Φαγητά που βοηθούν στην καλύτερη συγκέντρωση

Φαγητά που βοηθούν στην καλύτερη συγκέντρωση

Έχετε ακούσει κι εσείς ότι τρόφιμα και συμπληρώματα διατροφής μπορούν να κάνουν τα πάντα, από την αύξηση της εστίασης έως τη βελτίωση της μνήμης, της προσοχής και της λειτουργίας του εγκεφάλου;

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι καθώς μεγαλώνουμε, το σώμα μας γερνάει μαζί μας. Τα καλά νέα είναι ότι μπορείτε να βελτιώσετε τις πιθανότητές σας να διατηρήσετε έναν υγιή εγκέφαλο εάν προσθέσετε "έξυπνα" τρόφιμα και ποτά στη διατροφή σας.

Η καφεΐνη μπορεί να σας κάνει να είστε πιο προσεκτικοί

Δεν υπάρχει μαγική συνταγή που κάνει τους ανθρώπους πιο έξυπνους - αλλά ορισμένες ουσίες, όπως η καφεΐνη, μπορούν να σας ενεργοποιήσουν και να σας βοηθήσουν να συγκεντρωθείτε. Βρίσκεται στον καφέ, τη σοκολάτα, τα ενεργειακά ποτά και ορισμένα φάρμακα, η καφεΐνη σας δίνει αφύπνιση, αν και τα αποτελέσματα είναι βραχυπρόθεσμα. Μην ξεχνάνετε: Η υπερβολική καφεΐνη και μπορεί να σας κάνει να νιώσετε κούραση και να νιώθετε άβολα.

Η ζάχαρη μπορεί να βελτιώσει την εγρήγορση

Η ζάχαρη είναι η προτιμώμενη πηγή καυσίμου του εγκεφάλου σας - όχι όμως η απλή ζάχαρη, αλλά η γλυκόζη, την οποία επεξεργάζεται το σώμα σας από τα σάκχαρα και τους υδατάνθρακες που τρώτε. Για αυτό ένας φρέσκος χυμός φρούτων μπορεί να προσφέρει βραχυπρόθεσμη ώθηση στη μνήμη, τη σκέψη και την ψυχική ικανότητα.

Αν όμως το παρακάνετε, η προστιθέμενη ζάχαρη έχει συνδεθεί με καρδιακές παθήσεις και άλλες καταστάσεις.

Τα ψάρια είναι όντως brain food

Μια πηγή πρωτεΐνης που συνδέεται με μεγάλη ενίσχυση του εγκεφάλου είναι τα ψάρια - πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που είναι βασικά για την υγεία του εγκεφάλου. Αυτά τα υγιεινά λίπη έχουν εκπληκτική δύναμη στον εγκέφαλο: Η δίαιτα με υψηλά επίπεδα αυτών των λιπαρών έχει συνδεθεί με χαμηλότερη άνοια και κινδύνους εγκεφαλικού επεισοδίου και βραδύτερη διανοητική πτώση. Επιπλέον, μπορεί να διαδραματίσουν ζωτικό ρόλο στην ενίσχυση της μνήμης, ειδικά καθώς μεγαλώνουμε.

Για την υγεία του εγκεφάλου και της καρδιάς, τρώτε δύο μερίδες ψαριών την εβδομάδα.

Προσθέστε μια ημερήσια δόση ξηρών καρπών και σοκολάτας

Οι ξηροί καρποί και οι σπόροι είναι καλές πηγές της αντιοξειδωτικής βιταμίνης Ε, η οποία έχει συνδεθεί σε ορισμένες μελέτες με λιγότερο γνωστική μείωση καθώς μεγαλώνετε. Η μαύρη σοκολάτα έχει επίσης άλλες ισχυρές αντιοξειδωτικές ιδιότητες και περιέχει φυσικά διεγερτικά όπως η καφεΐνη, τα οποία μπορούν να ενισχύσουν την εστίαση.

Απολαύστε έως μια χούφτα ημερησίως ξηρούς καρπούς και μαύρη σοκολάτα για να πάρετε όλα τα οφέλη που χρειάζεστε.

Πηγή: https://www.webmd.com/


Leave a Comment

Pleae note, comments must be approved before they are published