arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Βούτυρα ξηρών καρπών: τι οφέλη έχουν για την υγεία;


Ανακαλύψτε τι οφέλη έχει για την υγεία σας η κατανάλωση βούτυρων ξηρών καρπών.
Βούτυρα ξηρών καρπών: τι οφέλη έχουν για την υγεία;

Wellness

Βούτυρα ξηρών καρπών: τι οφέλη έχουν για την υγεία;


Βούτυρα ξηρών καρπών: τι οφέλη έχουν για την υγεία;

Έλεγχος βάρους

Είναι αλήθεια ότι οι ξηροί καρποί έχουν πολύ λίπος, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να τους αποφύγετε. Η υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες σας κάνει να αισθάνεστε γεμάτοι και γεμάτοι ενέργεια. Αυτό θα μπορούσε να σας βοηθήσει να τρώτε λιγότερες θερμίδες και να χάσετε βάρος. Και οι ξηροί καρποί μπορεί να βοηθήσουν το σώμα σας να κάψει περισσότερη ενέργεια, ακόμα και όταν ξεκουράζεστε. Εάν κάνετε διατροφή, είναι πιο πιθανό να την κρατήσετε εάν τρώτε ξηρούς καρπούς. Απλά μην το παρακάνετε.

Το καλό λίπος

Το μεγαλύτερο μέρος του λίπους των ξηρών καρπών είναι ακόρεστο, το οποίο είναι καλύτερο για εσάς από το κορεσμένο είδος που βρίσκεται στο κρέας ή τα τρανς λιπαρά που βρίσκονται σε πολλά μεταποιημένα τρόφιμα. Μπορεί επίσης να βοηθήσει στη σταθεροποίηση του σακχάρου στο αίμα και της ινσουλίνης, της ορμόνης που το ρυθμίζει.

Περιέχει θρεπτικά συστατικά

Δεν είναι μόνο η υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και υγιή λίπη για εσάς. Οι ξηροί καρποί έχουν επίσης πολλά άλλα θρεπτικά συστατικά όπως Βιταμίνες Ε και Β6, φολικό οξύ, νιασίνη, μαγνήσιο, ψευδάργυρο, χαλκό και κάλιο. Απλώς προσέξτε τα συστατικά της ετικέτας σας καθώς μερικές εταιρίες έχουν προσθέσει αλάτι, ζάχαρη, συντηρητικά και ανθυγιεινά λίπη που θα μπορούσαν να κάνουν περισσότερο κακό παρά καλό.

Πολλά αντιοξειδωτικά

Αυτά περιλαμβάνουν μέταλλα όπως σελήνιο και μαγγάνιο, βιταμίνες C και E, καθώς και φλαβονοειδή, φαινόλες, πολυφαινόλες και άλλες ουσίες. Λειτουργούν ομαδικά για την προστασία των κυττάρων σας και βρίσκονται σε αφθονία στους ξηρούς καρπούς. Αυτό θα μπορούσε να είναι μέρος της αιτίας για την οποία οι άνθρωποι που τρώνε περισσότερους καρπούς με κέλυφος και ξηρούς καρπούς γενικότερα έχουν πιο υγιή καρδιά. Μπορούν ακόμη και να βοηθήσουν στην προστασία από τον καρκίνο του παχέος εντέρου.

Διατηρήστε τη χοληστερόλη σε έλεγχο

Η υπερβολική χοληστερόλη μπορεί να σκληρύνει τις αρτηρίες σας και να οδηγήσει σε εγκεφαλικό επεισόδιο και καρδιακές παθήσεις. Τα αμύγδαλα, τα καρύδια και οι άλλοι ξηροί καρποί φαίνεται να μειώνουν το επίπεδό της. Το σώμα σας παράγει το μεγαλύτερο μέρος της χοληστερόλης σας, αλλά παίρνετε μέρος από το φαγητό που τρώτε. Ευτυχώς, οι ξηροί καρποί έχουν λίγο ή καθόλου.

