arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Πόσο ωφέλιμο είναι να αναμειγνύεται το μέλι με το γάλα;


Το μέλι και το γάλα είναι ένας κλασικός συνδυασμός που χαρακτηρίζεται συχνά ως ποτό και επιδόρπιο.
Πόσο ωφέλιμο είναι να αναμειγνύεται το μέλι με το γάλα;

Wellness

Πόσο ωφέλιμο είναι να αναμειγνύεται το μέλι με το γάλα;


Πόσο ωφέλιμο είναι να αναμειγνύεται το μέλι με το γάλα;

Εκτός από το ότι είναι απίστευτα ηρεμιστικό και χαλαρωτικό, το γάλα με το μέλι μπορούν να προσφέρουν μια πλούσια γεύση στις αγαπημένες σας συνταγές.

Επιπλέον, τα δύο αυτά συστατικά έχουν ερευνηθεί για τις φαρμακευτικές τους ιδιότητες και συχνά χρησιμοποιούνται ως φυσικό φάρμακο για τη θεραπεία ποικίλων προβλημάτων υγείας.

Αυτό το άρθρο εξετάζει τα οφέλη και τα μειονεκτήματα του μελιού και του γάλακτος.

 

Οφέλη

Η σύζευξη γάλακτος με μέλι μπορεί να συνδεθεί με πολλά πιθανά οφέλη για την υγεία.

Μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα του ύπνου.

Πολλοί άνθρωποι πίνουν ένα ποτήρι ζεστό γάλα με μέλι ακριβώς πριν πέσουν στο κρεβάτι για να έχουν καλύτερη ποιότητα ύπνου και αυτή η συνήθεια υποστηρίζεται επιστημονικά.

Στην πραγματικότητα, μια μελέτη που περιελάμβανε 68 άτομα που νοσηλεύονταν για καρδιακή νόσο, διαπίστωσε ότι η κατανάλωση μείγματος γάλακτος και μελιού δύο φορές την ημέρα για 3 ημέρες βελτίωσε τη συνολική ποιότητα του ύπνου.

Επιπλέον, αρκετές μελέτες έχουν παρατηρήσει ότι τόσο το γάλα όσο και το μέλι θα μπορούσαν να ενισχύσουν τον ύπνο όταν χρησιμοποιούνται ξεχωριστά.

Για παράδειγμα, μία μελέτη έδειξε ότι η κατανάλωση 10 γραμμαρίων ή περίπου 1/2 κουταλιά της σούπας μελιού 30 λεπτά πριν τον ύπνο βελτίωσε την ποιότητα του ύπνου και μείωσε το νυκτερινό βήχα σε 300 παιδιά με αναπνευστικές λοιμώξεις.

Παρομοίως, μια μελέτη σε 421 ενήλικες μεγαλύτερης ηλικίας έδειξε ότι εκείνοι που κατανάλωναν τακτικά γάλα ή γαλακτοκομικά προϊόντα ήταν λιγότερο πιθανό να έχουν δυσκολία στον ύπνο.

 

Υποστηρίζει την αντοχή των οστών

Το γάλα είναι μια μεγάλη πηγή ασβεστίου, μια σημαντική θρεπτική ουσία που παίζει σημαντικό ρόλο στην υγεία των οστών.

Ορισμένες έρευνες δείχνουν ότι η κατανάλωση γάλακτος θα μπορούσε να βελτιώσει την οστική πυκνότητα και μπορεί να συνδέεται με χαμηλότερο κίνδυνο οστεοπόρωσης και καταγμάτων.

Ο συνδυασμός γάλακτος με μέλι θα μπορούσε να ενισχύσει ακόμη περισσότερο στην κατασκευή οστών.

Στην πραγματικότητα, μια ανασκόπηση ανέφερε ότι το μέλι θα μπορούσε να προστατεύσει την υγεία των οστών λόγω των αντιοξειδωτικών και αντιφλεγμονωδών ιδιοτήτων του.

 

Το γάλα και το μέλι έχουν συνδεθεί με πολλά πιθανά οφέλη όταν πρόκειται για την υγεία της καρδιάς.

