arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

WELLNESS

#About – Αμυγδαλιά: Η Ομορφιά της Άνοιξης


Προσπαθήστε να σκεφτείτε ένα πιο χαρακτηριστικό σύμβολο της Άνοιξης!
#About – Αμυγδαλιά: Η Ομορφιά της Άνοιξης

WELLNESS

#About – Αμυγδαλιά: Η Ομορφιά της Άνοιξης


#About – Αμυγδαλιά: Η Ομορφιά της Άνοιξης

Στην Ελλάδα, η αμυγδαλιά  με τα χαρακτηριστικά άνθη, τα πρώτα του χρόνου, έχει συνδυαστεί με την άφιξη της Άνοιξης. Η όψη της μας θυμίζει πως οι μέρες του καλοκαιριού πλησιάζουν, ενώ η μυρωδιά της μας ταξιδεύει σε ζεστούς περιπάτους.

Τι παραπάνω όμως γνωρίζουμε για αυτό το δέντρο που εκτός από την ομορφιά του μας προσφέρει και πεντανόστιμους καρπούς;

Η αγαπημένη σε όλους αμυγδαλιά ανήκει στην οικογένεια των Ροδοειδών και θεωρείται φυλλοβόλο δέντρο με ύψος που φτάνει 4-12 μέτρα.

Παρουσιάζεται σε θερμές και ξηρές περιοχές της Παραμεσογειακής ζώνης από τα αρχαία κιόλας χρόνια. Το ιδανικότερο κλίμα για την αμυγδαλιά είναι το μεσογειακό, ενώ αντέχει στην ξηρασία και ανθίζει σε όλα τα είδη εδάφων.

Ο καρπός της συλλέγεται με ειδικό τρόπο, στη συνέχεια αποξηραίνεται στην ήλιο για περίπου 10 ημέρες και αφού αποφλοιωθεί, μεταφέρεται στους σπαστήρες. Η αμυγδαλόψιχα που απομένει από αυτή την διαδικασία μπορεί να καταναλωθεί ωμή, ψημένη ή καραμελωμένη.

Μερικά χαρακτηριστικά που καθιστούν τα αμύγδαλα απαραίτητα για την διατροφή μας είναι τα εξής:

  • Υψηλή περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά, καθώς αποτελούν σημαντική πηγή βιταμίνης Ε, μαγνησίου, ασβεστίου, φυτικών ινών, πρωτεΐνης, καλίου, φωσφόρου, σιδήρου και μονοακόρεστων λιπαρών οξέων.
  • Πλούσια σε αντιοξειδωτικά, όπως Βιταμίνη Ε που βοηθά στη μείωση της αρτηριακής πίεσης και τη σωστή ροή του αίματος.
  • Περιέχουν υγιεινά λιπαρά, που περιλαμβάνουν ωμέγα-3 και ωμέγα-6 λιπαρά οξέα.
  • Ελέγχουν το σάκχαρο στο αίμα, λόγω του χαμηλού γλυκαιμικού τους δείκτη.
  • Πλούσια σε πρεβιοτικά, που βοηθούν την πεπτική υγεία.

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.