arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Σωστή διατροφή - τακτική άσκηση: σύμμαχοι για την μείωση εμφάνισης άνοιας


Αν και δεν υπάρχει κάποια αποτελεσματική θεραπεία για την άνοια, η οποία πλήττει 50 εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, υπάρχουν διάφοροι τρόποι που μπορείτε να ακολουθήσετε...
Σωστή διατροφή - τακτική άσκηση: σύμμαχοι για την μείωση εμφάνισης άνοιας

Wellness

Σωστή διατροφή - τακτική άσκηση: σύμμαχοι για την μείωση εμφάνισης άνοιας


Σωστή διατροφή - τακτική άσκηση: σύμμαχοι για την μείωση εμφάνισης άνοιας

Ο Οργανισμός δημοσιοποίησε κάποιες βασικές προτάσεις για την μείωση του κινδύνου εμφάνισης άνοιας παγκοσμίως.

Οι προτάσεις συμπεριλαμβάνουν την τακτική φυσική άσκηση, το κόψιμο του καπνίσματος, την μείωση της κατανάλωσης αλκοόλ, το να διατηρούμε χαμηλό το επίπεδο σακχάρου στο αίμα και το να έχουμε μια υγιεινή διατροφή, και πιο συγκεκριμένα να ακολουθούμε τη μεσογειακή διατροφή.

Επιπλέον, ο οργανισμός υγείας προειδοποίησε τον κόσμο ενάντια στα συμπληρώματα διατροφής όπως οι βιταμίνες Β και Ε.

“Την ώρα που μια μερίδα του πληθυσμού είχε την ατυχία να κληρονομήσει αυτόν τον συνδυασμό γονιδίων που προκαλεί την άνοια, αρκετοί άλλοι άνθρωποι έχουν την ευκαιρία να μειώσουν τον κίνδυνο εμφάνισής της επιλέγοντας έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής”, δηλώνει η καθηγήτρια Tara Spires – Jones, από το UK Dementia Research Institute.

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, μελετώντας τα διαθέσιμα ευρήματα πρότεινε μια σειρά από αλλαγές, συμπεριλαμβανομένης και της αύξησης της άσκησης, πριν ξεκινήσει οποιοδήποτε σύμπτωμα άνοιας.

Σύμφωνα με τον οργανισμό, υπάρχουν 10 εκατομμύρια νέες περιπτώσεις άνοιας κάθε χρόνο κι αυτό το ποσοστό αναμένεται να τριπλασιαστεί έως το 2050.

Οι προτάσεις είναι οι εξής:

  • Φυσική άσκηση
  • Διακοπή καπνίσματος
  • Κατανάλωση λιγότερου αλκοόλ
  • Να ακολουθεί ο κόσμος τη μεσογειακή διατροφή (απλό μαγείρεμα φυτικών τροφών, λίγο κρέας και μεγάλη έμφαση στο ελαιόλαδο).

Η Μεσογειακή διατροφή είναι η πιο μελετημένη διατροφή σε σχέση με τις γνωστικές ικανότητες του εγκεφάλου. Σύμφωνα με τις έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί, είναι συνδεδεμένη με την μείωση εμφάνισης παρόμοιων ασθενειών όπως και Alzheimer.

Αν και η έρευνα αναφέρει ότι οι κοινωνικές δραστηριότητες είναι έντονα συνδεδεμένες με την καλή υγεία και την ευεξία του ατόμου, υπάρχουν λίγα στοιχεία που τις συνδέουν με την μείωση της εμφάνισης άνοιας.

Η έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα πως ο κόσμος είναι θετικό να ξεκινήσει να εντάσσει αυτές τις δραστηριότητες στη ζωή του καθώς βελτιώνοντας την καθημερινότητά του, αλλά μπορεί να μη δει απόλυτα δυνατή συσχέτιση με την αποφυγή άνοιας.

Πηγή: cnn.com

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.