arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Διαλειμματική νηστεία (fasting): Τι μπορεί να κάνει στο σώμα σας;


Μάθετε πώς μπορεί η διαλειμματική νηστεία να επηρεάσει το σώμα σας.  
Διαλειμματική νηστεία (fasting): Τι μπορεί να κάνει στο σώμα σας;

Wellness

Διαλειμματική νηστεία (fasting): Τι μπορεί να κάνει στο σώμα σας;


Διαλειμματική νηστεία (fasting): Τι μπορεί να κάνει στο σώμα σας;

Ενισχύει την απώλεια βάρους

Μελέτες δείχνουν ότι ανεξάρτητα από τη μέθοδο που θα ακολουθήσετε, είναι πιθανό να χάσετε βάρος όταν το κάνετε. Αλλά ένα μεγαλύτερο πλεονέκτημα που πρέπει να σημειωθεί είναι ότι αυτή η μέθοδος βοηθάει στην απομάκρυνση του λίπους της κοιλιάς. Το υπερβολικό βάρος στον κοιλιά αυξάνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, οπότε η απώλεια μπορεί να ενισχύσει την υγεία σας.

Χαμηλή πίεση αίματος

Σύμφωνα με την επιστήμη η διαλειμματική νηστεία έχει θετική επίδραση στην αρτηριακή σας πίεση. Θα παρατηρήσετε μείωση στην πίεση όταν κάνετε τη διαλειμματική νηστεία μεγάλο χρονικό διάστημα. Αλλά μόλις τη σταματήσετε, οι τιμές σας θα επιστρέψουν στο επίπεδο που ήταν.

Διευκολύνει τις φλεγμονές

Μικρές πρωτεΐνες που ονομάζονται φλεγμονώδεις κυτοκίνες ξεκινούν τη διαδικασία φλεγμονής στο σώμα σας. Μελέτες για άνδρες και γυναίκες που νηστεύουν κατά τη διάρκεια του μουσουλμανικού ιερού μήνα του Ραμαζανιού έδειξαν ότι ο αριθμός αυτών των πρωτεϊνών μειώνεται μετά από 3 εβδομάδες νηστείας. Παρόμοιες μελέτες σε ενήλικες με άσθμα έδειξαν το ίδιο αποτέλεσμα: Η νηστεία βελτιώνει τα συμπτώματα και τη λειτουργία των πνευμόνων.

Χαμηλότερη χοληστερίνη

Δεν υπάρχει ακόμη σταθερή απόδειξη, αλλά μερικές μικρές μελέτες δείχνουν ότι η νηστεία μπορεί να μειώσει τη χοληστερίνη LDL. Αυτός είναι ο τύπος που μπορεί να συσσωρευτεί στις αρτηρίες σας. Η νηστεία δεν φαίνεται να επηρεάζει τη χοληστερίνη HDL.

Βελτιώστε την αντίσταση στην ινσουλίνη

Πρόσφατες μελέτες σε άτομα με αντίσταση στην ινσουλίνη υποδηλώνουν ότι η νηστεία μπορεί να βελτιώσει το πόσο καλά λειτουργεί η ινσουλίνη στο σώμα. Η έρευνα συνεχίζεται.

Καλύτερος ύπνος

Ορισμένες μελέτες λένε ότι η διαλειμματική νηστεία μπορεί να μειώσει την ποσότητα του ύπνου ταχείας κίνησης των ματιών (REM), τη φάση ύπνου όπου ονειρεύεστε και ο εγκέφαλός σας συνδυάζει τις αναμνήσεις. Άλλες μελέτες δείχνουν ότι η νηστεία μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα των χημικών ουσιών που σας κάνουν να αισθάνεστε πιο ξύπνιοι κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Μεγαλύτερη διάρκεια ζωής

Οι επιστήμονες λένε ότι χρειαζόμαστε περισσότερη έρευνα για να πούμε με βεβαιότητα ότι η νηστεία προσθέτει χρόνια στη ζωή σας. Αλλά μέχρι στιγμής, μελέτες δείχνουν ότι βελτιώνει την υγεία με τρόπους που θα σας βοηθήσουν να ζήσετε περισσότερο, όπως η μείωση της βλάβης των κυττάρων.

Πηγή: https://www.webmd.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.