arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Πώς οι κακές σας συνήθειες επηρεάζουν την υγεία σας


Έτσι επηρεάζουν την υγεία σας ορισμένες από τις κακές σας συνήθειες.
Πώς οι κακές σας συνήθειες επηρεάζουν την υγεία σας

Wellness

Πώς οι κακές σας συνήθειες επηρεάζουν την υγεία σας


Πώς οι κακές σας συνήθειες επηρεάζουν την υγεία σας

Κάνετε «κρακ» στις αρθρώσεις σας

Δεν ενοχλεί μόνο τους φίλους και τους συναδέλφους σας – αλλά μπορεί επίσης να μην είναι πολύ καλό για εσάς. Μια ουσία που ονομάζεται αρθρικό υγρό κρατά τις αρθρώσεις σας να κινούνται εύκολα. Ο ήχος που κάνουν οι αρθρώσεις σας όταν «σπάσουν» έρχεται όταν πετάτε μικροσκοπικές φυσαλίδες σε αυτό το υγρό. Εάν το κάνετε συνεχώς, είναι πιο πιθανό να έχετε πρησμένα χέρια και αδύναμο κράτημα με την πάροδο του χρόνου. Ωστόσο, δεν φαίνεται να αυξάνετε τις πιθανότητες αρθρίτιδας.

Τρώτε τα νύχια σας

Αυτό μπορεί να βλάψει τα δόντια σας, καθώς και το δέρμα γύρω από τα νύχια σας, το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε μόλυνση. Μπορεί επίσης να έχετε περισσότερα κρυολογήματα και άλλες ασθένειες όταν βάζετε τα δάχτυλά σας, τα οποία συχνά μεταφέρουν μικρόβια, στο στόμα σας. Κάτι που θα μπορούσε να σας βοηθήσει είναι να κρατήσετε τα νύχια σας περιποιημένα. Εάν το άγχος θα μπορούσε να είναι ο λόγος για τη συνήθεια σας, μπορείτε να δοκιμάσετε πράγματα όπως η άσκηση για να το διαχειριστείτε. Συζητήστε με το γιατρό σας εάν θέλετε να σταματήσετε ώστε να λάβετε τη βοήθεια του.  .

Εξαπατάτε τον ύπνο σας

Εάν δεν κοιμάστε αρκετά, δεν μετατρέπετε μόνο τον εαυτό σας σε ζόμπι κατά τη διάρκεια της ημέρας - θα μπορούσατε επίσης να έχετε περισσότερες πιθανότητες να έχετε υψηλή αρτηριακή πίεση, καρδιακές παθήσεις, διαβήτη και κατάθλιψη. Και μπορεί να είναι πιο δύσκολο για εσάς να μάθετε και να θυμάστε πράγματα. Ορίστε μια κανονική ρουτίνα ύπνου και προσπαθήστε να την κρατήσετε. Και κάντε το καλύτερο δυνατό για να κοιμηθείτε 7-8 ώρες τη νύχτα.

Σερφάρετε πριν από το κρεβάτι

Το "μπλε φως" που εκπέμπεται από ηλεκτρονικές συσκευές όπως τηλέφωνα, υπολογιστές και τηλεοράσεις μπορεί να βλάψει τον ύπνο σας. Και μερικές μελέτες δείχνουν ότι η υπερέκθεση σε οποιοδήποτε είδος νυχτερινού φωτός μπορεί να σχετίζεται με καρκίνο (ειδικά μαστό και προστάτη), διαβήτη, παχυσαρκία και καρδιακές παθήσεις. Ηρεμήστε πριν κοιμηθείτε. Αν θέλετε να διαβάσετε κάτι, ανοίξτε ένα βιβλίο. Κρατήστε το δωμάτιό σας σκοτεινό και ήσυχο για καλύτερο ύπνο.

Κάθεστε για μεγάλες περιόδους

Μέρος του προβλήματος είναι ο σύγχρονος χώρος εργασίας, όπου μπορείτε να εγκαταστήσετε τον υπολογιστή σας για ώρες. Αυτό επιβραδύνει το μεταβολισμό σας, πράγμα που σημαίνει ότι θα μπορούσατε να έχετε αύξηση βάρους. Συνδέεται επίσης με άλλα προβλήματα υγείας, όπως είναι οι καρδιακές παθήσεις. Υπάρχει μια εύκολη λύση: Απλώς σηκωθείτε τώρα και μετακινηθείτε. Ακόμα και 10 λεπτά κάθε μέρα μπορούν να σας βοηθήσουν.

Τρώτε πάρα πολύ

Εάν το έχετε συνηθίσει - ακόμα και αν είναι υγιεινό φαγητό - είναι πιθανό να αυξήσετε το βάρος σας. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε καρδιακές παθήσεις, διαβήτη και υψηλή αρτηριακή πίεση και μπορεί να αυξήσει τις πιθανότητές σας για ορισμένα είδη καρκίνου. Ελέγξτε τα μεγέθη μερίδων πριν από τα γεύματα και μετρήστε τα σνακ που τρώτε μπροστά από την τηλεόραση, ώστε να γνωρίζετε ακριβώς την ποσότητα που τρώτε.

Τρώτε πολύ γρήγορα

Μπορεί να σας αφήσει λιγότερο ικανοποιημένους - και να σας κάνει να τρώτε υπερβολικά κατά τη διάρκεια της ημέρας. Εάν επιβραδύνετε, θα μπορούσατε να αισθανθείτε πιο γεμάτοι με λιγότερα, επειδή το σώμα σας έχει την ευκαιρία να συνειδητοποιήσει ότι έχετε φάει αρκετά.

Τρώτε junk food

Τα αναψυκτικά, τα γλυκά και τα αρτοσκευάσματα έχουν πολλές θερμίδες και λίγη διατροφική αξία. Επιπλέον, όλο αυτό το σάκχαρο εισέρχεται στο αίμα σας πολύ γρήγορα. Αυτά τα είδη συνδέονται με σοβαρά προβλήματα υγείας όπως η παχυσαρκία, ο διαβήτης και οι καρδιακές παθήσεις. Οι «σύνθετοι υδατάνθρακες» με περισσότερες φυτικές ίνες και θρεπτικά συστατικά - δημητριακά ολικής αλέσεως, φρούτα και λαχανικά - χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να αφομοιώσουν, να ικανοποιήσουν την πείνα σας και να σας δώσουν σταθερή ενέργεια. Τα «καλά» λίπη όπως οι ξηροί καρποί και οι σπόροι μπορούν επίσης να αποτελέσουν μέρος μιας υγιεινής διατροφής.

Πηγή: https://www.webmd.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.