arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

5 Εύκολοι τρόποι για να βελτιώσετε την υγεία σας σε λιγότερο από ένα λεπτό


Ναι, μπορείτε να ενισχύσετε την υγεία σας σε μόλις 60 δευτερόλεπτα.
5 Εύκολοι τρόποι για να βελτιώσετε την υγεία σας σε λιγότερο από ένα λεπτό

Wellness

5 Εύκολοι τρόποι για να βελτιώσετε την υγεία σας σε λιγότερο από ένα λεπτό


5 Εύκολοι τρόποι για να βελτιώσετε την υγεία σας σε λιγότερο από ένα λεπτό

Κάντε παύση στο μεσημεριανό γεύμα.

Όταν κάθεστε για να φάτε, αφιερώστε λίγο χρόνο για να χωρίσετε το φαγητό σας στην μέση πριν αρχίσετε να τρώτε. Όταν φάτε την μια μερίδα, αυτό θα σας υπενθυμίσει να κάνετε παύση, να επιβραδύνετε και να επανεκτιμήσετε το επίπεδο πείνας και πληρότητάς σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να σταματήσετε προτού είστε πολύ γεμάτοι. Είναι πολύ χρήσιμο.

Αθληθείτε στις σκάλες

Η έντονη αναρρίχηση 60 βημάτων σε 20 δευτερόλεπτα τρεις φορές την ημέρα, τρεις ημέρες την εβδομάδα για έξι εβδομάδες αυξάνει την καρδιακή φυσική κατάσταση κατά περίπου 5%, λέει μια μελέτη του 2019. Αυτό μπορεί να φαίνεται μέτριο, αλλά ακόμη και μια μικρή αύξηση της καρδιακής αναπνευστικής ικανότητας βελτιώνει τη συνολική υγεία και μειώνει την πιθανότητα εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων. Είναι μεγάλη νίκη!

Δοκιμάστε βαθιές αναπνοές

Πάρτε δύο έως τρεις βαθιές αναπνοές και, ενώ εστιάζετε στην αναπνοή σας, σκεφτείτε τρία πράγματα που σας πηγαίνουν καλά - ή πράγματα που ανυπομονείτε να συμβούν στο άμεσο μέλλον. Στη συνέχεια, γράψτε τα. Μια τέτοια άσκηση μπορεί να μειώσει τον καρδιακό ρυθμό και την αρτηριακή σας πίεση και να βελτιώσει τη διάθεσή σας.

Να είστε καλύτεροι με τον εαυτό σας.

Όταν πρόκειται να πείτε στον εαυτό σας κάτι σκληρό ή ταπεινωτικό, σταματήστε για λίγο και αναρωτηθείτε: Θα το έλεγα στον καλύτερό μου φίλο; Αυτή η απλή ερώτηση σάς δίνει τη δυνατότητα να σκεφτείτε τη συμπόνια που έχουμε συχνά για τους άλλους, αλλά δεν δείχνουμε πάντα στον εαυτό μας.

Ενισχύστε το πρωινό σας.

Προσθέστε 3 κουταλιές της σούπας σπόρους κάνναβης στο γιαούρτι, το smoothie ή τη βρώμη σας για 10 επιπλέον γραμμάρια φυτικής πρωτεΐνης. Η κατανάλωση πρωτεΐνης το πρωί βοηθά στο να έχετε ένα σταθερό επιπέδο σακχάρου στο αίμα σας καθώς και ενέργεια όλο το πρωί. Αυτό σημαίνει ότι το επίπεδο πείνας και διάθεσης θα είναι σταθερό.

Πηγή: https://www.prevention.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.