα σας. Επίσης, χρησιμοποιήστε μερικά φύλλα μέντας για να καθαρίσετε την αναπνοή σας. Θα βοηθήσουν και το πρήξιμό σας.

  1. Αβοκάντο

Σε αντίθεση με τα περισσότερα φρούτα, το αβοκάντο είναι πλούσιο σε μονοακόρεστα λιπαρά και υψηλό σε βιταμίνη Ε - δύο αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που συνδέονται με μειωμένο κίνδυνο βλάβης των αρθρώσεων που παρατηρείται στην πρώιμη οστεοαρθρίτιδα.

Η κατανάλωση αβοκάντο τακτικά μπορεί επίσης να συμβάλει στη ρύθμιση των επιπέδων της χοληστερίνης.

Πηγή: https://www.healthline.com/

 

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.