arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Τα θρεπτικά συστατικά της κινόα!


Η κινόα έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας τα τελευταία χρόνια καθώς πρωταγωνιστεί σε όλο και περισσότερα γεύματα. 
Τα θρεπτικά συστατικά της κινόα!

Wellness

Τα θρεπτικά συστατικά της κινόα!


Τα θρεπτικά συστατικά της κινόα!

Τα θετικά χαρακτηριστικά της κινόα είναι πολλά καθώς δεν έχει γλουτέρνη, έχει υψηλή περιεκτικότητα πρωτεΐνης και είναι από τα λίγα φυτικά φαγητά που περιέχει και τα εννέα απαραίτητα αμινοξέα.

Τα Ηνωμένα Έθνη ονόμασαν το 2013 ως το «Διεθνές Έτος της Κινόα».

Με αυτόν τον τρόπο θέλησα να αναγνωρίσουν αυτό το φαγητό και τη θρεπτική του αξία. Έχει διπλάσια περιεκτικότητα σε πρωτεϊνη από το ρύζι και αποτελεί επίσης μια εξαιρετική πηγή για ασβέστιο, μαγνήσιο και μαγγάνια. Επιπλέον έχει πολλές βιταμίνες Β, βιταμίνης Ε και διαιτητικές ίνες.

Αποτελεί ένα φαγητό που μπορεί να καταναλωθεί όλες τις ώρες της ημέρας καθώς το πρωί μπορεί να λειτουργήσει ως δημητριακά, το μεσημέρι ως σαλάτα ενώ το βράδυ ως συνοδευτικό.

Ανάμεσα στους υπόλοιπους σπόρους η κινόα αποτελεί το λιγότερο αλλεργιογόνο φαγητό και είναι μια φανταστική τροφή χωρίς σιτάρι.

Η κινόα λοιπόν αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή τροφή είτε για ανθρώπους που είναι vegan, είτε όχι!

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.

Καλάθι Αγορών