arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Κεράσια: οι θετικές τους ιδιότητες!

Κεράσια: οι θετικές τους ιδιότητες!

Wellness

Κεράσια: οι θετικές τους ιδιότητες!

Κεράσια: οι θετικές τους ιδιότητες!

Τα κεράσια είναι μικρά, στρογγυλά και κόκκινα καλοκαιρινά φρούτα.

Θρεπτικά στοιχεία των κερασιών

Τα κεράσια είναι μια καλή πηγή ινών, βιταμινών και μετάλλων συμπεριλαμβανομένων του καλίου, του ασβεστίου, της βιταμίνης Α και του φολικού οξέος. Επιπλέον, είναι γνωστά για τις αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες.

Μπορούν τα κεράσια να μειώσουν τις φλεγμονές;

Τα αντιοξειδωτικά είναι πολύ θετικά για την υγεία μας καθώς προστατεύουν τα κύτταρά μας από βλάβες που προκαλούνται από οξειδωτικά. Τα κεράσια περιέχουν τα αντιοξειδωτικά ανθοκυανίνες και κυανιδίνη τα οποία ενδέχεται να έχουν αντιφλεγμονώδη δράση.

Κεράσια και πίεση

Σύμφωνα με έρευνα του British Journal of Nutrition, ο χυμός κερασιού πιθανότατα μπορεί να μειώσει την πίεση χάρη στην υψηλή περιεκτικότητά του σε πολυφαινόλες.

Κεράσια και σωματική άσκηση

Έχουν υπάρξει αρκετές μελέτες μέσα στα χρόνια για τα κεράσια και τον ρόλο που μπορούν να παίξουν στην άσκηση. Σύμφωνα με έρευνα του Journal of the International Society of Sports Nutrition, αν πίνει κανείς χυμό κερασιού για επτά μέρες πριν και κατά τη διάρκεια μιας έντονης άσκησης, μπορεί να μειώσει τον μυϊκό πόνο που ξεκινάει μετά την άθληση.  

Μπορούν τα κεράσια να βοηθήσουν στην βελτίωση του ύπνου;

Τα κεράσια έχουν υψηλή περιεκτικότητα φυτοχημικών μεταξύ των οποίων μελατονίνη η οποία είναι πολύ σημαντική για την ρύθμιση του ύπνου. Σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει σε χυμό κερασιού, τα σημάδια είναι ενθαρρυντικά ότι μπορεί να βελτιώσει τον ύπνο σε ποιότητα και ποσότητα.

Κεράσια και αρθρίτιδα

Σύμφωνα με έρευνες, τα κεράσια είναι αποτελεσματικά στην αρθρίτιδα. Πιο συγκεκριμένα μια έρευνα έδειξε ότι η κατανάλωση χυμού κερασιού για δύο ημέρες μπορεί να συνδεθεί με την μείωση του κινδύνου εμφάνισης επεισοδίων αρθρίτιδας ενώ μια άλλη έρευνα έδειξε πως για να συμβεί αυτό χρειάζεται τετράμηνη κατανάλωση.

Περαιτέρω έρευνα έδειξε ότι η κατανάλωση χυμού κερασιών μειώνει τα επίπεδα ουρικού οξέος στο αίμα (που μπορεί να προκαλέσει επεισόδιο αρθρίτιδας). Για πιο σαφή αποτελέσματα, χρειάζεται πιο εκτεταμένη έρευνα σε ανθρώπους που πάσχουν από αρθρίτιδα.

 

Πηγή: www.bbcgoodfood.com

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.

Καλάθι Αγορών