arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

WELLNESS

#Fitness - Μάθε γιατί πρέπει να βάλεις τα Mobility Workouts στην καθημερινότητά σου

#Fitness - Μάθε γιατί πρέπει να βάλεις τα Mobility Workouts στην καθημερινότητά σου

WELLNESS

#Fitness - Μάθε γιατί πρέπει να βάλεις τα Mobility Workouts στην καθημερινότητά σου

#Fitness - Μάθε γιατί πρέπει να βάλεις τα Mobility Workouts στην καθημερινότητά σου

Πόσες φορές έχετε δυσανασχετήσει από την κακή στάση του σωματός σας ενώ δουλεύετε, κάθεστε στον υπολογιστή ή απλά ξεκουράζεστε σπίτι σας; Πόσες φορές έχετε παραπονεθεί για πόνους στους μύες που δεν φεύγουν εύκολα με την καθιερωμένη προπόνησή σας;

H πλατφόρμα του WellBe Workouts, παρουσίασε για πρώτη φορά, πριν λίγο καιρό μια νέα κατηγορία προγραμμάτων που βοηθάει στη σωστή στάση του σώματος μας.

Τα mobility workouts αποτελούν ειδικά προπονητικά προγράμματα, τα οποία έχουν σαν σκοπό τη βελτίωση της κινητικότητας και την πρόληψη των κινητικών δυσλειτουργιών. Αποτελούνται από ειδικές ασκήσεις που αυξάνουν το εύρος κίνησης των αρθρώσεων, βελτιώνουν την ισορροπία-ιδιοδεκτικότητα και δυναμώνουν συγκεκριμένες μυϊκές ομάδες, οι οποίες είναι υπεύθυνες για τη σωστή στάση του σώματος και την εκτέλεση βασικών κινητικών προτύπων.

Τα mobility workouts μπορούν να εκτελεστούν στο γραφείο (office workouts), στο σπίτι ή οπουδήποτε νιώθετε άνετα. Χρειάζονται ελάχιστο έως καθόλου εξοπλισμό και είναι σχετικά σύντομα σε χρονική διάρκεια (10-15’). Μπορούν να αποτελέσουν καθεαυτή προπόνηση ή να τα εντάξετε πριν από ένα άλλο πρόγραμμα άσκησης (π.χ. στα πλαίσια της προθέρμανσης).

 Βοηθάνε στην αντιμετώπιση προβλημάτων, όπως:

  • Λανθασμένη στάση σώματος και αδύναμος κορμός
  • Πόνος στη μέση, την πλάτη και στον αυχένα
  • Μυϊκές ανισορροπίες, ακαμψία & δυσλειτουργία των αρθρώσεων
  • Χρόνιοι τραυματισμοί

Είτε δεν έχετε γυμναστεί ποτέ ή κάνετε οποιοδήποτε πρόγραμμα άσκησης, υπάρχουν πολλοί λόγοι για να συμπεριλάβετε αυτό το είδος προπόνησης στην καθημερινότητά σας:

  • Ενισχυμένη κινητική ικανότητα και σημαντική μείωση πιθανοτήτων τραυματισμού
  • Μεγαλύτερη κινητικότητα αρθρώσεων και μείωση χρόνιων πόνων
  • Σημαντική βελτίωση στη δύναμηκαι στην ευλυγισία
  • Βελτίωση νευρομυϊκής λειτουργίας

Ξεκινήστε άμεσα τις προπονήσεις και το σώμα σας θα σας ευχαριστήσει για αυτό!

Βρείτε όλα τα Mobility Workouts της πλατφόρμας μας εδώ: https://video.wellbe.gr/categories/mobility-workouts

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.