Ειδικότερα, το γάλα έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει τα επίπεδα της HDL (καλής) χοληστερόλης, η οποία μπορεί να βοηθήσει στην απομάκρυνση της αθηρωματικής πλάκας από τις αρτηρίες σας, για την προστασία από καρδιακές παθήσεις. Ωστόσο, αυτό διαπιστώθηκε μόνο για το πλήρες γάλα, όχι για το αποβουτυρωμένο.

Το μέλι (ανακαλύψτε το βιολογικό μέλι Ελάτου μας, εδώ) είναι επίσης πλούσιο σε κάλιο, ένα απαραίτητο θρεπτικό συστατικό που μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης.

Εν τω μεταξύ, μελέτες δείχνουν ότι το μέλι μπορεί να μειώσει τα επίπεδα των τριγλυκεριδίων, της ολικής χοληστερόλης και της LDL (κακής) χοληστερόλης - τα οποία είναι παράγοντες κινδύνου για καρδιακές παθήσεις.

Μπορεί ακόμη και να μειώσει αρκετούς δείκτες φλεγμονής, οι οποίοι θα μπορούσαν επίσης να συμβάλουν στην καρδιακή νόσο.

 

Μειονεκτήματα

Αν και το γάλα και το μέλι μπορεί να προσφέρουν πολλά οφέλη για την υγεία, υπάρχουν μερικά μειονεκτήματα που πρέπει να ληφθούν υπόψη.

Για κάποιους, το αγελαδινό γάλα μπορεί να μην είναι κατάλληλο αν έχουν δυσανεξία στη λακτόζη ή κάνουν διατροφή χωρίς γαλακτοκομικά προϊόντα ή αν έχουν αλλεργία στο γάλα.

Η κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων θα μπορούσε επίσης να συνδεθεί με υψηλότερο κίνδυνο ορισμένων δερματικών παθήσεων, συμπεριλαμβανομένης της ακμής, της ροδόχρου ακμής και του εκζέματος.

Είναι επίσης σημαντικό να έχετε κατά νου ότι αν και το μέλι έχει ευεργετικές για την υγεία ιδιότητες, έχει υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και θερμίδες.

Η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων προστιθέμενης ζάχαρης θα μπορούσε να συμβάλει στην αύξηση του σωματικού βάρους, στις καρδιακές παθήσεις, στον διαβήτη και στα προβλήματα του ήπατος.

Το μέλι είναι επίσης ακατάλληλο για παιδιά ηλικίας κάτω των 12 μηνών, καθώς περιέχει βακτήρια που θα μπορούσαν να συμβάλουν στην παιδική δηλητηρίαση-αλλαντίαση, με σοβαρή και δυνητικά απειλητική για τη ζωή κατάσταση.

Επιπλέον, αν το μέλι θερμανθεί σε υψηλές θερμοκρασίες μπορεί να αυξήσει τον σχηματισμό υδροξυμεθυλοφουρφουράλης (HMF), μιας ένωσης που μπορεί να ασκήσει τόσο θετικές όσο και αρνητικές επιδράσεις στην υγεία όταν καταναλώνεται σε μεγάλες ποσότητες.

Ως εκ τούτου, είναι καλύτερο να μετριάσετε την πρόσληψη και να αποφύγετε τη έκθεση του μελιού σε υψηλές θερμοκρασίες για να μεγιστοποιήσετε τα πιθανά οφέλη για την υγεία.

 

Συμπέρασμα

Το γάλα και το μέλι είναι δύο ισχυρά συστατικά που προσφέρουν πολλά υποσχόμενα οφέλη για την υγεία.

Ειδικότερα, μπορούν να βελτιώσουν την ποιότητα του ύπνου, να ενισχύσουν την αντοχή των οστών και να προάγουν την υγεία της καρδιάς.

Ωστόσο, αυτά τα τρόφιμα μπορεί επίσης να έχουν κάποιες δυσμενείς επιπτώσεις και να μην είναι κατάλληλα για όλους.

Ως εκ τούτου, είναι καλύτερο να μετριάσετε την πρόσληψή τους και να απολαύσετε αυτό το συνδυασμό ως μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής.

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.