arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Λαχανάκια Βρυξελλών: 7 Οφέλη για την υγεία!


Αυτά τα σταυρανθή λαχανικά είναι γεμάτα με αντιοξειδωτικά, φυτικές ίνες, βιταμίνη C και πολλά άλλα.
Λαχανάκια Βρυξελλών: 7 Οφέλη για την υγεία!

Wellness

Λαχανάκια Βρυξελλών: 7 Οφέλη για την υγεία!


Λαχανάκια Βρυξελλών: 7 Οφέλη για την υγεία!

Τα λαχανάκια των Βρυξελλών πήραν το όνομά τους από την ιστορία της χορτοφαγικής τους καλλιέργειας στο Βέλγιο. Μέρος της οικογένειας αυτών των λαχανικών, είναι το κουνουπίδι, το kale, το μπρόκολο, το λάχανο και τα πράσινα λάχανα.

Με χαμηλές θερμίδες, λιγότερες από 40 ανά φλιτζάνι, τα λαχανάκια των Βρυξελλών είναι επίσης χαμηλά σε υδατάνθρακες, περιέχοντας μόλις 8 γραμμάρια ανά φλιτζάνι ωμά, συμπεριλαμβανομένων 3 γραμμαρίων φυτικών ινών. Και είναι θρεπτικά συστατικά, που παρέχουν μια σειρά από βιταμίνες, μέταλλα, αντιοξειδωτικά και ως μπόνους φυτική πρωτεΐνη. Εδώ είναι οι επτά πιο εντυπωσιακοί λόγοι για να τα ενσωματώσετε στην καθημερινότητά σας.

Τα λαχανάκια των Βρυξελλών είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά

Τα λαχανάκια των Βρυξελλών είναι εργοστάσια αντιοξειδωτικών. Μια μελέτη διαπίστωσε ότι όταν οι εθελοντές έτρωγαν περίπου δύο φλιτζάνια λαχανάκια Βρυξελλών την ημέρα, η ζημιά στο επίπεδο των κυττάρων μειώθηκε κατά περίπου 30%.

Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες

Οι φυτικές ίνες στα λαχανάκια των Βρυξελλών (περίπου 4 γραμμάρια ανά μαγειρεμένο κύπελλο) βοηθούν στη ρύθμιση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα, στηρίζουν την πεπτική υγεία και βοηθούν στη διατροφή των ευεργετικών βακτηρίων του εντέρου που συνδέονται με τη θετική διάθεση, την ανοσία και τα αντιφλεγμονώδη.

Περιέχουν μεγάλη περιεκτικότητα βιταμίνης C

Ένα φλιτζάνι μαγειρεμένα λαχανάκια Βρυξελλών περιέχει πάνω από το 150% του ελάχιστου ημερήσιου στόχου βιταμίνης C. Αυτό το σημαντικό θρεπτικό συστατικό δρα ως αντιοξειδωτικό, υποστηρίζει την ανοσία, την όραση και την απορρόφηση σιδήρου και είναι απαραίτητο για την παραγωγή κολλαγόνου.

Τα λαχανάκια των Βρυξελλών είναι γεμάτα με βιταμίνη Κ

Ένα φλιτζάνι μαγειρεμένα λαχανάκια Βρυξελλών περιέχει πάνω από το 250% του συνιστώμενου ημερήσιου στόχου για τη βιταμίνη Κ. Εκτός από το ότι βοηθά στην πήξη του αίματος, αυτή η θρεπτική ουσία παίζει ρόλο στην υγεία των οστών.

Μπορούν να μειώσουν τη φλεγμονή

Η αντιφλεγμονώδης δύναμη τους συνδέεται με μειωμένο κίνδυνο εμφάνισης χρόνιων παθήσεων, συμπεριλαμβανομένων των καρδιακών παθήσεων και του καρκίνου. Οι αντιφλεγμονώδεις ενώσεις τους, οι οποίες προστατεύουν τα κύτταρα από βλάβες στο DNA, αποτρέπουν επίσης τη γήρανση και μπορούν να βοηθήσουν στη διαχείριση φλεγμονωδών καταστάσεων, όπως ο διαβήτης τύπου 2, η ρευματοειδής αρθρίτιδα, η φλεγμονώδης νόσος του εντέρου και η παχυσαρκία.

Τα λαχανάκια των Βρυξελλών παρέχουν προστασία από ασθένειες

Οι ενώσεις στα λαχανάκια των Βρυξελλών δρουν σαν φυσικά αποτοξινωτικά, πράγμα που σημαίνει ότι βοηθούν στην απενεργοποίηση των πιθανώς επιβλαβών χημικών ουσιών ή την απομάκρυνσή τους από το σώμα πιο γρήγορα.

Επιπλέον, οι ενώσεις θείου στα λαχανάκια Βρυξελλών είναι γνωστό ότι μειώνουν τον κίνδυνο έλκους περιορίζοντας την υπερανάπτυξη Helicobacter pylori (H. pylori) και εμποδίζοντας τα βακτήρια να προσκολληθούν στο τοίχωμα του στομάχου.

Βοηθούν στη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα

Αρκετές μελέτες έχουν συνδέσει την αυξημένη πρόσληψη σταυρανθών λαχανικών με μειωμένο κίνδυνο διαβήτη.

Αυτό πιθανότατα οφείλεται στην αντιοξειδωτική τους ισχύ και στην περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες. Η τελευταία βοηθά τα τακτικά επίπεδα σακχάρου στο αίμα και την ινσουλίνη. Τα λαχανάκια των Βρυξελλών περιέχουν επίσης ένα αντιοξειδωτικό που ονομάζεται άλφα-λιποϊκό οξύ και έχει μελετηθεί για την πιθανή ικανότητά του να συμβάλει στη βελτίωση της λειτουργίας της ινσουλίνης.

Πηγή: https://www.health.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.