Πρόληψη και έλεγχος του διαβήτη τύπου 2

Αυτό συμβαίνει εν μέρει επειδή βοηθούν στον έλεγχο της αύξησης του βάρους, καθώς και στα υψηλά επίπεδα σακχάρου (γλυκόζης) και λιπών (λιπιδίων) στο αίμα σας, τα οποία μπορούν να οδηγήσουν στην ασθένεια.

Καρδιακή ασθένεια

Ονομάζεται επίσης καρδιαγγειακή νόσος, συμβαίνει όταν τα αιμοφόρα αγγεία σας σκληρύνουν (ο γιατρός σας θα το αποκαλέσει αθηροσκλήρωση). Αυτό μπορεί να αποδυναμώσει την καρδιά σας και να οδηγήσει σε καρδιακή ανεπάρκεια. Μπορεί επίσης να προκαλέσει εγκεφαλικό επεισόδιο, καρδιακή προσβολή ή ακανόνιστους καρδιακούς παλμούς (μια κατάσταση που ονομάζεται αρρυθμία). Τα άτομα που τρώνε περισσότερους ξηρούς καρπούς ή βούτυρα από αυτούς, είναι λιγότερο πιθανό να το πάθουν. Περίπου 28 γραμμάρια, ή 2 κουταλιές της σούπας, δύο φορές την εβδομάδα, φαίνεται να είναι αρκετά για να βοηθήσουν.

Μαγνήσιο

Αυτό το μέταλλο είναι καλό για τα νεύρα, τους μυς, τα οστά, το σάκχαρο του αίματος, την αρτηριακή πίεση, ακόμη και το γενετικό σας υλικό ή το DNA.

Βούτυρο αμυγδάλου

Είναι ένας από τους πιο συνηθισμένους τύπους μετά την έκδοση φυστικιών και είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης Β7, που ονομάζεται επίσης βιοτίνη. Αυτή η θρεπτική ουσία είναι ζωτικής σημασίας για να βοηθήσει το σώμα σας να επεξεργαστεί το λίπος, τη ζάχαρη και την πρωτεΐνη που τρώτε. Βοηθά επίσης να διατηρήσει το σάκχαρο στο αίμα σας σταθερό και το δέρμα σας υγιές.

Βούτυρο καρυδιών Βραζιλίας

Αυτά τα καρύδια είναι μια εξαιρετική πηγή σεληνίου, που διατηρεί τον θυρεοειδή αδένα σας σε λειτουργία, βοηθά το σώμα σας να δημιουργήσει γενετικό υλικό (DNA) και ενισχύει το ανοσοποιητικό σας σύστημα. Φαίνεται επίσης να προστατεύει τα κύτταρα σας από βλαβερά σωματίδια που ονομάζονται ελεύθερες ρίζες. Και τα άτομα που παίρνουν λιγότερο σελήνιο μπορεί να είναι πιο πιθανό να εμφανίσουν ορισμένους τύπους καρκίνου.

Βούτυρο κάσιους

Αυτό δεν είναι τεχνικά ξηρός καρπός, αλλά ο σπόρος ενός τύπου μήλου. Το ίδιο το φρούτο είναι μια πολύτιμη λιχουδιά στις παράκτιες περιοχές της Βραζιλίας όπου μεγαλώνει. Είτε το ονομάζετε καρύδι ή σπόρο, είναι μια εξαιρετική πηγή χαλκού, την οποία χρειάζεται το σώμα σας για να θρέψει τους ιστούς και το αίμα και να παράγει ενέργεια. Μπορεί επίσης να έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες που προστατεύουν τα κύτταρα σας από βλάβες.

Βούτυρο καρύδας

Τα καρύδια είναι μια από τις καλύτερες μη ζωικές πηγές ωμέγα-3 λιπαρών οξέων που είναι υγιεινά στην καρδιά. Συγκεκριμένα, παρέχουν έναν τύπο που ονομάζεται άλφα-λινολενικό οξύ (ALA), ο οποίος δρα ως δομικό στοιχείο για άλλους τύπους ωμέγα-3.

Πηγή: https://www.webmd.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.