arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Κεράσια: 7 Οφέλη για την υγεία


Καλά τα νέα για τους λάτρεις των κερασιών: Αυτός ο καρπός είναι ένα από τα πιο υγιεινά τρόφιμα που μπορείτε να φάτε.
Κεράσια: 7 Οφέλη για την υγεία

Wellness

Κεράσια: 7 Οφέλη για την υγεία


Κεράσια: 7 Οφέλη για την υγεία

Είναι και πάλι η εποχή των κερασιών! Είναι φρέσκα, τα βρίσκεται εύκολα, όμορφα και νόστιμα, αλλά, ίσως αναρωτιέστε - είναι τα κεράσια τόσο καλά για εσάς; Η απάντηση είναι ναι, 100 φορές ναι! Τα κεράσια δεν είναι μόνο ένα από τα πιο υγιεινά φρούτα, αλλά κατατάσσονται επίσης ως ένα από τα πιο υγιεινά τρόφιμα. Ένα φλιτζάνι, ή περίπου 21 κεράσια, περιέχουν λιγότερες από 100 θερμίδες και 15% των ημερήσιων αναγκών σας σε βιταμίνη C. Αλλά εδώ είναι επτά ακόμη λόγοι για τους οποίους αυτό το φρούτο είναι ένα θρεπτικό all-star.

Τα κεράσια είναι γεμάτα αντιοξειδωτικά

Τα κεράσια είναι μια ισχυρή πηγή αντιοξειδωτικών και αντιφλεγμονωδών ενώσεων. Αυτά τα κυτταρικά προστατευτικά σώματος επιβραδύνουν τη γήρανση και αποτρέπουν τις χρόνιες ασθένειες - συμπεριλαμβανομένων των καρδιακών παθήσεων, του καρκίνου, του Αλτσχάιμερ, του διαβήτη και της παχυσαρκίας.

Προστατεύουν από τον διαβήτη

Η αντιφλεγμονώδης δράση των κερασιών βοηθά στη διατήρηση της υγείας του σώματός σας. Επιπλέον, τα κεράσια κατατάσσονται χαμηλότερα από πολλά φρούτα στον γλυκαιμικό δείκτη. Αυτό σημαίνει ότι δεν προκαλούν αιχμές και πτώσεις στα επίπεδα σακχάρου και ινσουλίνης στο αίμα σας. Αυτό τα καθιστά και τα δύο προστατευτικά έναντι του διαβήτη και είναι σημαντικά για τη διαχείριση της πάθησης, εάν την έχετε ήδη.

Ενισχύουν τον υγιή ύπνο

Τα ξινά κεράσια ειδικότερα είναι μία από τις λίγες πηγές τροφίμων μελατονίνης, μια ορμόνη που βοηθά στον έλεγχο των κύκλων ύπνου-αφύπνισης.

Μπορούν να παρέχουν ανακούφιση από την αρθρίτιδα

Αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση κερασιών είναι ευεργετική για τους πάσχοντες από οστεοαρθρίτιδα. Η τακτική ενσωμάτωση κερασιών ή 100% χυμού κερασιού στο γεύμα ή το σνακ σας μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε τον πόνο στις αρθρώσεις σας.

Μειώνουν τον κίνδυνο προσβολής από ουρική αρθρίτιδα

Αυτή η φλεγμονώδης αρθρίτιδα προκαλείται όταν ένα απόβλητο που ονομάζεται ουρικό οξύ που κρυσταλλώνεται μέσα στις αρθρώσεις, προκαλώντας πόνο και πρήξιμο. Σε μια μελέτη, οι ασθενείς με ουρική αρθρίτιδα που κατανάλωναν κεράσια για μόλις δύο ημέρες (τόσο το φρέσκο ​​φρούτο, όσο και το εκχύλισμα και το χυμό κερασιού) εμφάνισαν 35% χαμηλότερο κίνδυνο προσβολής από ουρική αρθρίτιδα σε σύγκριση με εκείνους που δεν έτρωγαν κεράσια.

Μειώνουν τη χοληστερόλη

Η έρευνα έχει δείξει ότι η κατανάλωση χυμού κερασιού μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της ολικής χοληστερόλης, συμπεριλαμβανομένου του «κακού» τύπου, γνωστού ως LDL. Και η υψηλή LDL είναι ιδιαίτερα ανησυχητική σε σχέση με τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής.

Μειώνουν τον πόνο μετά την άσκηση

Με άλλα λόγια, τα κεράσια μπορούν να κάνουν τον πόνο μετά την προπόνηση λιγότερο έντονο. Προστατεύουν επίσης από την κυτταρική φθορά από την άσκηση και βοηθούν στην υποστήριξη της αποκατάστασης των μυών. Για το λόγο αυτό, ο χυμός κερασιών είναι δημοφιλής σε επαγγελματίες και αθλητές.

Πηγή: https://www.health.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.