arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Αυτά είναι τα φρούτα που κάνουν καλό κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης!


Όταν είσαι έγκυος, είναι σημαντικό να τρως θρεπτικό φαγητό και να αποφεύγεις τις κενές θερμίδες. Αν επιλέγεις κυρίως junk food, τότε ετοιμάζεις μια ζωή κακής διατροφής και για το παιδί...
Αυτά είναι τα φρούτα που κάνουν καλό κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης!

Wellness

Αυτά είναι τα φρούτα που κάνουν καλό κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης!


Αυτά είναι τα φρούτα που κάνουν καλό κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης!

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα μιας έρευνας, τα μωρά μαμάδων που έτρωγαν junk food κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, θα είναι κατά πάσα πιθανότητα εθισμένα σε διατροφές υψηλές σε περιεκτικότητα θερμίδων και ζάχαρης.

Αν αυτά τα ευρήματα δεν είναι αρκετά για να σε κάνουν να αλλάξεις τη διατροφή σου, τότε σκέψου πως τα έμβρυα που δε λαμβάνουν σωστές θρεπτικές ουσίες μπορεί να αντιμετωπίσουν θέματα σχετικά με τη φυσιολογία και τον μεταβολισμό τους ενώ είναι ακόμη στη μήτρα. Αυτές οι αλλαγές μπορεί να προκαλέσουν μετέπειτα ασθένειες.

Τα φρούτα και τα λαχανικά έχουν πολλά θρεπτικά στοιχεία. Όταν τα προσθέτεις στην διατροφή σου αποκτάς σχεδόν όλες τις βιταμίνες, τα μέταλλα και τις θρεπτικές ίνες που χρειάζεται το μωρό σου.

7 φρούτα που κάνουν καλό να τρως κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

  1. Πορτοκάλια

Τα πορτοκάλια σε βοηθούν να μένεις ενυδατωμένη ενώ αποτελούν και μια πολύ καλή πηγή φολικού οξέος. Το φολικό οξύ είναι μια βιταμίνη Β που αποτρέπει τις δυσλειτουργίες του εγκεφάλου και του νωτιαίου μυελού.

Επιπλέον, τα πορτοκάλια είναι μια σπουδαία πηγή Βιταμίνης C. Η βιταμίνη C είναι αντιοξειδωτική και προλαμβάνει την καταστροφή των κυττάρων. Παράλληλα, βοηθάει και στην απορρόφηση του σιδήρου.

orange

  1. Μάνγκο

Τα μάνγκο είναι μια ακόμη σπουδαία πηγή βιταμίνης C. Μια κούπα σου δίνει έως και το 100% της ημερήσιας προτεινόμενης προσλαμβάνουσας ποσότητας.

Τα μάνγκο έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Α. Η μειωμένη βιταμίνη Α κατά τη διάρκεια της γέννας, είναι συνδεδεμένη με λιγότερο ανθεκτικό ανοσοποιητικό σύστημα και μεγαλύτερο ρίσκο εμφάνισης διάρροιας αλλά και αναπνευστικών λοιμώξεων.  

Αν και είναι σπάνιο, υπάρχει περίπτωση να λάβεις υπερβολική βιταμίνη Α. Για αυτό το λόγο αν και τα μάνγκο είναι σωστή διατροφή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, είναι σημαντικό να τα εξισορροπείς με άλλες ποικιλίες φρούτων.

mango

  1. Αβοκάντο

Τα αβοκάντο έχουν περισσότερο φολικό οξύ από οποιοδήποτε άλλο φρούτο. Επίσης είναι σπουδαία πηγή για:

 

  • Βιταμίνη C
  • Βιταμίνη B
  • Βιταμίνη K
  • Ίνες
  • Χολίνη
  • Μαγνήσιο
  • Κάλιο

Το αβοκάντο περιέχει επίσης σίδηρο. Αρκετές γυναίκες έχουν δηλώσει πως τις έχει βοηθήσει με τις ναυτίες, πιθανότατα λόγω του καλίου και του μαγνησίου. Επιπλέον, το κάλιο βοηθάει με τις κράμπες στα πόδια που είναι ένα συχνό σύμπτωμα εγκυμοσύνης. Η κράμπες στα πόδια προκαλούνται συχνά από την έλλειψη μαγνησίου και καλίου.

avocado

 

  1. Λεμόνια

Πολλές γυναίκες δηλώνουν πως το να πίνουν νερό με λεμόνι ή λεμονάδα τις βοηθάει να καταπολεμήσουν την ναυτία που σχετίζεται με την εγκυμοσύνη.

Τα λεμόνια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C και βοηθούν στη διέγερση του πεπτικού συστήματος για την ανακούφιση της δυσκοιλιότητας. Παρόλα αυτά, τα λεμόνια μπορεί να διαβρώσουν το σμάλτο των δοντιών, για αυτό το λόγο ξεπλύνετε το στόμα σας αφού τα φάτε.

lemon

  1. Μπανάνες

Οι μπανάνες αποτελούν μια ακόμη εξαιρετική πηγή καλίου. Περιέχουν επίσης βιταμίνη Β-6, βιταμίνη C και ίνες. Περίπου οι μισές γυναίκες αντιμετωπίζουν δυσκοιλιότητα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Η δυσκοιλιότητα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορεί να προκληθεί από:

  • την πίεση της μήτρας στα έντερα
  • ανησυχία
  • μια δίαιτα χαμηλών ινών
  • σίδηρο στις προγεννητικές βιταμίνες

Το να προσθέσεις μπανάνες που είναι πλούσιες σε ίνες βοηθάει στην αντιμετώπιση του προβλήματος.

 banana

  1. Μούρα

Τα μούρα είναι υψηλά σε:

  • Υδατάνθρακες
  • Βιταμίνη C
  • Ίνες
  • Φολικό οξύ

Επίσης, περιέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά όπως φλαβονοειδή και ανθοκυανίνες.

Εκτός κι αν έχετε διαβήτη κύησης, οι υδατάνθρακες θα πρέπει να αντιπροσωπεύουν το 50 με 60 τοις εκατό των θερμίδων κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σας κάθε μέρα. Οι υδατάνθρακες σας δίνουν την απαραίτητη ενέργεια και περνούν εύκολα μέσω του πλακούντα σας για να θρέψουν και το μωρό σας.

Είναι σημαντικό να τρώτε ως επί το πλείστων θρεπτικούς υδατάνθρακες, όπως μούρα αντί επεξεργασμένων όπως ντόνατς, κέικ και μπισκότα.

 berries

  1. Μήλα

Τα μήλα έχουν υψηλή περιεκτικότητα ινών και είναι καλή πηγή βιταμινών Α και C καθώς και καλίου. Αν επιλέξεις να τρως μήλα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης παρέχεις και πολλά θετικά στο μωρό. Σύμφωνα με έρευνα, τα μωρά των οποίων οι μαμάδες έτρωγαν μήλα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είχαν μικρότερες πιθανότητες να αναπτύξουν άσθμα και αλλεργίες.

 

apple

Πηγή: www.healthline.com

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.

Καλάθι Αγορών